تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - G
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تبلت 12 اینچی مایکروسافت Pro 6 - G

سیستم عامل: Windows
پردازنده: 8th Gen Intel Core i7-8650U 
ظرفیت RAM: شانزده گیگابایت
حافظه داخلی: 1 ترابایت
سایز صفحه نمایش: 12.3 اینچ

معرفی تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - G

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - G یکی از جدیدترین تبلت های مایکروسافت می باشد که در سال 2018 از آن رونمایی شده است. این تبلت با طراحی ظاهری زیبا، قدرت سخت افزاری مناسب و کیفیت ساخت عالی خیلی زود به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یافت. پس اگر قصد خرید تبلت دارید و به دنبال یک تبلت خوش ساخت و با دوام هستید، تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 6 - G را مدنظر داشته باشید.

معرفی تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - G

طراحی و ساخت تبلت Microsoft Surface Pro 6 - G

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 6 از طراحی ظاهری زیبا و جذابی بهره می برد. این تبلت دارای ضخامت تنها 8.5 میلی متر و وزن 775 گرم است و به آسانی هر چه تمام تر می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید!

بدنه تبلت ضد ضربه مایکروسافت Surface Pro 6 - G از آلیاژ منیزیم ساخته شده و به همین دلیل در برابر آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی یا ضربه مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین گرد و غبار، اثر انگشت و لکه های چربی بر روی بدنه این لپ تاپ باقی نمی ماند و از همین جهت از کار با آن حس خوشایندی به شما دست می دهد!

 

طراحی و ساخت تبلت Microsoft Surface Pro 6 - G

 

صفحه نمایش تبلت Microsoft Surface Pro 6 - G

صفحه نمایش تبلت ظریف مایکروسافت Surface Pro 6 - G را می توان یکی از نقاط قوت آن دانست! این صفحه نمایش 12.3 اینچی دارای رزولوشن بسیار عالی 2736*1824 پیکسل می باشد و تراکم 267 پیکسل به ازای هر اینچ را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین می توان از کیفیت و وضوح عالی تصاویر به نمایش درآمده با سرفیس پرو 6 جی اطمینان کامل داشت. همچنین این نمایشگر توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و شاداب دارد و رنگ هایی شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد.

صفحه نمایش تبلت Microsoft Surface Pro 6 - G

از دیگر مشخصات صفحه نمایش تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - G باید به قابلیت چند لمسی آن اشاره کنیم. این صفحه نمایش قادر به تشخیص 10 نقطه لمس شده به صورت هم زمان می باشد و بالاترین سرعت و دقت را برای شما به ارمغان می آورد.

بر روی صفحه نمایش تبلت حرفه ای ماکروسافت Surface Pro 6 - G از روکش گوریلا گلس 4 استفاده شده و به این ترتیب این صفحه نمایش در برابر خط و خش و آسیب های محیطی مقاومت بالایی دارد.

سخت افزار و باتری تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - G

شاید بتوان مهم ترین مشخصه تبلت ویندوزی مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - G را قدرت سخت افزاری آن دانست که باعث عملکرد سریع، نرم و روان این تبلت شده است. به طوری که در انجام کارهای روزانه و اجرای برنامه های نیمه تخصصی با مشکلاتی مانند هنگ کردن، داغ شدن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد.

مجموعه سخت افزاری تبلت میکروسافت Surface Pro 6 - G شامل پردازنده مرکزی Core i7 8650U از سری پردازنده های قدرتمند و نسل هشتمی اینتل می شود. فرکانس این پردازنده بین 1.9 تا 4.2 گیگاهرتز است و به خوبی از عهده پردازش های نیمه سنگین و سنگین بر می آید.

سخت افزار و باتری تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - G

تبلت با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت Surface Pro 6 - G به پردازنده گرافیکی HD Graphics 620 ساخت اینتل و حافظه رم 16 گیگابایتی آن می شود. همچنین این تبلت دارای یک ترابایت حافظه داخلی است که فضایی به اندازه هارد یک لپ تاپ را برای ذخیره کردن فایل ها برای شما فراهم می آورد! علاوه بر این، امکان استفاده از کارت حافظه جانبی microSD با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - G و ارتقای میزان حافظه داخلی آن وجود دارد!

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با تبلت مایکروسافت مدل Microsoft Surface Pro 6-G دوربین 8 مگاپیکسلی آن با قابلیت زوم اتوماتیک و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی است. این دوربین عکس هایی با کیفیتی قابل قبول به شما ارائه می دهد و اگر از علاقه مندان عکاسی آماتور هستید، انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. دوربین سلفی این تبلت هم دارای لنزی 5 مگاپیکسلی است و برای علاقه مندان به سلفی و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی، یک گزینه ایده آل به شمار می آید.

سخت افزار و باتری تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - G

انرژی مورد نیاز تبلت Core i7 مایکروسافت مدل Surface Pro 6 - G از باتری داخلی آن تأمین می شود. این باتری دارای ظرفیت 45 وات ساعت است و شارژدهی آن برای 13.5 ساعت تماشای پیوسته فیلم کفایت می کند. بنابراین نیازی به شارژ چند باره این تبلت در طول روز نخواهید داشت و با خیالی راحت می توانید از آن در مکان های مختلف استفاده کنید.

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - G

از دیگر امکانات تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - G می توان به مجهز بودن آن به وای فای، بلوتوث نسخه 4.1، پورت های USB 3.0 و Mini DisplayPort، شتاب سنج، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ، بلندگوهای استریو با صدای دالبی (با توان 16 وات) و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. بنابراین به طور کامل می توانید بر روی این تبلت برای فعالیت های روزمره و کاربری مالتی مدیا حساب کرد. به عنوان مثال از طریق یک کابل AUX می توان آن را به ضبط ماشین یا اسپیکرهای قابل حمل و رومیزی متصل کرد و به طور دسته جمعی به موسیقی گوش دهید!

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - G

در پایان می توان گفت که تبلت 12 اینچی مایکروسافت Surface Pro 6 - G یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در فعالیت های روزانه و کاربری مالتی مدیا است و عملکردی نرم، سریع و روان در کار با سیستم عامل ویندوز را به شما ارائه می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و خرید تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 - G و یا نحوه خرید لوازم جانبی تبلت را کسب نمایید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و کاربردهای این تبلت حرفه ای سؤالی دارید، آن را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 - G





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 10 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی