دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ21K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DZ21K

عمر لامپ: 2000 ساعت
وضوح تصویر: 1200*1920 پیکسل
شدت روشنایی: 20000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ21K

با دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ21K تصاویری با بالاترین میزان روشنایی و درخشندگی را تجربه کنید! اگر به دنبال یک ویدیو پروژکتور حرفه ای برای نمایش تصاویری شفاف در ابعاد بسیار بزرگ هستید، این ویدئو پروژکتور یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما محسوب می شود.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ21K

نمایش تصاویر و ویدئو در سالن های بزرگ و رویدادهای مهم نیازمند یک ویدئو پروژکتور قدرتمند است و استفاده از دیتا پروژکتورهای معمولی در چنین شرایطی امکان پذیر نیست. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ21K یکی از همین ویدئو پروژکتورها است که برای استفاده در سالن های همایش و کنفرانس بزرگ، سالن های سینما، تئاتر و کنسرت، موزه ها، نمایشگاه و محیط های تجاری بسیار مناسب است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ21K

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ21K مجهز به 4 لامپ 465 واتی است که طول عمر هر کدام از آنها 2000 ساعت خواهد بود. از این جهت خیالتان برای تعویض یا تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ21K مدل تا مدتی طولانی راحت خواهد بود.

مجهز بودن به 4 لامپ مزیت دیگری را نیز به دنبال دارد و به شما اجازه می دهد تا از بالاترین میزان روشنایی این ویدیو پروژکتور که برابر با 20000 لومن است، بهره مند شوید. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ21K در محیط های کاملا روشن، حتی فضاهای باز در طول روز استفاده کنید و نگران افت وضوح تصاویر نباشید! پس این ویدئو پروژکتور برای استفاده در رویدادهای فرهنگی، مذهبی و تفریحی برگزار شده در فضاهای روباز گزینه ای ایده آل محسوب می شود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ21K

در رابطه با کیفیت تصاویر به نمایش درآمده با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DZ21K نیز باید به این نکته اشاره کنیم که رزولوشن این دستگاه برابر با 1920*1200 پیکسل است و تصاویری بهتر از فول اچ دی به شما ارائه می دهد. همچنین نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic برابر با 10000:1 است که باعث نمایش واضح و باکیفیت سایه روشن ها و جزئیات تصاویر در نواحی مشکی و تاریک می شود.

 

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ21K

 

دیتا ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ21K به پورت های ارتباطی تقریبا کاملی نیز مجهز است و اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین های دیجیتال، تلویزیون، مانیتور و... از طریق کابل به سادگی انجام می گیرد. همچنین این دیتا پروژکتور از شبکه هم پشتیبانی می کند و اتصال هم زمان آن به چند دستگاه مختلف از طریق شبکه امکان پذیر است. از جمله مزایای شبکه سازی ویدئو پروژکتورها می توان به اتصال مستقیم به اینترنت داخلی شبکه اشاره کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ21K

برای نصب و راه اندازی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ21K کار سختی پیش رو نخواهید داشت. این ویدئو پروژکتور از لنزهای مختلف پاناسونیک پشتیبانی می کند و شما می توانید متناسب با شرایط محل نصب از مناسب ترین لنز استفاده کنید. مواردی مانند میزان زوم، امکان تصحیح زاویه تصویر یا فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت و دستتان در انتخاب بهترین محل برای نصب ویدیو پروژکتور کاملا باز خواهد بود!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ21K

در حالت کلی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ21K توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 70 تا 1000 اینچ (معادل با 1.78 تا 25.4 متر) را دارد و در سالن های بزرگ و در مصارف حرفه ای کارایی بالایی دارد. از همین جهت از دیتا پروژکتورهای معمولی بزرگتر و سنگین تر می باشد. این ویدئو پروژکتور در ابعاد 620*291*800 میلی متر و وزن 43 کیلوگرم عرضه شده است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ21K توانایی آن در نمایش تصاویر سه بعدی است! این دیتا ویدئو پروژکتور سه بعدی به راحتی به انواع دستگاه های پخش 3D متصل شده و تصاویری هیجان انگیز و دلچسب را به مخاطبان شما ارائه می دهد! این ویژگی در محیط های تبلیغاتی یا سالن های آموزشی کاربرد بالایی دارد.

برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع ویدئو پروژکتور با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این زمینه را در قسمت «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ21K





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی