اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1104
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس مارشال GS-1104

رنگ: مشکی، نقره ای
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
طول عمر باتری : 1800 میلی آمپر ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal GS-1104

اسپیکر بلوتوثی مارشال GS-1104 یکی از اسپیکرهای قابل حمل تولید برند معتبر مارشال است که برای پخش موسیقی در جمع های خانوادگی، گردش های تفریحی، مسافرت و استفاده های شخصی یک گزینه ایده آل به حساب می آید. این اسپیکر قابل حمل دارای طراحی ظاهری مدرن و جذابی است و حس خوبی را در هنگام استفاده از آن به شما القا می کند.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal GS-1104

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1104 در ابعاد 390 * 170 * 140 میلی متر و وزن 500 گرم ارائه شده و با توجه به آنکه در قسمت بالایی آن یک دسته نگهدارنده تعبیه شده، برای حمل و جابجایی این اسپیکر مارشال کار سختی نخواهید داشت. به منظور راحت قرار گرفتن اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal GS-1104 بر روی زمین، این دستگاه به پایه مجهز شده است.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal GS-1104

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوث وایرلس مارشال GS-1104 و در قسمت زیر دسته، دکمه های کنترلی شامل دکمه عوض کردن ترک موسیقی در حال پخش، تنظیم میزان صدا و کار با رادیو تعبیه شده است. همچنین این اسپیکر دارای نمایشگر با قابلیت نمایش شماره آهنگ در حال پخش و مدت زمان سپری شده از پخش آن نیز هست.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل مارشال GS-1104

اسپیکر قابل حمل مارشال GS-1104 دارای دو بلندگوی 6 واتی است و صدایی رسا، واضح و قوی همراه با بیس مناسب را به شما ارائه می دهد. به طوری که می توان گفت این اسپیکر رضایت علاقه مندان به موسیقی را تا حد زیادی جلب خواهد کرد. لازم به ذکر است با استفاده از اسپیکر بلوتوث مارشال GS-1104 قادر به پخش فایل های صوتی با فرمت های MP3 و WMA خواهید بود.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل مارشال GS-1101

اتصال دستگاه های دیگر به اسپیکر بلوتوثی مارشال GS-1104 هم به صورت با سیم و هم به صورت بی سیم امکان پذیر است. برای استفاده از این اسپیکر به صورت بی سیم، باید از طریق بلوتوث سایر دستگاه ها را به آن متصل نمایید. بنابراین شما می توانید به راحتی انواع  گوشی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و... را به اسپیکر پرتابل مارشال ME-1104 متصل نموده و فایل های موجود بر روی آنها را توسط این دستگاه پخش کنید.

 

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل مارشال GS-1101

 

برای استفاده از اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1104 به صورت با سیم هم باید از کابل های AUX و USB بهره ببرید. ضمن اینکه پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه این اسپیکر به شما اجازه می دهد تا فلش مموری خود را به آن متصل کرده و فایل های ذخیره شده بر روی آن را پخش نمایید. باید به این نکته اشاره کنیم که اسپیکر قابل حمل بی سیم Marshal GS-1104 دارای درگاه کارت حافظه نیز هست و از کارت حافظه های TF پشتیبانی می کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1104

از دیگر امکانات اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1104 باید به قابلیت آن در دریافت موج های رادیویی FM و پخش برنامه های رادیویی اشاره کرد. همچنین این اسپیکر مارشال دارای میکروفون داخلی نیز هست و از طریق آن می توانید به تماس های دریافتی بر روی موبایل خود پاسخ دهید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1104

انرژی مورد نیاز اسپیکر وایرلس مارشال GS-1104 از باتری لیتیوم یونی داخلی آن تأمین می شود. این باتری برای شارژ شدن به 3 تا 4 ساعت زمان نیاز دارد و پس از آن قادر به شارژدهی به میزان 8 ساعت استفاده مداوم از دستگاه خواهد بود. از این جهت نیازی به شارژ چند باره باتری در طول روز پیدا نخواهید کرد و می توانید با خیال راحت از این اسپیکر برای گوش دادن به موسیقی های محبوبتان استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1104

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت اسپیکر بلوتوثی Marshal GS-1104 و نحوه خرید لوازم جانبی کامپیوتر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. چنانچه در انتخاب اسپیکر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید و به راهنمایی بیشتری در این زمینه نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal GS-1104





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی