پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8025
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی 8025

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی، فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 20 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 10 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: سیاه و سفید 1200*1200 dpi، رنگی 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8025

استفاده از پرینترهای چندکاره این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ چرا که هم باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و هم دیگر لازم نیست برای تک تک نیازهای چاپی خود یک دستگاه مجزا خریداری کنید! پرینتر اچ پی HP Pro 8025 یکی از پرینترهای چهارکاره موجود در بازار است که امکاناتی مانند پرینت، کپی، اسکن و فکس را برای شما فراهم می آورد.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8025

این چاپگر چهار کاره اچ پی در دسته پرینترهای جوهر افشان اچ پی HP جای دارد و هم برای چاپ سیاه و سفید و هم رنگی قابل استفاده می باشد. همچنین پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8025 از قابلیت چاپ به صورت دو رو اتوماتیک برخوردار است و به خوبی از عهده وظایف محول شده به آن بر می آید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8025

چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8025 یکی از پرینترهای وایرلس اچ پی HP است و به آسانی از طریق وای فای به انواع گوشی های اندرویدی، آیفون، ایپد، تبلت، لپ تاپ و... متصل می شود. این ویژگی که شاید بتوان آن را مهم ترین مشخصه این پرینتر دانست، باعث سریع تر و آسان تر شدن کارها می شود و شما را از مشکلات ناشی از کابل کشی نجات می دهد!

البته پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8025 به پورت اترنت نیز مجهز است و امکان استفاده از آن در شبکه های کابلی نیز وجود دارد. پس اگر قصد استفاده گروهی از این پرینتر را دارید، این امکان برای شما مهیا می باشد. لازم به ذکر است که در این پرینتر اچ پی از جدیدترین متدهای امنیتی استفاده شده و به طور کامل از اطلاعات شما در هنگام استفاده گروهی محافظت می شود.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8025

 

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر چند کاره اچ پی Pro 8025 سازگاری آن با سرویس های Apple AirPrint و Mopria می باشد. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید از طریق اینترنت فایل های خود را جهت چاپ به دستگاه ارسال نمایید. در این حالت نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه نیست و به راحتی از هر جایی که هستید قادر به کار با پرینتر خواهید بود.

کیفیت چاپ عالی یکی دیگر از مشخصه های مهم پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8025 به خصوص در هنگام چاپ رنگی به حساب می آید. رزولوشن این پرینتر جوهر افشان در هنگام چاپ سیاه و سفید برابر با 1200*1200 dpi و در هنگام چاپ رنگی بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس اچ پی برابر با 4800*1200 dpi است. این میزان رزولوشن، کیفیت، وضوح و شفافیت موارد چاپ شده با چاپگر چهار کاره اچ پی Pro 8025 را تضمین می کند! همچنین این پرینتر از قابلیت چاپ بدون حاشیه در هنگام چاپ بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس برخوردار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8025

حداکثر توان ماهیانه چاپگر چندکاره جوهر افشان اچ پی Pro 8025 انجام 20 هزار چاپ در ماه است که باعث شده بتوان آن را برای استفاده در حجم کاری کم مناسب دانست. البته این پرینتر برای چاپ با کیفیت متون و به خصوص تصاویر رنگی عرضه شده و نباید از آن برای چاپ های متوالی در تعداد بالا استفاده کرد. توجه داشته باشید که از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از پرینتر همه کاره جوهرافشان اچ پی Pro 8025 برای انجام 800 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

سرعت چاپ چاپگر جوهر افشان اچ پی Pro 8025 در حالت چاپ سیاه و سفید برابر با 20 برگ در دقیقه و در حالت چاپ رنگی برابر با 10 برگ در دقیقه است. به طور کلی این چاپگر اچ پی برای استفاده در ادارات کوچک و کسب و کارهایی با حجم کاری کم مناسب می باشد. همچنین عکاسان و طراحان گرافیکی برای چاپ با کیفیت رنگی می توانند از این پرینتر استفاده نمایند.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8025

 

چاپگر چهار کاره اچ پی Pro 8025 در ارائه کپی از اسناد نیز کارایی قابل قبولی دارد و با رزولوشن 600 dpi قادر به انجام کپی است. سرعت کپی این پرینتر جوهر افشان چهار کاره رنگی در حالت سیاه و سفید 13 برگ در دقیقه و در حالت رنگی 7 برگ در دقیقه می باشد. از جمله ویژگی های چاپگر جوهر افشان چهار کاره اچ پی Pro 8025 در هنگام کپی می توان به بزرگ نمایی و کوچک نمایی تصویر از 25 تا 400 درصد، کپی پشت و رو، تنظیم میزان روشنایی، کپی از کارت شناسایی و انجام 99 کپی به صورت متوالی اشاره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8025

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8025 شامل یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از مدل های HP 910 و HP 910XL می شود. ظرفیت کارتریج رنگی این مدل ها به ترتیب 300 و 825 برگ و ظرفیت چاپ کارتریج های رنگی آنها به ترتیب 315 و 825 برگ می باشد که برای مصارف در حجم کم کاملا مناسب هستند. باید به این نکته اشاره کنیم که چاپگر جوهرافشان چهار کاره اچ پی Pro 8025 با کارتریج مشکی مدل HP 916XL با ظرفیت چاپ 1500 برگ نیز سازگار است که استفاده از آن برای مدتی نسبتا طولانی شما را از تعویض کارتریج بی نیاز می کند. توجه داشته باشید که پرینتر وایرلس اچ پی Pro 8025 فقط با کارتریج های اچ پی سازگار است و استفاده از کارتریج های دیگر ممکن است به عملکرد دستگاه آسیبی جدی وارد کند.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8025

 

پرینتر جوهرافشان Pro 8025 دارای یک سینی کاغذ 250 برگی است و شما می توانید از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای مخصوص چاپ عکس اچ پی، کاغذهای مخصوص چاپ بروشور و کارت ویزیت، کاغذ براق، بازیافتی و نازک در آن به عنوان کاغذ ورودی استفاده کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8025

یکی دیگر از کاربردهای پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8025 تهیه اسکن از اسناد به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی است. این پرینتر چندکاره دارای یک اسکنر تخت مجهز به ADF (با ظرفیت 35 برگ) می باشد و کیفیتی عالی در اسکن را به شما ارائه می دهد. از جمله قابلیت های این اسکنر می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های JPG، BMP، TIFF، PDF، RTF، TXT و PNG اشاره کرد.

در صورت نیاز به ارسال و دریافت فکس نیز می توانید از پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی Pro 8025 استفاده نمایید. این پرینتر از قابلیت شماره گیری مجدد برخوردار بوده و دارای حافظه فکس 100 برگ می باشد. از پرینتر جوهر افشان مدل HP Pro 8025 برای ارسال و دریافت فکس هم به صورت سیاه و سفید و هم رنگی می توان بهره برد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8025

در مجموع همان طور که مشاهده می کنید، پرینتر همه کاره اچ پی HP Pro 8025 از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار است. اگر کیفیت چاپ، به خصوص چاپ رنگی برایتان اهمیت زیادی دارد و به دنبال پرینتری برای چاپ جزئیات با وضوح و شفافیت عالی هستید، این پرینتر برای شما ساخته شده است!

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینترهای جوهر افشان و همچنین نحوه خرید پرینتر جوهر افشان چهار کاره با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8025





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 18 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی