دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS20K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RS20K

عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: 1050*1400 پیکسل
شدت روشنایی: 21000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RS20K

اگر به نمایش تصاویری شفاف و درخشان در ابعادی بسیار بزرگ احتیاج دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS20K کار شما را به خوبی به پیش خواهد برد. این ویدئو پروژکتور از جمله ویدئو پروژکتورهای لیزری تولید شرکت پاناسونیک می باشد که برای استفاده در سالن های بزرگ همایش و کنفرانس، سالن های سینما، تئاتر و کنسرت و محیط های تبلیغاتی و تجاری طراحی و عرضه شده است.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RS20K

شدت روشنایی عالی، ابعاد کوچک در مقایسه با پروژکتورهای دارای کاربرد مشابه و هزینه های بسیار کم نگهداری تنها بخشی از ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RS20K هستند که باعث فروش بالای این دیتا پروژکتور در بازار شده است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RS20K

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS20K دارای ابعاد 598*270*725 میلی متر و وزن 49 کیلوگرم است و از قابلیت نصب 360 درجه ای بهره می برد. این ابعاد و وزن با در نظر گرفتن کاربرد این ویدیو پروژکتور پاناسونیک که نمایش تصاویر در سالن ها و فضاهای بزرگ است، منطقی به نظر می رسد.

در رابطه با ویژگی های تصاویر به نمایش درآمده با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RS20K باید به میزان رزولوشن این دستگاه اشاره کنیم که برابر با 1400*1050 پیکسل است و تصاویری با کیفیت بهتر از HD را به شما ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RS20K

اما شاید بتوان مهم ترین مشخصه ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RS20K را شدت روشنایی عالی آن دانست که برابر با 20 هزار لومن است. این میزان روشنایی استفاده از این ویدیو پروژکتور را در فضاهای باز و حتی در زیر نور آفتاب نیز امکان پذیر کرده است.

ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RS20K قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 70 تا 1000 اینچ (1.78 تا 25.4 متر) است و کاملا برای استفاده در سالن های بزرگ مناسب می باشد. از این دیتا ویدئو پروژکتور هم برای نمایش بر روی پرده و هم نمایش بر روی هر سطح صاف دیگری مانند دیوارهای ساختمان می توان استفاده کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS20K

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RS20K فاقد لنز است و شما می توانید متناسب با شرایط مکان محل نصب و نیازهای خود، از لنزهای متفاوت پاناسونیک در این ویدئو پروژکتور استفاده کنید. بنابراین ویژگی هایی مانند فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، امکان تصحیح زاویه تصویر، جابجایی لنز و میزان زوم به نوع لنز انتخابی شما بستگی خواهد داشت.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS20K

همان طور که اشاره شد، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS20K از نوع لیزری است و منبع پخش نوری آن تا 20 هزار ساعت در حالت استفاده از ویدئو پروژکتور با روشنایی استاندارد و تا 24 هزار ساعت در حالت استفاده اقتصادی از دستگاه دوام خواهد داشت. بنابراین ویدیو پروژکتور Panasonic PT-RS20K برای استفاده مداوم در 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته کارایی بالایی دارد. این ویژگی به خصوص در محیط های تبلیغاتی که به روشن بودن دیتا پروژکتور در تمام ساعات روز نیاز است، کاربرد دارد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS20K

بر روی بدنه دیتا پروژکتور Panasonic PT-RS20K پورت های ارتباطی نسبتا کاملی طراحی شده که باعث اتصال آسان این ویدئو پروژکتور به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین های دیجیتال و مدار بسته، مانیتور، تلویزیون و... می شود. همچنین این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic از فناوری HDBaseT پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا از یک کابل شبکه ساده برای انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان از دستگاه پخش به آن بتوانید استفاده کنید. طول این کابل حداکثر باید 100 متر باشد و از این جهت اگر با محدودیت فضای نصب مواجه هستید، کار شما آسان تر خواهد شد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS20K

برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع ویدئو پروژکتور با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این زمینه را در قسمت «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS20K





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی