ماشین حساب کاسیو Casio DS-1B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو DS-1B

تعداد ارقام:  10 رقم
منبع تغذیه: باتری سکه ای LR44 و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DS-1B

بسیاری از شما در کسب و کار خود به ماشین حساب برای انجام محاسبات روزمره احتیاج پیدا می کنید و اگر ماشین حساب مورد استفاده تان از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، با مشکلات عمده ای مواجه می شوید! ماشین حساب کاسیو Casio DS-1B یکی از انواع ماشین حساب رومیزی است که برای استفاده در فروشگاه و مغازه انتخاب بسیار ایده آلی می باشد.

این ماشین حساب در ابعاد 189.5*140*40 میلی متر و وزن 287 گرم ارائه شده و دارای یک صفحه نمایش 10 رقمی است. این صفحه نمایش دارای ابعاد بسیار بزرگی می باشد و ارقام را به صورت کاملاً واضح به نمایش در می آورد.

ویژگی دیگر ماشین حساب ساده کاسیو DS-1B دکمه های نرم، بزرگ و بسیار راحت آن است که در هنگام کار با آنها حس مطلوبی به شما دست خواهد داد. این دکمه ها با فاصله ای مناسب از یکدیگر طراحی شده اند و به همین دلیل وارد کردن ارقام با آنها با سرعت و دقتی بالا انجام می شود.

همانند دیگر ماشین حساب های رومیزی برند کاسیو، ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio DS-1B نیز از قابلیت تغذیه از نور محیط علاوه بر باتری برخوردار است و تا مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن پیدا نخواهید کرد. لازم به ذکر است که در این ماشین حساب کاسیو باید از باتری سکه ای LR44 استفاده کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio DS-1B

ماشین حساب کاسیو Casio DS-1B تمام نیازهای شما در انجام محاسبات معمولی و روزمره را برطرف می کند. با استفاده از این ماشین حساب رومیزی قادر خواهید بود تا از چهار عمل اصلی در محاسبات خود استفاده کنید، از اعداد جذر بگیرید و به محاسبه درصد بپردازید. علاوه بر این، این ماشین حساب کاسیو به دکمه های M+، M-، MR و MC مجهز است که از طریق آنها قادر خواهید بود تا اعداد را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسباتتان استفاده کنید.

یکی دیگر از امکاناتی که ماشین حساب فروشگاهی کاسیو مدل Casio DS-1B در اختیار شما می گذارد، امکان محاسبه قیمت خرید و فروش اجناس با احتساب میزان مالیات می باشد. برای این منظور باید از دکمه های TAX+ و TAX- استفاده کنید.

بر روی صفحه کلید ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو Casio DS-1B دکمه GT نیز تعبیه شده که با فشردن آن حاصل جمع تمام محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر به نمایش در می آید.

اگر قصد تغییر تعداد ارقام پس از اعشار یا تعیین نحوه گرد کردن اعداد را دارید، این امکان با استفاده از این ماشین حساب 10 رقمی کاسیو برای شما مهیا است. در زیر صفحه نمایش این ماشین حساب فروشگاهی دو سوئیچ به همین منظور تعبیه شده که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید.

اگر قصد خرید ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت و نحوه ماشین حساب ساده کاسیو مدل DS-1B را به شما ارائه دهند. همچنین با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به سایر کاربران در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود کمک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 20 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی