تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تبلت 12 اینچی مایکروسافت Pro 6 - B

سیستم عامل: Windows
پردازنده: 8th Gen Intel Core i5-8350U 
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت
حافظه داخلی: 256 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 12.3 اینچ

معرفی تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - B

اگر قصد خرید تبلت به منظور انجام کارهای روزمره را دارید، تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - B انتخابی ایده آل برای شما است! این تبلت که از جدیدترین تبلت های مایکروسافت، موسوم به سرفیس، به حساب می آید، خیلی زود توانست با کیفیت ساخت عالی و طراحی ظاهری زیبا به فروشی بالا در بازار دست پیدا کند. پس اگر از علاقه مندان به مایکروسافت هستید و از کار با سیستم عامل ویندوز 10 لذت می برید، تبلت مایکروسافت Surface Pro 6-B را مد نظر داشته باشید!

معرفی تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - B

طراحی و ساخت تبلت Microsoft Surface Pro 6 - B

تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 6 - B دارای ضخامتی 8.5 میلی متری و وزنی معادل با 775 گرم است که باعث شده تا این تبلت یکی از نازک ترین و سبک ترین تبلت های موجود به شمار آید. با توجه به این مشخصات، حمل و جابجایی آن به آسانی هر چه تمام تر صورت می گیرد و می توانید آن را در تمام طول روز همراه خود داشته باشید.

شرکت مایکروسافت برای اولین بار دست به ارائه تبلت های سری سرفیس در رنگ مشکی زده و به نوعی هواداران خود را شگفت زده کرده است! طراحی تبلت ظریف مایکروسافت Surface Pro 6-B با رنگ مشکی، جلوه ای شیک و جذاب به آن بخشیده و باعث می شود تا در هنگام کار با آن حس خوبی داشته باشید! لازم به ذکر است که این تبلت در رنگ نقره ای نیز عرضه شده است.

 

طراحی و ساخت تبلت Microsoft Surface Pro 6 - B

 

بدنه تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - B از آلیاژ منیزیم ساخته شده و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه یا خراشیدگی دارد. همچنین گرد و غبار و اثر انگشت بر روی بدنه آن باقی نمی ماند. در مجموع این تبلت سرفیس از بالاترین کیفیت ساخت برخوردار بوده و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

صفحه نمایش تبلت Microsoft Surface Pro 6 - B

صفحه نمایش تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 6 دارای ابعاد 12.3 اینچ می باشد و لایه محافظ گوریلا گلس 4 بر روی آن کشیده شده است. از این جهت خیالتان بابت آسیب های احتمالی و خط و خش به طور کامل راحت خواهد بود!

در رابطه با کیفیت نمایش تصاویر سرفیس پرو 6 باید به این نکته اشاره کنیم که این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2736*1824 پیکسل است و تصاویری با کیفیت، شفاف و درخشان به شما ارائه می دهد. پس اگر قصد تماشای فیلم ها و ویدئوهای با کیفیت با این تبلت را دارید، این امکان برای شما مهیا است!

 

صفحه نمایش تبلت Microsoft Surface Pro 6 - B

 

صفحه نمایش تبلت مایکروسافت مدل Microsoft Surface Pro 6-B از نوع چند لمسی است و قادر به تشخیص 10 نقطه لمس شده به صورت هم زمان می باشد. این صفحه نمایش بالاترین حساسیت و دقت را در هنگام لمس به شما ارائه می دهد و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود.

سخت افزار و باتری تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - B

از لحاظ سخت افزاری تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - B در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به خوبی از عهده وظایف روزمره بر می آید. با استفاده از این تبلت می توانید برنامه های معمولی مانند آفیس را اجرا کنید، بازی های نه چندان سنگین را انجام دهید، در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی گشت بزنید و به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهید.

با نگاهی دقیق تر به مشخصات سخت افزاری تبلت 12 اینچ مایکروسافت Surface Pro 6 - B باید گفت که در این تبلت از پردازنده Core i5 8350U که از سری پردازنده های نسل هشتم اینتل می باشد، استفاده شده است. علاوه بر این، به پردازنده گرافیکی UHD Graphics 620 ساخت اینتل، حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت مجهز می باشد. همچنین در صورت نیاز به حافظه بیشتر، می توانید از کارت حافظه جانبی میکرو SD با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در این تبلت استفاده کنید.

 

سخت افزار و باتری تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - B

 

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، دوربین 8 مگاپیکسلی تبلت ویندوزی ماکروسافت Surface Pro 6 - B است که از قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی برخوردار می باشد. این دوربین برای عکاسی معمولی و روزمره کاملاً مناسب بوده و در شرایط نوری مساعد تصاویری با کیفیت و واضح به شما ارائه می دهد. همچنین دوربین سلفی تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - B دارای لنزی 5 مگاپیکسلی است و اگر از علاقه مندان ثبت سلفی و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی هستید، انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

تبلت با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت Surface Pro 6 - B به یک باتری با ظرفیت 45 وات ساعت مجهز است. شارژ کامل این باتری انرژی مورد نیاز تبلت به مدت 13.5 ساعت تماشای فیلم را فراهم می آورد که نسبت به نسل های قبلی تبلت های سرفیس، بسیار بهبود پیدا کرده است.

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - B

از دیگر امکانات تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - B می توان به مجهز بودن آن به سنسور تشخیص چهره، شتاب سنج، سنسور تشخیص نور محیط، ژیروسکوپ، بلندگوهای استریو با صدای دالبی (با توان 1.6 وات)، میکروفون های استریو و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. بنابراین این تبلت برای گوش دادن به موسیقی کاملاً قابل اطمینان است! حتی شما می توانید از طریق یک کابل AUX آن را به ضبط ماشین یا اسپیکرهای خارجی رومیزی و قابل حمل متصل کرده و موسیقی های دلخواهتان را با صدایی قدرتمند و رسا گوش دهید!

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - B

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 6 به بلوتوث نسخه 4.1 و وای فای مجهز است و اتصال آن به دستگاه های دیگر به صورت بی سیم وجود دارد. همچنین بر روی بدنه این لپ تاپ پورت های USB 3.0 و Mini DisplayPort تعبیه شده است. توجه داشته باشید که امکان نصب سیم کارت و مکالمه برای تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - B در نظر گرفته نشده و این تبلت از شبکه های 4G و 3G پشتیبانی نمی کند.

در مجموع تبلت Core i5 مایکروسافت Surface Pro 6 - B یکی از خوش ساخت ترین تبلت های موجود در بازار است که برای استفاده های روزمره و کاربری مالتی مدیا گزینه ای بسیار عالی برای شما است. اگر قصد خرید انواع تبلت و لوازم جانبی تبلت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان شما را در زمینه قیمت تبلت 12 اینچی مایکروسافت Surface Pro 6 - B راهنمایی کنند. همچنین اگر قبلاً سابقه استفاده از این تبلت را داشته اید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های همین صفحه از سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب تبلت مناسب کمک کنید.

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - B





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 10 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی