کابل صدا AUX ارلدام Earldom ET-12 طول 2 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا ارلدام ET-12

طول کابل: 2 متر
نوع کابل: 3.5 میلی متری

دستگاه سازگار: انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX ارلدام Earldom ET-12 طول 2 متر

اگر به یک کابل صدای خوش ساخت، با دوام و دارای طول عمر بالا احتیاج دارید، کابل صدا AUX ارلدام Earldom ET-12 یک گزینه ایده آل برای شما است! این کابل انتقال صدا یکی از کابل های مقرون به صرفه و با کیفیت موجود در بازار می باشد که علاقه مندان به موسیقی از کار با آن لذت خواهند برد!

کابل صدا AUX ارلدام Earldom ET-12 طول 2 متر

کابل AUX ارلدام مدل ET-12 به صورت فنری طراحی شده و طول آن در حالت فنر باز به 2 متر هم می رسد. فنری بودن این کابل باعث حمل و جابجایی و استفاده بسیار آسان از آن در موقعیت ها و شرایط مختلف شده است. به عنوان مثال کابل صدای ارلدام ET-12 برای استفاده در ماشین بسیار مناسب بوده و به زیر پا نمی افتد! همچنین این کابل در برابر گره خوردگی و در هم پیچیدن به طور کامل مقاوم است.

کابل صدا AUX ارلدام Earldom ET-12 طول 2 متر

به طور کلی کابل انتقال صدا ارلدام Earldom ET-12 دارای کانکتورهای 3.5 میلی متری صدا است و برای اتصال گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و MP3 پلیر به هدفون، ضبط ماشین، اسپیکرهای رومیزی و قابل حمل، استریوی خانگی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و تمام دستگاه های مجهز به پورت 3.5 میلی متری صدا می توان از آن استفاده کرد.

کابل صدا AUX ارلدام Earldom ET-12 طول 2 متر

کابل صدا نقش بسیار مهمی در کیفیت صدای پخش شده توسط دستگاه پخش دارد و اگر از نوع نامرغوب آن باشد با مشکلاتی مانند تأخیر در پخش یا تأثیر نویز بر وضوح صدا مواجه خواهید شد. رشته های سیمی داخلی و کانکتورهای کابل آ یو ایکس ارلدام Earldom ET-12 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند و به همین دلیل صدا پس از انتقال به دستگاه پخش با افت کیفیت مواجه نخواهد شد. بنابراین با استفاده از این کابل می توانید از صدایی شفاف، واضح و بدون نویز لذت ببرید!

کابل صدا AUX ارلدام Earldom ET-12 طول 2 متر

کابل صدا AUX ارلدام Earldom ET-12 طول 2 متر در رنگ های سفید، مشکی و قرمز ارائه شده که می توانید آن را با رنگ گوشی خود ست کنید و رنگ دلخواهتان را انتخاب نمایید. در مجموع کابل صدا ارلدام ET-12 برای کسانی طراحی شده که علاوه بر کیفیت ساخت، طراحی ظاهری زیبای کابل نیز برایشان اهمیت زیادی دارد.

کابل صدا AUX ارلدام Earldom ET-12 طول 2 متر

شما می توانید برای دریافت قیمت کابل انتقال صدا و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 11 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی