ماشین حساب شارپ Sharp QS2770H
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب شارپ QS2770H

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: برق شهری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب شارپ QS2770H

شاید برایتان پیش آمده باشد که در انجام محاسبات مالی، فروشگاهی و حسابداری نیاز به یادداشت نتایج محاسبات و استفاده از آنها در اسناد مربوط به کسب و کار خود پیدا کرده باشید. از آنجا که محاسبات مالی از حساسیت زیادی برخوردار می باشد و یک اشتباه کوچک ممکن است خسارات جبران ناپذیری به شما وارد کند، باید در هنگام یادداشت کردن نتایج محاسبات دقت زیادی داشته باشید. راه حل دیگر، استفاده از ماشین حساب شارپ Sharp QS2770H است که خیال شما را بابت این مشکلات راحت می کند!

قابلیت و کارایی ماشین حساب شارپ QS2770H

با استفاده از ماشین حساب چاپگردار شارپ QS2770H می توانید بلافاصله پس از اتمام محاسبات، نتایج آنها را در دو رنگ مشکی و قرمز بر روی کاغذ چاپ کنید. رول کاغذ مورد استفاده پرینتر این ماشین حساب در قسمت بالایی بدنه قرار می گیرد و از این جهت دسترسی به آن جهت تعویض به آسانی انجام می گیرد.

ماشین حساب حسابداری شارپ Sharp مدل QS2770H علاوه بر انجام محاسبات از طریق چهار عمل اصلی، به شما امکان جذرگیری و محاسبه درصد را نیز می دهد. همچنین این ماشین حساب شارپ به دکمه های TAX+ و TAX- مجهز است و به شما امکان محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس با احتساب مالیات را می دهد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب شارپ QS2770H

از دیگر قابلیت های ماشین حساب فروشگاهی شارپ QS2770H می توان به امکان محاسبه میانگین (از طریق دکمه AVG)، تعیین نحوه گرد کردن اعداد و تغییر تعداد ارقام پس از ممیز اشاره کرد که متناسب با نیازهای محاسباتی خود می توانید از آنها بهره ببرید.

ماشین حساب شارپ Sharp QS2770H

ماشین حساب شارپ Sharp QS2770H به دکمه های حافظه و دکمه GT نیز مجهز است. دکمه GT به شما اجازه می دهد تا حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. لازم به ذکر است که نمایشگر ماشین حساب شارپ مدل Sharp QS2770H قابلیت نمایش 12 رقم را دارد و به صورت کاملا شیب دار طراحی شده است. از این جهت ارقام به نمایش درآمده بر روی آن کاملا واضح و خوانا خواهند بود.

ماشین حساب شارپ Sharp QS2770H

دکمه های بزرگ و کاملا برجسته ماشین حساب رومیزی شارپ QS2770H وارد کردن ارقام را برای شما بسیار راحت می کنند. به طوری که می توانید با سرعت بالایی با آنها کار کنید و درصد خطای شما تا حد زیادی کاهش می یابد.

ماشین حساب حرفه ای شارپ QS2770H دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم است و به آسانی در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع کم آسیب نمی بیند. بنابراین این ماشین حساب ضد ضربه شارپ دارای طول عمر بسیار بالایی است و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

اگر شما هم به دنبال خرید ماشین حساب پیشرفته هستید، برای اطلاع از قیمت ماشین حساب چاپگردار شارپو نحوه خرید ماشین حساب شارپ PC-E220 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ایده برتر شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

ماشین حساب شارپ Sharp QS2770H





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 11 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی