کابل افزایش طول صدا AUX تسکو TSCO TC-AU6 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل افزایش طول صدا تسکو TC-AU6

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: افزایش طول AUX

کابل افزایش طول صدا AUX تسکو TSCO TC-AU6 طول 1 متر

شرایطی را تصور کنید که قصد گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود دارید و فایل آن بر روی کامپیوتر شما ذخیره شده است. در این حالت می توانید با اتصال کامپیوتر به یک اسپیکر قدرتمند، لذت گوش دادن به موسیقی دلخواهتان را چند برابر کنید! اما اگر طول کابل انتقال صدا شما کوتاه باشد و امکان جابجایی اسپیکر یا کامپیوتر را نداشته باشید، با مشکلات زیادی مواجه می شوید و شاید اصلاً مجبور باشید تا قید گوش دادن به موسیقی را بزنید!

 

کابل افزایش طول صدا AUX تسکو TSCO TC-AU6 طول 1 متر

 

کابل افزایش طول صدای تسکو TSCO TC-AU6 یک راه حل ایده آل برای چنین شرایطی است و به شما اجازه می دهد تا دستگاه هایی را که از یکدیگر فاصله نسبتاً زیادی دارند، به راحتی به هم متصل کرده و صدا را میان آنها منتقل کنید.

طول کابل افزایش طول تسکو مدل TSCO TC-AU6 برابر با یک متر است. یک سمت این کابل به مادگی و سمت دیگر آن به نَری 3.5 میلی متری ختم می شود و به شما اجازه می دهد تا به سادگی طول کابل AUX خود را تا یک متر افزایش دهید.

کابل افزایش طول صدا AUX تسکو TSCO TC-AU6 طول 1 متر

از کابل افزایش طول AUX تسکو TC-AU6 می توان برای اتصال به گوشی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ، اسپیکر و در حالت کلی تمام دستگاه های مجهز به درگاه 3.5 میلی متری صدا استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که این کابل رابط از نوع افزایش طول است و برای اینکه دو دستگاه را از طریق آن به هم متصل کنید، باید از یک کابل صدای معمولی 3.5 میلی متری نیز استفاده کنید.

شرکت تسکو از روکشی از جنس پلاستیک مقاوم (PVC) در ساخت کابل افزایش طول صدا تسکو مدل TC-AU6 استفاده کرده که باعث مقاومت بالای این کابل در برابر کشیدگی، پاره شدن، در هم پیچیدن و گره خوردن شده است. همچنین جنس سوکت های این کابل از آلومینیوم است و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آنها کاسته نمی شود.

کابل افزایش طول صدا AUX تسکو TSCO TC-AU6 طول 1 متر

کابل افزایش طول صدا AUX تسکو TSCO TC-AU6 طول 1 متردر دو رنگ مشکی و قرمز عرضه شده و یکی از با کیفیت ترین کابل های موجود در بازار محسوب می شود. چنانچه قصد خرید کابل افزایش طول آ یو ایکس را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت کابل افزایش طول AUX تسکو TC-AU6 را به شما ارائه دهند.

کابل افزایش طول صدا AUX تسکو TSCO TC-AU6 طول 1 متر





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 7 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی