اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1105
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس مارشال ME-1105

رنگ: مشکی، نقره ای
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
طول عمر باتری : 7 تا 9 ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal ME-1105

شاید برایتان پیش آمده باشد که در یک گردش دسته جمعی با دوستانتان قصد پخش موسیقی را داشته اید، اما به دلیل کیفیت پایین اسپیکرتان به مشکل برخورده اید! یک اسپیکر مرغوب و قوی می تواند با پخش موسیقی های مورد علاقه شما به شکلی واضح و با کیفیت، لذت با هم بودن را برای شما و دوستانتان دو چندان کند!  اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1105 یکی از همین اسپیکرها است که برای علاقه مندان به موسیقی یک گزینه ایده آل محسوب می شود.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal ME-1105

 اسپیکر قابل حمل مارشال Marshal ME-1105 علاوه بر توانایی بالا در پخش موسیقی، از طراحی ظاهری شیک و جذابی بهره می برد. این اسپیکر قابل حمل در ابعاد 400 * 200 * 155 میلی متر و وزن 500 گرم ارائه شده و از آنجایی که دارای یک دسته نگهدارنده است، حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می شود. از این اسپیکر مارشال می توان در مسافرت، گردش های تفریحی، جمع های خانوادگی و مصارف شخصی بهره برد.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1105

 

بر روی بدنه اسپیکر پرتابل مارشال ME-1105 دکمه های تنظیم میزان صدا، انتخاب حالت پخش (Mode)، تعویض ترک موسیقی در حال پخش و دکمه های کار با رادیو تعبیه شده است. همچنین این اسپیکر به صفحه نمایش نیز مجهز می باشد و مدت زمان سپری شده از موسیقی در حال پخش و شماره آن را به شما نشان می دهد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر مارشال ME-1105

برای اتصال دستگاه های دیگر به اسپیکر دسته دار مارشال مدل Marshal ME-1105 هم می توانید از کابل استفاده کنید و هم آنها را به صورت بدون سیم به این دستگاه متصل نمایید. این اسپیکر به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است و در شناسایی انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و... با آن مشکلی نخواهید داشت.

قابلیت و کارایی های اسپیکر مارشال ME-1105

اسپیکر بلوتوثی مارشال مدل Marshal ME-1105 قابلیت پخش فایل های صوتی با فرمت های MP3 و WMA را دارد و می توان گفت که اکثر فایل های موزیک شما توسط آن قابل پخش می باشند. توان اسپیکر بی سیم مارشال ME-1105 برابر با 12 وات است و از این جهت کیفیت، قدرت، شفافیت و حجم صدای پخش شده با آن تضمین شده است!

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر مارشال ME-1105

اگر شرایط استفاده از بلوتوث برایتان فراهم نبود، می توانید دستگاه مورد نظر خودتان را از طریق کابل AUX به پورت 3.5 میلی متری در اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal ME-1105 متصل کنید. همچنین این اسپیکر قابل حمل از فلش مموری و کارت حافظه های TF نیز پشتیبانی می کند و به سادگی می توان فایل های موسیقی ذخیره شده بر روی آنها را توسط ا اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1105  پخش کرد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1105

منبع تغذیه اسپیکر قابل حمل بی سیم مارشال Marshal ME-1105 باتری لیتیوم یونی داخلی آن است که یک بار شارژ کامل آن، انرژی مورد نیاز اسپیکر را به مدت 7 تا 9 ساعت استفاده مداوم تأمین می کند. این باتری به گونه ای طراحی شده که علاوه بر تأمین انرژی اسپیکر، برای شارژ گوشی موبایل نیز قابل استفاده باشد.

اگر از طرفداران برنامه های رادیویی هستید، در این حالت نیز اسپیکر قابل حمل وایرلس بلوتوث Marshal ME-1105 به کار شما خواهد آمد! چرا که این اسپیکر از قابلیت دریافت فرکانس های رادیوی FM برخوردار است و عملکرد قابل قبولی در این زمینه دارد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1105

با استفاده از اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1105  قادر به پاسخگویی به تماس های دریافتی بر روی موبایل و مکالمه تلفنی خواهید بود. برای این منظور باید اسپیکر از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل شده باشد.

در مجموع می توان گفت که اسپیکر بلوتوث دار مارشال ME-1105 از جمله اسپیکرهای با کیفیت موجود در بازار است که هم صدای با کیفیتی را به شما ارائه می دهد و هم از ظاهری زیبا بهره می برد. کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه قیمت لوازم جانبی کامپیوتر و نحوه خرید اسپیکر بلوتوثی وایرلس مارشال ME-1105 هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت نمایید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1105





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 18 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی