لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TP410UF-A

سیستم عامل: Microsoft Windows 10 (نسخه 64 بیتی Home)
پردازنده: Intel Core i5 8250U
سرعت پردازنده: 1.60GHz up to 3.40 GHz
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 14 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: GeForce MX130 GDDR5

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TP410UF-A

اگر به دنبال یک لپ تاپ خاص، متفاوت و جذاب برای استفاده در فعالیت های روزمره خود هستید، لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A را مد نظر داشته باشید! این لپ تاپ را می توان برای کاربری مالتی مدیا و انجام کارهای گرافیکی معمولی یکی از ایده آل ترین گزینه ها دانست که توانسته با صفحه نمایش لمسی، قابلیت چرخش 360 درجه ای و کیفیت ساخت عالی به محبوبیت و فروش بالایی در بازار دست پیدا کند. اگر شما هم قصد خرید یک لپ تاپ با کیفیت را دارید، برای آشنایی با ویژگی های لپ تاپ ایسوس TP410UF-A با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TP410UF-A

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TP410UF-A

یکی از مهم ترین مشخصه های لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A قابلیت چرخش 360 درجه ای لولاهای آن است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا متناسب با شرایط خود از این لب تاپ بتوانید در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

لپ تاپ 360 درجه ایسوس TP410UF-A در ابعاد 327 x 226 x 13.9 میلی متر و وزن 1.6 کیلوگرم عرضه شده است. ضخامت تنها 13.9 میلی متری و وزن سبک این لپ تاپ، حمل و جابجایی آن را برای شما بسیار آسان می کند. بنابراین می توانید لپ تاب ایسوس TP410UF-A را به راحتی داخل کیف گذاشته و در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید.

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TP410UF-A

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A

همان طور که اشاره کردیم، لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A به یک صفحه نمایش لمسی مجهز است. این ویژگی در کنار قابلیت چرخش 360 درجه ای، باعث می شود تا در هنگام کار با این لپ تاپ حس کار با یک تبلت در ابعاد بزرگ را داشته باشید! ضمن اینکه این صفحه نمایش از فرمان های چند لمسی نیز پشتیبانی می کند و از میزان حساسیت و دقت بالایی بهره می برد.

 

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A

 

ابعاد صفحه نمایش لپ تاپ لمسی ایسوس TP410UF-A برابر با 14 اینچ بوده و دارای زاویه دید 178 درجه ای است. بنابراین محتوای در حال نمایش بر روی نمایشگر در هر زاویه ای که نسبت به لپ تاپ قرار داشته باشید برای شما قابل مشاهده خواهد بود. صفحه نمایش در این لپ تاپ دارای رزولوشن 1920*1080 پیکسل است و تصاویری با کیفیت فول اچ دی را به شما ارائه می دهد. از این جهت این لپ تاپ برای تماشای فیلم یک گزینه ایده آل می باشد و تصاویری با کیفیت مطلوبی به شما ارائه می دهد.

اسپیکرهای داخلی لپ تاپ 14 اینچی ایسوس TP410UF-A نیز از قابلیت پخش صدای استریو برخوردار بوده و از تکنولوژی SonicMaster برای پخش و تقویت صدا بهره می برند. این اسپیکرها برای مصارف شخصی در گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم کاملاً مناسب هستند و انتظارات شما در ارائه صدایی قدرتمند و واضح را برآورده می کنند.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A

تاچ پد لپ تاپ ویوو بوک ایسوس TP410UF-A از ابعاد و میزان حساسیت قابل قبولی برخوردار بوده و فضای مناسب برای لمس و کار با لپ تاپ را برای شما فراهم می آورد. این تاچ پد از قابلیت تشخیص چند نقطه لمس شده به صورت هم زمان برخوردار است و به خوبی در انجام کارهای معمولی روزمره با لپ تاپ به شما کمک می کند.

در رابطه با کیبورد لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TP410UF-A نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این کیبورد به صورت جزیره ای طراحی شده و کلیدهای آن فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. همچنین ابعاد کلیدهای کیبورد لپ تاپ Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A در مقایسه با ابعاد کلی پنل جلویی آن بسیار مطلوب است و در حین تایپ با آنها کمتر دچار خطا می شوید. از جمله ویژگی های این کیبورد باید به نور پس زمینه آن اشاره کنیم که در محیط های تاریک و در شب کار با لپ تاپ را برای شما امکان پذیر می کند.

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A

 

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TP410UF-A

در لپ تاپ قابل حمل ایسوس TP410UF-A از سخت افزاری مناسب برای کاربری های عمومی و مالتی مدیا استفاده شده که عملکردی سریع، نرم و روان در انجام کارهای روزانه با لپ تاپ را برای شما به ارمغان می آورد. با استفاده از این لپ تاپ در اجرای برنامه هایی مانند آفیس و برنامه های ادیت عکس معمولی مانند فتوشاپ، گشت زدن در فضای اینترنت، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی و به طور کلی کار با سیستم عامل ویندوز 10 مشکلی نخواهید داشت و می توانید از بالاترین سرعت در عملکرد بهره مند شوید.

 

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TP410UF-A

 

برای کسانی که به دنبال مشخصات دقیق تری از مجموعه سخت افزاری لپ تاپ ایسوس ویووبوک مدل TP410UF-A هستند باید بگوییم که شرکت ایسوس در این لپ تاپ از پردازنده مرکزی Core i5 8250U ساخت اینتل (دارای فرکانس 1.6 تا 3.4 گیگاهرتز و 6 مگابایت حافظه کش)، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت، حافظه داخلی یک ترابایتی به همراه 256 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده گرافیکی GeForce MX130 GDDR5 ساخت انویدیا با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت استفاده کرده است. لازم به ذکر است که مجهز بودن به حافظه SSD باعث افزایش چشمگیر سرعت لود ویندوز و برنامه های نصب شده بر روی لپ تاپ می شود.

باتری به کار رفته در لپ تاپ Core i5 ایسوس مدل TP410UF-A از نوع لیتیوم پلیمری و سه سلولی است که شارژ کامل آن برای 5 ساعت استفاده مداوم از لپ تاپ کفایت می کند. بنابراین نیازی به شارژ گاه و بیگاه آن در طول روز نخواهید داشت و می توانید با خیالی راحت از لپ تاپ به صورت قابل حمل استفاده کنید.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 TP410UF-A

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A

از دیگر امکانات لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A باید به مجهز بودن آن به حسگر اثر انگشت، سیستم عامل ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)، وب کم، بلوتوث داخلی و پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای اشاره کنیم.

 

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A

 

از لحاظ پورت های ارتباطی نیز لپ تاپ ویویوبوک ایسوس TP410UF-A در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به پورت های USB Type-C، USB 3.0 (دو عدد)، USB 2.0، HDMI و کارت خوان مجهز می باشد. با استفاده از این پورت ها می توانید انواع لوازم جانبی و دیگر دستگاه های دیجیتال (مانند ویدئو پروژکتور، تلویزیون و...) را به این لپ تاپ متصل نمایید. همچنین لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook TP410UF-A بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در صورت اتصال به هارد دیسک خارجی و فلش مموری را به شما ارائه می دهد.

در جمع بندی لپ تاپ ایسوس Asus Flip 14 TP410UF-A می توان گفت که این لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی، قابلیت چرخش 360 درجه ای و سخت افزار مطلوب یکی از گزینه های مطلوب برای کاربرانی است که به دنبال یک لپ تاپ خاص و جذاب هستند.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و نحوه خرید لپ تاپ 14 اینچ ایسوس Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A را کسب نمایید. همچنین در صورتی که در رابطه با مشخصات و ویژگی های این لپ تاپ به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Flip 14 TP410UF-A





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 10 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی