ماشین حساب کاسیو Casio SL-300VC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو SL-300VC

تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد
لینک خارجی ندارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300VC

اگر به یک ماشین حساب زیبا، خوش ساخت و ارزان برای انجام محاسبات روزانه خود احتیاج دارید، ما به شما ماشین حساب کاسیو Casio SL-300VC را پیشنهاد می کنیم. این ماشین حساب برای کسانی تهیه شده که هم قابلیت های فنی دستگاه و هم طراحی ظاهری دستگاه برایشان اهمیت دارد. پس اگر قصد خرید ماشین حساب رومیزی دارید، برای آشنایی با ویژگی های ماشین حساب کاسیو SL-300VC  با ما در ادامه متن همراه باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300VC

ماشین حساب کاسیو مدل SL-300VC امکاناتی مانند انجام محاسبات ساده ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، محاسبه جذر و درصد و ذخیره سازی ارقام در حافظه به منظور استفاده در محاسبات بعدی (از طریق دکمه های MR، MC، M+ و M-) را در اختیار شما می گذارد و می توان گفت که تمام نیازهای محاسباتی شما در مغازه، اداره یا منزل را برطرف می سازد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300VC

علاوه بر قابلیت های ذکر شده، ماشین حساب ساده کاسیو Casio SL-300VC به دکمه H/M/S نیز مجهز است. از طریق این دکمه می توانید به محاسبه ساعت، دقیقه و ثانیه بپردازید و از زمان در محاسبات خود استفاده کنید.

ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل Casio SL-300VC از قابلیت تعریف مالیات و محاسبه قیمت کالا با احتساب آن نیز برخوردار است. این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio دارای دکمه های TAX+ و TAX- می باشد که در انجام محاسبات مالی در مغازه و فروشگاه یا محاسبات شخصی کاربرد بالایی دارد.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300VC

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300VC در ابعاد 118.5 * 70 * 8 میلی متر روانه بازار شده و از طراحی جمع و جوری برخوردار است. به طوری که فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند و به آسانی می توان آن را از منزل به محل کار یا بالعکس حمل و جابجا نمود.

حداکثر تعداد ارقام قابل نمایش بر روی نمایشگر ماشین حساب فروشگاهی مدل کاسیو Casio SL-300VC برابر با 8 رقم است. از این جهت می توان گفت که این ماشین حساب بیشتر برای انجام محاسبات سبک و کار با اعداد کوچک مناسب می باشد. از جمله ویژگی های صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو SL-300VC باید به نمایش بزرگ ارقام و میزان روشنایی مطلوب آن اشاره کرد که کار با ماشین حساب را در شرایط مختلف برای شما آسان می کند.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300VC

ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو SL-300VC هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند و مصرف باتری آن بسیار پایین است. به طوری که فقط در محیط های تاریک و در مواقع ضروری از باتری استفاده می کند و در مکان های روشن و دارای نور کافی بدون نیاز به باتری عمل می کند.

همان طور که اشاره شد، ماشین حساب کاسیو SL-300VC از طراحی ظاهری زیبا و رنگ بندی متنوعی بهره می برد که استفاده از آن باعث تزریق حس نشاط و سرزندگی به محل کار شما می شود. دکمه های این ماشین حساب کاملاً نرم هستند و کار با آنها با بیشتری میزان سرعت و دقت انجام می شود. همچنین کیفیت ساخت آنها بسیار مطلوب بوده و با مرور زمان و استفاده زیاد از ماشین حساب، از کیفیت عملکرد آنها کاسته نمی شود.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300VC

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در رابطه با قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو Casioو نحوه خرید ماشین حساب ساده کاسیو مدل SL-300VC هستند که برای ارتباط آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300VC





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی