کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-312 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا ریمکس LH-312

طول کابل: 1 متر
نوع کابل:
AUX
دستگاه سازگار: انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-312 طول 1 متر

کابل AUX یا کابل صدا یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای علاقه مندان به موسیقی است که اتصال دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری به یکدیگر جهت انتقال صدا را امکان پذیر می کند. کابل AUX نقش بسیار مهمی در کیفیت صدای پخش شده توسط دستگاه پخش دارد و اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشد، تجربه دلچسبی از گوش دادن به موسیقی را برای شما ایجاد نمی کند! اگر قصد خرید کابل صدا دارید و کیفیت صدا برایتان اهمیت زیادی دارد، کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-312 را مد نظر داشته باشید!

 

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-312 طول 1 متر

 

کابل AUX ریمکس LH-312 دارای طول یک متر است و به دو رابط 3.5 میلی متری در دو سمت خود مجهز می باشد. بنابراین استفاده از این کابل برای اتصال گوشی موبایل، MP3 پلیر، تبلت و... به اسپیکرهای قابل حمل و رومیزی، هدفون، دستگاه پخش صوتی خودرو، لپ تاپ، کامپیوتر، استریوی خانگی، گیرنده دیجیتال و دیگر دستگاه های دارای جک 3.5 میلی متری صدا امکان پذیر است. نکته قابل ذکر در رابطه با کابل صدای ریمکس LH-312 طراحی 90 درجه یکی از رابط های آن است که باعث اتصال آسان تر آن به دستگاه در موقعیت های مختلف می شود.

 

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-312 طول 1 متر

 

در کابل انتقال صدا ریمکس LH-312 از رشته های سیمی مرغوب استفاده شده که باعث انتقال صدا میان دو دستگاه با همان کیفیت اولیه می شود. همچنین این کابل در برابر اختلالات مغناطیسی و نویز مقاومت بالایی دارد و صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، روکش پلاستیکی نرم و منعطف کابل آ یو ایکس ریمکس LH-312 است. این روکش از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و خیال شما را بابت مقاومت بالای کابل در برابر آسیب هایی مانند پاره شدن، کشیدگی، خمیدگی و قطعی رشته های داخلی راحت می کند. همچنین کابل انتقال صدای ریمکس LH-312 دچار گره خوردگی یا در هم پیچیدن نمی شود و در موقعیت های مختلف به آسانی می توان از آن استفاده کرد.

 

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-312 طول 1 متر

 

محل اتصال کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-312 طول 1 متر به رابط های آن با روکش فنری فلزی در یک سمت و روکش پلاستیکی در سمت دیگر آن محافظت می شود. به همین دلیل در صورت استفاده زیاد از این کابل انتقال صدا، با پارگی یا جدا شدن کابل در این قسمت ها مواجه نخواهید شد.

شما می توانید برای دریافت قیمت کابل انتقال صدا و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 19 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی