مادربرد گیگابایت GIGABYTE GA-H110M-S2PT
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مادربورد گیگابایت GA-H110M-S2PT

چیپ: Intel H110
سوکت پردازنده: Intel LGA 1151
ظرفیت حافظه رم: حداکثر 32 گیگابایت DDR4
پردازنده های قابل پشتیبانی: Intel Core i7 ،Core i5 ،Core i3 ،Pentium ،Celeron

مشخصات فیزیکی و فنی مادربورد گیگابایت GA-H10M-S2PT

برد اصلی یا مادربورد یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر است که بخش های مختلف مانند پردازنده مرکزی (CPU)، حافظه رم، کارت گرافیک، کارت صدا و... بر روی آن قرار گرفته و با یکدیگر ارتباط پیدا می کنند. استفاده از مادربورد برای راه اندازی یک کامپیوتر ضروری است و کار با کامپیوتر بدون مادربورد امکان پذیر نخواهد بود.

شرکت گیگابایت یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه تولید انواع مادربورد است که محصولات آن را می توان از جمله بهترین مادربوردهای موجود در بازار دانست. مادربرد گیگابایت GIGABYTE GA-H110M-S2PT نیز از این قاعده مستثنی نیست و از کیفیت ساخت و امکانات بسیار مطلوبی بهره می برد. این مادربورد در فرم فاکتور microATX ساخته شده و از چیپ ست اینتل H110 بهره می برد.

مشخصات فیزیکی و فنی مادربورد گیگابایت GA-H10M-S2PT

مادربورد گیگابایت GA-H110M-S2PT مجهز به یک سوکت جهت نصب پردازنده مرکزی یا CPU مجهز است. این سوکت از نوع اینتل LGA1151 بوده و به شما امکان نصب پردازنده های اینتل Core i7، Core i5، Core i3، پنتیوم و سلرون را می دهد. بنابراین می توانید متناسب با نیاز خود از جدیدترین نسل پردازنده های اینتل بر روی این مادربورد استفاده کنید. ذکر این نکته نیز ضروری است که در این مادربرد گیگابایت سوکت پردازنده از نوع Intel LGA 1151 می باشد.

مورد مهم دیگر در رابطه با مادربرد با سوکت 1150 گیگابایت مدل GIGABYTE GA-H110M-S2PT تعداد اسلات های حافظه آن است. بر روی این مادربورد دو عدد اسلات برای نصب حافظه RAM تعبیه شده و از حداکثر میزان ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که مادربورد گیگابایت GA-H110M-S2PT از رم های DDR4 پشتیبانی می کند و امکان استفاده از رم هایی سریع و با کیفیت را برای شما به وجود می آورد.

مشخصات فیزیکی و فنی مادربورد گیگابایت GA-H10M-S2PT

جهت نصب کارت گرافیک، یک عدد اسلات PCI Express x16 بر روی مادربرد گیگابایت GIGABYTE GA-H110M-S2PT تعبیه شده است. همچنین این مادربورد به چهار پورت SATA 3.0 مجهز می باشد که برای اتصال انواع هارد دیسک و درایوهای نوری می توان از آن ها استفاده کرد.

مادربرد گیگابایت GIGABYTE GA-H10M-S2PT

بر روی پنل پشتی مادربورد گیگابایت مدل GA-H110M-S2PT نیز پورت های ارتباطی آن شامل پورت PS/2 (برای اتصال ماوس و کیبورد)، دو عدد پورت USB 3.0، دو عدد پورت USB 2.0، پورت VGA (برای اتصال به مانیتور و گرفتن خروجی تصویر با رزولوشن 1920*1200 پیکسل) و یک پورت LAN قرار دارد. این مادربرد دارای کارت شبکه از نوع 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه می باشد و امکان استفاده از کامپیوتر در شبکه های کابلی پرسرعت را ایجاد می کند.

از دیگر مشخصات مادربرد کامپیوتر گیگابایت GA-H110M-S2PT باید به کارت صدای آن اشاره کنیم که از نوع Realtek ALC887 می باشد و شما می توانید از طریق آن و سه عدد جک 3.5 میلی متری تعبیه شده بر روی پنل پشتی مادربرد، دستگاه های مورد نظر جهت انتقال صدا را به آن متصل نمایید.

مادربرد گیگابایت GIGABYTE GA-H10M-S2PT

مجهز بودن به پورت های سریال و پارالل، بایوس دوگانه، پشتیبانی از قابلیت های بوت سریع و سوئیچ هوشمند و مجهز بودن به دو اسلات PCI برای افزودن کارت های توسعه بخش دیگر امکانات و قابلیت های مادربرد حرفه ای گیگابایت GA-H110M-S2PT هستند. با توجه این مشخصات می توان گفت که مادربرد گیگابایت GIGABYTE GA-H110M-S2PT تمام نیازهای شما در کار با کامپیوتر را برآورده می کند و اگر قصد کانفیگ یک سیستم پرقدرت و سریع را دارید، می توانید بر روی آن حساب ویژه ای باز کنید!

برای اطلاع از قیمت مادربرد و نحوه خرید مادربرد کامپیوتر گیگابایتGIGABYTE GA-H110M-S2PT به سایت ایده برتر مراجعه کنید. چنانچه به مشاوره و راهنمایی برای خرید مادربرد مناسب نیاز دارید، با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 73027-021 در تماس باشید و همچنین می توانید سؤالات خود را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهند.

مادربرد گیگابایت GIGABYTE GA-H10M-S2PT





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی