فروش تجهیزات فروشگاهی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تجهیزات فروشگاهی شامل بسیاری از دستگاه ­ها نظیر دستگاه پوز، بارکد خوان، کامپیوتر و... می‌شوند. هر چند تجهیزات دیگری مثل قفسه هم برای فروشگاه‌ ها بسیار ضروری هستند و اصولا نمی­توان فروشگاهی را بدون آن‌ها تصور کرد، اما بحث امروز ما بیشتر در رابطه با دستگاه­ ها و تجهیزات دیجیتالی است که در فروشگاه‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود.

شما در تمام فروشگاه­ های بزرگ، تجهیزات دیجیتالی را می­بینید و اگر بتوانید یک حساب سرانگشتی از قیمت و هزینه‌ ی این تجهیزات داشته باشید، متوجه می­ شوید چه بازار مصرف بزرگی برای این تجهیزات وجود دارد و چه مبالغ هنگفتی در این بازار جابه‌جا می­شود. اگر قصد فروش تجهیزات فروشگاهی را دارید، حتما به توصیه ­هایی که در ادامه می‌آیند توجه کنید.

فروش تجهیزات فروشگاهی

فروش تجهیزات فروشگاهی

فروشنده­ ای موفق است که رابطه‌ی بهتری با خریداران داشته باشد و به نیاز آن‌ها به بهترین نحو پاسخ دهد. شما باید بدانید کدام­ یک از ماشین ها بیشتر مورد نیاز فروشگاه­ ها است و بهترین کیفیت را با کم‌ترین هزینه ارائه دهید. اگر علاوه بر تامین تجهیزات دیجیتالی، توانایی تامین تجهیزات غیر دیجیتالی مانند قفسه، میز و صندلی و چرخ­های فروشگاهی را داشته باشید یک گام بزرگ از رقیبان خود پیش‌تر خواهید بود و توانایی تعامل بهتری با خریداران خواهید داشت.

شما به عنوان یک فروشنده باید بازار خود را بشناسید و بدانید که چه فروشگاه­ هایی توانایی پیشرفت دارند و احتمالا تعداد شعبات بالایی خواهند داشت و زودتر از سایر رقبا تجهیزات را به آنان ارائه دهید. بازاریابی، رکن اصلی فروش است. خریداران باید اطمینان حاصل کنند که از جای معتبری خرید می­کنند و در صورت بروز مشکل سرمایه‌ی خود را از دست نخواهند دارد. یک دفتر فروش در محلی مناسب و با ظاهری آراسته و همچنین کارکنان منظم و خوش‌برخورد، اولین قدم در جلب اعتماد خریدار است.

ارائه‌ی گارانتی برای محصولات و ارائه‌ی برخی از خدمات جانبی کم‌ هزینه مثل انتقال تجهیزات به محل استفاده، باعث افزایش اعتبار شما نزد خریدار می­شود تا افراد بیشتری به همکاری با شما رغبت نشان دهند. در صورتی که یک تکنسین تجهیزات فروشگاهی در استخدام شما باشد تا در صورت نیاز به صورت 24 ساعته تجهیزات فروخته‌شده را پشتیبانی کند؛ قطعا خریداران حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری نیز خواهند بود.

آن‌چه در فروش تجهیزات فروشگاهی بسیار مهم است، کیفیت محصولات و قیمت آن‌هاست که باید تناسبی معقول و منطقی داشته باشند. بهترین بازار فروش برای تجهیزات فروشگاهی، شامل فروشگاه­ های زنجیره­ای بزرگ است که ترسی از سرمایه­گذاری بزرگ روی تجهیزات ندارند.

 

 

   منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 8 دی 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی