اسپیکر سه تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2119 2.1
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر 3 تیکه مارشال ME-2119 2.1

نوع اسپیکر: رومیزی
توان خروجی صدا: 10 وات
توان خروجی ساب ووفر: 15 وات
تعداد اجزا اسپیکر: 2 عدد اسپیکر و 1عدد ساب ووفر 
نوع رابط: پورت USB، شیار کارت حافظه، بلوتوث، ورودی RCA

معرفی اسپیکر 3 تکه مارشال ME-2119 2.1

یک اسپیکر قدرتمند و با کیفیت می تواند لذت پخش موسیقی را از کامپیوتر دو چندان کند! اسپیکر سه تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2119 2.1 یکی از همین اسپیکرها است که به خوبی انتظارات علاقه مندان به موسیقی را برآورده می کند و صدایی رسا و واضح را به شما ارائه می دهد.

طراحی ظاهری جذاب و کاربر پسند، پشتیبانی از انواع دستگاه ها و کیفیت ساخت مطلوب بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث شده است تا این اسپیکر به یکی از اسپیکرهای پرفروش موجود در بازار تبدیل شود. پس اگر قصد خرید یک اسپیکر رومیزی مقرون به صرفه و با کیفیت را دارید، برای آشنایی با ویژگی های اسپیکر مارشال ME-2119 2.1 با ما در ادامه متن همراه باشید.

معرفی اسپیکر 3 تکه مارشال ME-2119 2.1

ویژگی و مشخصات اسپیکر بلوتوث Marshal ME-2119 2.1

اسپیکر سه تیکه مارشال ME-2119 2.1 از یک ساب ووفر و دو بلندگو تشکیل شده و از توان خروجی کلی 3800 وات بهره می برد. لازم به ذکر است که توان خروجی ساب ووفر به کار رفته در این اسپیکر برابر با 15 وات و توان خروجی هر یک از بلندگوهای آن 10 وات می باشد. از این جهت می توان از قدرت و وضوح صدای ارائه شده توسط اسپیکر کامپیوتر مارشال ME-2119 2.1 اطمینان داشت.

اسپیکر سه تیکه رومیزی مارشال ME-2119 2.1 به بلوتوث نسخه 2.1 مجهز است و به راحتی به گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و تمام دستگاه های دارای این نسخه از بلوتوث قابل اتصال می باشد. بنابراین اگر قصد استفاده از این اسپیکر به صورت بی سیم را دارید، این امکان برای شما مهیا است.

علاوه بر اتصال بدون سیم، اسپیکر بلوتوث دار مارشال ME-2119 2.1 از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند. بر روی بدنه این اسپیکر ورودی RCA تعبیه شده که برای انتقال سیگنال صدا به کار می رود. شما می توانید با استفاده از کابل تبدیل AUX به RCA تمامی دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا مانند کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت و... را به آن متصل کنید. همچنین انواع دستگاه های پخش CD و DVD و تلویزیون های هوشمند با این دستگاه سازگار هستند و به راحتی می توانید از آن در محیط های مختلف استفاده نمایید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، قابلیت اتصال فلش مموری و کارت حافظه (با ظرفیت حداکثر 32GB) به اسپیکر بی سیم مارشال ME-2119 2.1 و پخش فایل های موجود بر روی آنها به صورت مستقیم است. ضمن اینکه امکان عوض کردن فولدر در حین پخش موسیقی نیز با استفاده از این اسپیکر کامپیوتر برای شما وجود دارد.

اسپیکر 3 تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2119 2.1

اسپیکر سه تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2119 2.1 به صفحه نمایش LED، دکمه های کنترلی صدا و موسیقی و ریموت کنترل نیز مجهز است و از قابلیت کنترل از راه دور بهره می برد. از این جهت کار با آن و اعمال تنظیمات مناسب جهت پخش موسیقی برای شما بسیار راحت خواهد بود.

از اسپیکر بی سیم بلوتوث مارشال ME-2119 2.1 به منظور پخش برنامه های رادیویی و دریافت فرکانس های FM نیز می توان بهره برد که باعث افزایش کارایی این دستگاه شده است.

همان طور که مشاهده می کنید پخش کننده خانگی مارشال مدل Marshal ME-2119 2.1 از قابلیت ها و امکانات متعددی بهره می برد و کیفیت صدای ارائه شده توسط آن توقعات شما را برآورده خواهد کرد. به طوری که با استفاده از این اسپیکر می توانید از صدایی بدون نویز، شفاف و دارای بیس مناسب بهره مند شوید و موسیقی های محبوبتان را با کیفیتی مناسب گوش دهید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لوازم جانبی کامپیوتر و نحوه خرید اسپیکر 3 تکه مارشال ME-2119 2.1 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در رابطه با آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب اسپیکر رومیزی مورد نظرشان کمک کنید.

اسپیکر 3 تکه بلوتوث مارشال Marshal ME-2119 2.1





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی