ماشین حساب کاسیو Casio FX-85ES PLUS
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو FX-85ES PLUS

تعداد ارقام: 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-85ES PLUS

با استفاده از ماشین حساب کاسیو Casio FX-85ES PLUS از یادگیری ریاضیات لذت ببرید! این ماشین حساب مهندسی هر آنچه که برای درک بهتر مطالب درسی نیاز دارید، در اختیار شما می گذارد و می توان آن را بهترین ماشین حساب مهندسی با توجه به قیمت آن دانست.

یکی از مهم ترین ویژگی های ماشین حساب مهندسی کاسیو Casio FX-85ES PLUS صفحه نمایش بزرگ آن است که از قابلیت نمایش فرمول ها و توابع دقیقاً مشابه با کتاب های درسی بهره می برد. پس شما می توانید فرمول ها و معادلات را همان طور که در جزوه خود یادداشت می کنید، بر روی نمایشگر این ماشین حساب علمی آنها را مشاهده نمایید. این ویژگی به شما در درک مطالب درسی کمک زیادی می کند و حس بودن در سر کلاس را به شما می دهد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-85ES PLUS

 ماشین حساب کاسیو مدل FX-85ES PLUS از طراحی ظاهری زیبا و جذابی برخوردار است و در هنگام کار با آن هرگز دچار احساس خستگی یا یکنواختی نخواهید شد! دکمه های این ماشین حساب به شکلی مدرن و چندرنگ طراحی شده اند و باعث راحت تر انجام شدن کار با ماشین حساب می شوند.

مجهز بودن به قابلیت تغذیه از نور محیط یکی دیگر از مشخصات کاربردی ماشین حساب حرفه ای کاسیو FX-85ES PLUS است که شما را از تعویض گاه و بیگاه باتری نجات می دهد! با توجه به این قابلیت، ماشین حساب در مکان های روشن و در طول روز بدون نیاز به باتری عمل می کند و انرژی آن از نور محیط تأمین می شود.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-85ES PLUS

ماشین حساب مهندسی رومیزی مدل FX-85ES PLUS امکاناتی مانند کار با اعداد تصادفی، انجام محاسبات آماری (نمایش داده ها به صورت لیست، محاسبه انحراف معیار و آنالیز رگرسیون)، حل معادلات و ایجاد جدول با استفاده از ریشه ها، ترکیبیات و جایگشت، کار با اعداد کسری، انجام محاسبات مثلثاتی و استفاده از توابع هایپربولیک، محاسبه لگاریتم و کار با اعداد نمایی، محاسبه فاکتوریل و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار شما می گذارد.

علاوه بر قابلیت های ذکر شده، ماشین حساب کاسیو Casio FX-85ES PLUS به 252 تابع از پیش تعریف شده و 9 متغیر مجهز است که استفاده از آنها به سریع تر انجام شدن محاسبات شما منجر می شود. باید به این نکته اشاره کنیم که ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل FX-85ES PLUS قابل برنامه ریزی نیست و در زمینه رسم نمودار کاربردی ندارد.

یکی دیگر از امکانات ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio مدل Casio FX-85ES PLUS قابلیت ذخیره اعداد و معادلات حل شده در حافظه و بازبینی آنها است. با استفاده از این ویژگی شما می توانید محاسبات قبلی انجام شده را مشاهده کرده و اشتباه های احتمالی را به آسانی تصحیح کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-85ES PLUS

ماشین حساب کاسیو FX-85ES PLUS در ابعاد 162 * 80 * 11.1 میلی متر و وزن 100 گرم ارائه شده و به درپوش کشویی به منظور محافظت از دستگاه در برابر گرد و غبار و آسیب های محیطی مجهز است.

همان طور که مشاهده می کنید، ماشین حساب کاسیو FX-85ES PLUS تمام امکانات مورد نیاز برای انجام محاسبات علمی و مهندسی را در اختیار شما می گذارد و برای دانش آموزان و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی انتخاب بسیار مناسبی به حساب می آید.

چنانچه قصد خرید ماشین حساب مهندسی کاسیو را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان شما را در رابطه با قیمت و نحوه خرید ماشین حساب مهندسی دانشجویی کاسیو FX-85ES PLUS راهنمایی کنند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر، سؤالات خود را در قسمت «نظرات» سایت مطرح کنید.

 

ماشین حساب کاسیو Casio FX-85ES PLUS





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی