کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU18 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا تسکو TC AU18

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: 
AUX
دستگاه سازگار: انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU18 طول 1 متر

کابل صدا یا کابل AUX یکی از تجهیزات پُر استفاده برای طرفداران موسیقی به شمار می آید که اگر از نوع مرغوب آن نباشد، می تواند لذت گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان را از شما بگیرد! بنابراین پیشنهاد می کنیم که در انتخابکابل انتقال صدا دقت بالایی داشته باشید!

 

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU18 طول 1 متر

 

کابل AUX تسکو TSCO TC AU18 یکی از با کیفیت ترین کابل های صدای موجود در بازار است که به دو رابط 3.5 میلی متری مجهز می باشد. این کابل امکان اتصال گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و MP3 پلیر را به انواع دستگاه های پخش مانند استریو خانگی، ضبط ماشین، گیرنده دیجیتال، تلویزیون، اسپیکر و به طور کلی تمام دستگاه های مجهز به به درگاه 3.5 میلی متری صدا را برای شما فراهم می آورد.

طول کابل آ یو ایکس TC AU18 برابر با یک متر است و روکش آن از جنس نایلونِ بافته شده می باشد. این روکش علاوه بر اینکه ظاهری زیبا به کابل بخشیده، باعث مقاومت بالای آن در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، پارگی، گره خوردگی و در هم پیچیدن شده است. به طوری که می توانید با خیالی راحت از کابل صدای تسکو TC AU18 در موقعیت ها و شرایط مختلف استفاده کنید.

 

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU18 طول 1 متر

 

با توجه به اینکه در کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU18 طول 1 متر از رشته های مسی مرغوب استفاده شده، می توانید از کیفیت و شفافیت صدا پخش شده توسط دستگاه های پخش اطمینان کامل داشته باشید. پس اگر قصد دارید تا به موسیقی های محبوب خود با صدایی رسا و واضح گوش دهید، کابل آ یو ایکس تسکو TC AU18 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.

 

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU18 طول 1 متر

 

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت مطلوب رابط های کابل انتقال صدای تسکو TC AU18 است که به خوبی درون پورت 3.5 میلی متری انواع دستگاه های دیجیتال جای می گیرند و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آنها کاسته نمی شود.

کابل صدای تسکو TC AU18 در رنگ های سبز، طلایی، سرخابی و صورتی در بازار موجود است که می توانید متناسب با رنگ گوشی خود، یکی از آنها را انتخاب کنید.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC AU18 طول 1 متر

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه قیمت لوازم جانبی موبایل و نحوه خرید کابل انتقال صدا تسکو هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در رابطه با کابل صدا تسکو TC AU18 را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر ثبت نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 18 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی