دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW730
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW730

عمر لامپ: 20000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 800*1280
شدت روشنایی: 7200 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW730

این روزها استفاده از ویدئو پروژکتور در کلاس های دانشگاهی، همایش ها و کنفرانس ها برای ارائه بهتر مطالب به مخاطبان ضروری است. یک ویدئو پروژکتور حرفه ای می تواند نقش بسیار مهمی در برگزاری یک جلسه موفق داشته باشد و مطالب مورد نظر شما را با کیفیتی عالی در ابعاد بزرگ برای مخاطبانتان به نمایش درآورد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW730 یکی از ویدئو پروژکتورهای خوش ساخت و مرغوب برند پاناسونیک در بازار است که به خوبی انتظارات شما در نمایش واضح و باکیفیت تصاویر را برآورده می سازد. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در سالن های همایش، کنفرانس، سخنرانی و کلاس های دانشگاهی یک انتخاب ایده آل به شمار می رود.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW730

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW730

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW730 در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد و از جدیدترین فناوری های پخش لیزری بهره می برد. همچنین این ویدئو پروژکتور به یک پنل DLP برای نمایش تصاویر مجهز می باشد. این مشخصات باعث نمایش تصاویر به شکلی شارپ، با کیفیت و واضح می شوند.

منبع پخش لیزری دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW730 تا 20 هزار ساعت در حالت استفاده از دستگاه با بالاترین میزان روشنایی و 24 هزار ساعت در حالت اقتصادی (اکو) نیازی به تعویض و سرویس ندارد. از این جهت می توان گفت که هزینه نگهداری از این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic بسیار پایین است و می توانید با خیالی راحت از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم در این زمینه مقاله «انواع حالت های Eco Mode در ویدئو پروژکتور» را مطالعه کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW730

طول عمر منبع پخش لیزری ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RW730 به شما این امکان را می دهد تا از آن به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته بتوانید استفاده کنید. این ویژگی استفاده از این ویدیو پروژکتور را در پاساژها یا نمایشگاه ها که به نمایش پیوسته تصاویر در آنها نیاز است، امکان پذیر می کند.

میزان روشنایی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW730B/W برابر با 7200 لومن است که باعث شده تا این دیتا پروژکتور حتی در محیط های روشن نیز تصاویری شفاف و درخشان به شما ارائه دهد. ضمن اینکه قابلیت تنظیم میزان روشنایی در مقادیر کمتر نیز برای شما وجود دارد که با توجه به شرایط محیط محل استفاده از دیتا پروژکتور از لحاظ نور، می توانید از این قابلیت بهره ببرید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW730

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW730 رزولوشن 1280 * 800 پیکسلی و نسبت کنتراست مطلوب آن است. به طوری که سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصاویر با وضوح و کیفیت مناسبی به نمایش در می آیند و به خصوص متن ها برای مخاطبان کاملاً خوانا خواهند بود. این ویژگی در استفاده از ویدئو پروژکتور در همایش ها و کنفرانس ها کارایی بالایی دارد و در ارائه بهتر مطالب به مخاطبان به شما کمک زیادی می کند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW730

از آنجایی که دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW730 از قابلیت نصب 360 درجه ای برخوردار بوده و به لنزی با قابلیت زوم و فوکوس برقی مجهز است، برای نصب و راه اندازی آن کار آسانی خواهید داشت. این دیتا ویدئو پروژکتور توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 600 اینچ را دارد و هم در مکان های دارای فضای محدود و هم در سالن های بزرگ قابل استفاده می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW730

 

یکی از ویژگی های مهم ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW730B/W مجهز بودن آن به پورت های ارتباطی به روز و تقریباً کامل است. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید تلویزیون، مانیتور، کامپیوتر، لپ تاپ و پروژکتورهای دیگر (جهت نمایش هم زمان) را به این ویدئو پروجکشن متصل کنید. ضمن اینکه دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW730 از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و امکان اتصال آن به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این ویژگی مقاله «مزایای شبکه سازی ویدئو پروژکتورها» را مطالعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW730

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RW730 با فناوری DIGITAL LINK نیز سازگار است. با استفاده از این فناوری برای انتقال هم زمان صدا و تصویر به ویدیو پروژکتور تنها به یک کابل شبکه ساده احتیاج خواهید داشت!

در پایان باید گفت که دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW730 یک انتخاب ایده آل برای کاربران حرفه ای است که فیلم ها و ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی، اسلایدهای پاورپوینت و عکس های مورد نظر شما را با کیفیتی قابل قبول و در ابعاد بزرگ به نمایش درمی آورد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW730

برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW730 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در رابطه با ویژگی های بهترین مارک ویدئو پروژکتور بهره مند شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW730





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی