اسپیکر بلوتوثی مارشال Marshal ME-1134
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس مارشال ME-1134

رنگ: قهوه ای
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث مارشال ME-1134

اسپیکر بلوتوثی مارشال Marshal ME-1134 با طراحی کلاسیک خود حسی نوستالژیک را برای شما زنده خواهد کرد! این اسپیکر هم برای پخش موسیقی و هم برنامه های رادیویی قابل استفاده است. اسپیکر مارشال مدل Marshal ME-1134 به شکل رادیوهای قدیمی طراحی شده و حسی دلچسب را در هنگام گوش دادن به موسیقی و رادیو برای شما به ارمغان می آورد!

اسپیکر بلوتوث دار مارشال ME-1134 در ابعاد 295*150*175 میلی متر و وزن حدود 2.5 کیلوگرم ارائه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های ظاهری این اسپیکر به گونه ای است که استفاده از آن جلوه ای خاص و زیبا به فضای اتاق شما خواهد بخشید.

طراحی اسپیکر بلوتوث مارشال ME-1134

قسمت جلویی اسپیکر مارشال ME-1134 شامل دکمه های کنترلی تنظیم صدا و کار با رادیو می باشد که متناسب با طراحی کلی اسپیکر به شکل رادیوهای قدیمی طراحی شده است. همچنین در این قسمت صفحه نمایش LCD قرار دارد که اطلاعاتی مانند شماره آهنگ، مدت زمان سپری شده از موسیقی در حال پخش، اطلاعات شبکه های رادیویی و به طور کلی وضعیت عملکرد دستگاه بر روی آن نمایش داده می شود.

قابلیت و کارایی های اسپیکر بی سیم مارشال ME-1134

اسپیکر بلوتوث مارشال ME-1134 قابلیت دریافت فرکانس های رادیویی FM، AM و SW را دارد و امکان گوش دادن به برنامه های رادیویی مختلف در اکثر شبکه ها را برای شما فراهم می آورد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر بی سیم مارشال ME-1134

اتصال دستگاه های مختلف به اسپیکر رادیو قدیمی مارشال ME-1134 هم به صورت بی سیم و هم به صورت با سیم امکان پذیر است. این اسپیکر به بلوتوث داخلی مجهز می باشد و به آسانی می توان انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، لپ تاپ، آیپد و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث را به آن متصل کرد. علاوه بر این، بر روی بدنه اسپیکر بی سیم مارشال ME-1134 جک 3.5 میلی متری تعبیه شده و می توان برای اتصال آن به سایر دستگاه ها از کابل AUX نیز استفاده کرد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر بی سیم مارشال ME-1134

یکی از ویژگی های کاربردی اسپیکر رادیو دار مارشال ME-1134 مجهز بودن آن به شیار کارت حافظه و پورت USB است. از طریق این درگاه ها می توانید فلش مموری یا کارت حافظه SD را به اسپیکر متصل کرده و فایل های موزیک ذخیره شده بر روی آنها را پخش کنید. توجه داشته باشید که اسپیکر رم و فلش خور مارشال ME-1134 توانایی پخش فایل های MP3 را دارد.

اسپیکر بلوتوث مارشال Marshal ME-1134

مجهز بودن اسپیکر بلوتوثی مارشال Marshal ME-1134 به ریموت کنترل به شما این امکان را می دهد تا از راه دور بتوانید با آن کار کنید و تنظیمات دلخواه خود را اعمال نمایید. به طور کلی استفاده از اسپیکر بلوتوث بی سیم مارشال ME-1134 بسیار آسان بوده و حتی افراد تازه کار نیز مشکلی در کار با آن نخواهند داشت. لازم به ذکر است که انرژی مورد نیاز این اسپیکر ریموت دار از برق شهری تأمین می شود.

اسپیکر بلوتوث مارشال Marshal ME-1134

اسپیکر بلوتوث وایرلس مارشال ME-1134 را می توان یکی از اسپیکرهای با دوام موجود در بازار دانست. در ساخت این اسپیکر از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به این ترتیب اسپیکر بیسیم مارشال ME-1134 در برابر آسیب هایی مانند وارد آمدن ناگهانی ضربه یا فشار، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم مقاومت قابل قبولی دارد.

اگر به دنبال زنده کردن خاطرات گذشته خود در هنگام گوش دادن به موسیقی یا رادیو هستید، اسپیکر مدل رادیو قدیمی مارشال ME-1134 ایده آل ترین انتخاب برای شما است! برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت اسپیکر رادیویی مارشال ME-1134 و نحوه خرید لوازم جانبی کامپیوتر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب اسپیکر مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید.

اسپیکر بلوتوث مارشال Marshal ME-1134





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی