تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تبلت 8 اینچ لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M

سیستم عامل: اندروید 5.1 لالی پاپ
پردازنده: Quad-Core ARM Cortex-A7

سرعت پردازنده: 1.3 گیگاهرتز
ظرفیت RAM : دو گیگابایت
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
سایز صفحه نمایش:8 اینچ

معرفی تبلت لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M

بسیاری از ما استفاده از تبلت را در فعالیت های روزمره به لپ تاپ یا گوشی موبایل ترجیح می دهیم. انواع مختلفی از تبلت ها در بازار موجود هستند که متناسب با سایز صفحه نمایش و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند، دارای قیمت های مختلفی می باشند. اگر قصد پرداخت هزینه زیادی برای خرید تبلت ندارید و در عین حال در جستجوی یک تبلت خوش ساخت و با دوام هستید، تبلت لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود! این تبلت که از سری تبلت های اقتصادی و میان رده شرکت لنوو است توانسته با طراحی ظاهری متفاوت و سخت افزار قابل قبول به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند!

معرفی تبلت لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M

طراحی و ساخت تبلت Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M

شاید بتوان مهم ترین مشخصه تبلت لنوو مدل Yoga Tab 3 YT3-850M را که سبب تمایز آن با دیگر تبلت های میان رده موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به پایه نگهدارنده دانست. در قسمت پایینی بدنه این تبلت، یک بخش استوانه ای شکل تعبیه شده که پایه به آن متصل است. این نوع طراحی به شما اجازه می دهد تا بتوانید از تبلت تب 3 لنوو  YT3-850Mدر سه وضعیت مختلف استفاده کنید و زاویه قرارگیری آن بر روی میز یا دیگر سطوح را به دلخواه انتخاب نمایید. این ویژگی به خصوص در هنگام تماشای فیلم به کار شما خواهد آمد! البته وجود این پایه نگهدارنده و بخش استوانه ای شکل آن ممکن است در هنگام حمل و نقل مشکلاتی برای شما ایجاد کند.

 

طراحی و ساخت تبلت Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M

بدنه تبلت یوگا تب 3 لنوو  YT3-850Mاز تلفیقی از پلاستیک و فلز ساخته شده و مقاومت قابل قبولی در برابر خط و خش و آسیب های احتمالی دارد. اما در حین استفاده از آن باید مواظب به جا ماندن اثر انگشت یا لکه های چربی بر روی آن باشید.

صفحه نمایش تبلت Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M

صفحه نمایش تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M دارای ابعاد 8 اینچ است و از رزولوشن 1280*800 پیکسل بهره می برد. این صفحه نمایش با توجه به میان رده بودن تبلت 8 اینچی لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و تماشای فیلم را برای شما لذت بخش تر می کند! البته توجه داشته باشید که صفحه نمایش این تبلت از میزان روشنایی معمولی برخوردار بوده و برای استفاده در محیط های روشن و فضاهای باز چندان مناسب نیست. در مجموع نمایشگر تبلت یوگا 3 لنوو YT3-850M در انجام کارهای روزمره و معمولی کیفیت مطلوبی را به شما ارائه می دهد اما برای کارهای حرفه ای گرافیکی بهتر است از آن استفاده نکنید.

صفحه نمایش تبلت Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M

ویژگی دیگر صفحه نمایش تبلت لنوو یوگا تب 3 YT3-850Mپشتیبانی آن از فرمان های چند لمسی است که تجربه کاربری مطلوبی را برای شما ایجاد می کند. میزان حساسیت و دقت این صفحه نمایش در تشخیص نقاط لمس شده مناسب بوده و در کار با آن با تأخیر در تشخیص و یا دقت پایین آن مواجه نمی شوید.

سخت افزار و باتری تبلت لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M

سخت افزار به کار رفته در تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M برای انجام کارهای روزمره و اجرای برنامه ها و بازی های عادی طراحی شده است. با استفاده از این تبلت برای گشت زدن در فضای اینترنت و کار با شبکه های اجتماعی، کار با نرم افزار آفیس و خواندن فایل های PDF، پخش موسیقی و ویدئو و به طور کلی کار با سیستم عامل اندروید نصب شده بر روی آن (نسخه 5.1 لالی پاپ) مشکل خاصی نخواهید داشت و مشکلاتی مانند هنگی یا کند شدن سیستم به ندرت برایتان پیش خواهد آمد. اما اگر قصد انجام بازی های گرافیکی روز یا اجرای برنامه های تخصصی را دارید، بهتر است به سراغ تبلت های قوی تر بروید.

شرکت لنوو در تبلت اندرویدی Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M از تراشه کوالکوم MSM8909 که یک تراشه میان رده می باشد، استفاده کرده است. این تراشه به پردازنده چهار هسته ای ARM Cortex A7 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 304 مجهز بوده که قدرت پردازشی معمولی و نسبتاً مناسبی را فراهم می آورد. همچنین تبلت 8 اینچی Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M به 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می باشد. لازم به ذکر است که شما می توانید با استفاده از کارت حافظه microSD حداکثر 128 گیگابایتی میزان ظرفیت حافظه داخلی تبلت خود را ارتقا دهید.

سخت افزار و باتری تبلت لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M

یکی از ویژگی های جالب تبلت 8 اینچی لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M نوع طراحی دوربین آن است. این تبلت دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی می باشد که از قابلیت چرخش 180 درجه ای بهره می برد. به این ترتیب می توان از آن هم به عنوان دوربین اصلی و هم دوربین سلفی استفاده کرد. کیفیت تصاویر و ویدئوهای ثبت شده با این دوربین همانند دیگر تبلت های میان رده، کاملا معمولی بوده و برای عکاسی روزمره و آماتور مناسب است. از جمله ویژگی های تک دوربین تبلت لنوو مدل Yoga Tab 3 YT3-850M می توان به فوکوس اتوماتیک و فیلمبرداری با کیفیت HD اشاره کرد.

باتری به کار رفته در تبلت لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M از نوع لیتیوم پلیمری است و دارای ظرفیت 6200 میلی آمپر ساعت می باشد. میزان شارژدهی این باتری بسیار مناسب بوده و برای مدتی طولانی شما را از شارژ آن بی نیاز می کند.

تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE است که امکان استفاده از خدمات شبکه های 4G و همچنین 3G را برای شما فراهم می آورد. این تبلت از قابلیت نصب سیم کارت و مکالمه تلفنی نیز برخوردار می باشد که باعث افزایش کارایی آن در فعالیت های روزانه شما می شود.

از دیگر امکانات تبلت فورجی لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M می توان به مجهز بودن آن به GPRS، وای فای، بلوتوث داخلی نسخه 4.0، GPS، پورت میکرو USB، ژیروسکوپ و شتاب سنج اشاره کرد. همچنین این تبلت از تکنولوژی AnyPen پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا با قلم یا هر وسیله فلزی دیگری بتوانید با نمایشگر آن کار کنید.

تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M

به عنوان جمع بندی در رابطه با تبلت حرفه ای لنوو Yoga Tab 3 YT3-850M می توان گفت که این تبلت با مشخصاتی مانند مجهز بودن به پایه نگهدارنده، صفحه نمایش با کیفیت و دوام و طول عمر بالا یکی از ایده آل ترین تبلت های میان رده موجود در بازار است و متناسب با قیمت ارزانی که دارد، امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید تبلت ارزان و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی تبلت به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله برای خرید تبلت به چه نکاتی توجه کنیم مراجعه فرمایید.

تبلت لنوو Lenovo Yoga Tab 3 YT3-850M





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 10 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی