ماشین حساب کاسیو Casio SL-320TV-W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو SL-320TV-W

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-320TV-W

اگر به انجام محاسبات پیچیده و علمی در کسب و کار روزانه خود احتیاج ندارید و یک ماشین حساب ساده نیز کار شما را راه می اندازد، ما به شما توصیه می کنیم تا ماشین حساب کاسیو Casio SL-320TV-W را مد نظر داشته باشید! این ماشین حساب برای فروشگاه، منازل و اداره شما انتخاب مناسبی است و انتظارات شما از یک ماشین حساب با کیفیت و خوش ساخت را به خوبی برآورده می کند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-320TV-W

ماشین حساب ساده کاسیو SL-320TV-W دارای ابعاد 70*118*8 میلی متر و وزن فقط 50 گرم است و می توان آن را به آسانی در کیف یا جیب گذاشت و با خود حمل کرد. با وجود ابعاد کوچک، ماشین حساب جیبی کاسیو SL-320TV-W به یک صفحه نمایش 12 رقمی مجهز است و کار با اعداد بزرگ را برای شما امکان پذیر می کند. از این جهت این ماشین حساب در انجام محاسبات فروشگاهی کارایی بالایی دارد.

محصولات شرکت کاسیو همیشه از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده اند و دوام و طول عمر بالایی داشته اند. این موضوع در رابطه با ماشین حساب فروشگاهی کاسیو SL-320TV-W نیز صدق می کند و شما می توانید در صورت استفاده صحیح، از آن برای سال ها در محاسبات روزمره تان بهره ببرید. سطح بدنه صفحه کلید این ماشین حساب جیبی کاسیو از فلز و جنس دکمه های آن از پلاستیک مقاوم است و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کم نمی شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-320TV-W

ویژگی دیگر دکمه های ماشین حساب کاسیو مدل SL-320TV-W نرم و راحت بودن آنها است که حس خوبی از کار کردن با آنها به شما دست می دهد. این دکمه ها به گونه ای طراحی شده اند که کار با آنها و وارد کردن ارقام با سرعت و دقت مناسبی انجام شود.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-320TV-W

ماشین حساب کاسیو Casio SL-320TV-W علاوه بر انجام محاسبات معمولی ریاضی با چهار عمل اصلی از قابلیت ذخیره اعداد در حافظه برخوردار است. برای این منظور باید از دکمه های کاربردی M+، M- و MRC بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم که اگر تا به حال از این دکمه ها استفاده نکرده اید، حتما در محاسبات بعدی تان از امکاناتی که در اختیارتان می گذارند استفاده کرده و سرعت انجام محاسباتتان را بهبود دهید.

یکی دیگر از قابلیت های ماشین حساب جیبی کاسیو SL-320TV-W مجهز بودن آن به دکمه های TAX+ و TAX- است. این دکمه ها به شما این امکان را می دهند تا مقداری را به عنوان مالیات در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آن در محاسبات مالی خود استفاده کنید. بنابراین شما قادر خواهید بود تا قیمت خرید یا فروش اجناس خود را با احتساب مالیات و همچنین میزان حاشیه سود خود را با استفاده از ماشین حساب ساده فروشگاهی کاسیو SL-320TV-W محاسبه کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-320TV-W

ماشین حساب ساده کاسیو مدل SL-320TV-W به دکمه H/M/S نیز مجهز است و امکان محاسبه زمان براساس ساعت، دقیقه و ثانیه را به شما می دهد.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب کاسیو و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب فروشگاهی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-320TV-W





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی