ماشین حساب کاسیو Casio MJ-20
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو MJ-20

تعداد ارقام:  دو صفحه نمایش 12 رقمی
منبع تغذیه: باتری 
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو MJ-20

ماشین حساب MJ-20 یکی از مدل های خاص شرکت کاسیو می باشد که دارای دو صفحه نمایش 12 رقمی است و از دقت بسیار بالایی در انجام محاسبات بهره می برد. پس اگر به یک ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه یا اداره خود نیاز دارید و دوام و طول عمر اهمیت بالایی برایتان دارد، ماشین حساب کاسیو Casio MJ-20 را مد نظر داشته باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو MJ-20

ماشین حساب ساده کاسیو MJ-20 در ابعاد 150 * 107 * 35 میلی متر و وزن 113 گرم عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار به شمار می آید. کیفیت ساخت عالی یکی از ویژگی های مهم این ماشین حساب است که باعث شده تا برای سال ها بتوانید از آن برای انجام محاسبات روزمره خود استفاده کنید.

دکمه های ماشین حساب رومیزی کاسیو MJ-20 دارای ابعادی بزرگ هستند و به صورت فاصله دار از یکدیگر طراحی شده اند. این نوع طراحی باعث می شود تا درصد خطای شما در هنگام وارد کردن ارقام کاهش یابد و بتوانید با سرعت بالاتری محاسبات خود را انجام دهید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو MJ-20

 

انرژی مورد نیاز این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio برخلاف اکثر ماشین حساب های رومیزی کاسیو، تنها از باتری تأمین می شود و امکان تغذیه از نور محیط برای آن در نظر گرفته نشده است.

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-20

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-20 از لحاظ امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد، جزء مدل های ساده محسوب می شود و بیشتر برای انجام محاسبات معمولی و روزانه مناسب است. با استفاده از این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casioقادر به انجام محاسبه از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذر گرفتن خواهید بود.

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-20

از جمله قابلیت های دیگر ماشین حساب فروشگاهی کاسیو MJ-20 می توانیم به امکان تنظیم تعداد ارقام پس از ممیز و تعیین نحوه گرد کردن اعداد اشاره کنیم. برای این منظور باید از دکمه های TAB و RND موجود در صفحه کلید این ماشین حساب استفاده کنید.

مجهز بودن ماشین حساب کاسیو مدل Casio MJ-20 به دکمه های کامل کار با حافظه (M+، M-، MR و MC) به شما اجازه می دهد تا اعداد خاص یا نتایج محاسبات انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان بهره ببرید. این دکمه ها کارایی بالایی در بالا رفتن سرعت انجام محاسبات دارند و پیشنهاد می کنیم استفاده از آنها را در دستور کار خود قرار دهید!

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-20

ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو MJ-20 دارای دکمه GT نیز هست که با فشردن آن حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر به نمایش در می آید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب کاسیو و نحوه خرید ماشین حساب ساده کاسیو مدل MJ-20 را کسب نمایید. همچنین اگر در رابطه با انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ایده برتر در رابطه با ویژگی های انواع ماشین حساب فروشگاهی شما را راهنمایی کنند.

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-20





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 20 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی