ماشین حساب کاسیو Casio FX-570 ES Plus
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو FX-570 ES Plus

تعداد ارقام: 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی
منبع تغذیه: باتری قلمی R03
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-570 ES Plus

با ماشین حساب کاسیو Casio FX-570 ES Plus مطالب درسی خود را راحت تر درک کنید! این ماشین حساب یکی از بهترین وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه است و به شما اجازه می دهد تا فرمول ها و توابع را دقیقا مشابه با کتاب های درسی بر روی نمایشگر به نمایش درآورید!

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-570 ES Plus

ماشین حساب مهندسی کاسیو FX-570 ES Plus به یک صفحه نمایش نقطه ماتریسی مجهز است که از قابلیت نمایش 10 رقم اصلی و 2 کاراکتر نمایی برخوردار می باشد. این صفحه نمایش کمک زیادی به شما در نوشتن و حل معادلات می کند و به همان آسانی که مطالب آموزشی را در جزوه خود یادداشت می کنید، می توانید آنها را به ماشین حساب وارد کنید!

در ماشین حساب کاسیو مدل FX-570 ES Plus تعداد 417 تابع از پیش تعریف شده موجود است که استفاده از آنها باعث افزایش دقت و سرعت محاسبات می شود. از جمله امکاناتی که این ماشین حساب مهندسی رومیزی در اختیار شما می گذارد باید به محاسبه کسرها، ترکیبیات و جایگشت، محاسبات آماری (نمایش داده های آماری به صورت لیست، انحراف معیار و آنالیز رگرسیون) و حل معادلات اشاره کنیم.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-570 ES Plus

علاوه بر موارد ذکر شده ماشین حساب علمی کاسیو FX-570 ES Plus از قابلیت انجام محاسبات دیفرانسیل و حل انتگرال، انجام محاسبات ماتریسی، کار با بردارها، جذر گرفتن از اعداد، به دست آوردن ریشه n ام، محاسبات مثلثاتی، تبدیل واحدهای متریک، کار با اعداد نمایی و محاسبه لگاریتم و ایجاد جدول نیز برخوردار می باشد و تمام نیازهای شما در انجام محاسبات علمی و مهندسی را برآورده می کند.

ماشین حساب علمی داشجویی کاسیو FX-570 ES Plus امکان استفاده از ثابت های علمی را نیز به شما می دهد و به عنوان مثال شما می توانید از ثابت های مورد استفاده در درس فیزیک به راحتی در محاسبات خود بهره ببرید.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-570 ES Plus

انرژی مورد نیاز ماشین حساب کاسیو Casio FX-570 ES Plus از باتری قلمی تأمین می شود. توجه داشته باشید که بهتر است تا از باتری های R03 در این مدل از ماشین حساب های مهندسی کاسیو استفاده شود.

یکی از ویژگی های کاربردی ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل FX-570 ES Plus توانایی آن در نمایش مجدد فرمول های استفاده شده در محاسبات قبلی است. با استفاده از این ویژگی قادر خواهید بود تا به آسانی محاسبات انجام شده را مشاهده و اگر در وارد کردن ارقام یا توابع و فرمول ها مرتکب اشتباه شده اید، آنها را ویرایش کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-570 ES Plus

علاوه بر قابلیت های فنی، ماشین حساب کاسیو مدل FX-570 ES Plus از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و برای سال ها می توانید با همان کیفیت اولیه از آن استفاده کنید. این ماشین حساب در ابعاد 162*80*13.8 میلی متر روانه بازار شده و در ساخت آن از مواد مرغوب بهره برده شده است. ضمن اینکه ماشین حساب حرفه ای کاسیو FX-570 ES Plus به درپوش کشویی به منظور محافظت از دستگاه در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار مجهز می باشد.

دکمه های ماشین حساب کاسیو FX-570 ES Plus از پلاستیک با کیفیت ساخته شده اند و بسیار نرم و راحت هستند. بنابراین در کار با آنها کمتر دچار خستگی شده و کار با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب کاسیو و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب فروشگاهی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-570 ES Plus





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی