تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*200 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وایت برد شیدکو سایز 100*200

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: فلز
جنس رویه: دارای صفحه مغناطیسی

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

اگر به وایت برد در ابعاد بزرگ برای استفاده در کلاس های دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی نیاز دارید، ما به شما تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*200 سانتی متر را پیشنهاد می کنیم! این وایت برد از جمله تخته های سری آلفا شرکت ایرانی شیدکو است و یکی از با کیفیت ترین وایت بردهای موجود در بازار محسوب می شود. شرکت شیدکو در تولید وایت بردهای سری آلفا تمام تمرکز خود را برای ارائه محصولی با استحکام و دوام بالا، نوآوری در طراحی و قیمت مناسب به کار برده است.

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

تخته وایت برد سری آلفا شیدکو سایز 100*200 سانتی متر از نوع مغناطیسی است و بالاترین کیفیت در هنگام نوشتن و پاک کردن مطالب را برای شما به ارمغان می آورد؛ به طوری که در هنگام نوشتن بر روی آن حس خوشایندی به شما دست می دهد. از آنجا که این صفحه مغناطیسی است، امکان چسباندن مگنت به آن نیز وجود دارد که می تواند به ارائه بهتر مطالب در حین تدریس کمک زیادی کند.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

 

دور صفحه تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا از زهوارهای آلومینیومی آبکاری شده استفاده شده است. این زهوارها که دارای رنگ نقره ای مات هستند، هم باعث زیباتر شدن ظاهر تخته شده اند و هم دوام و استحکام بالایی به آن بخشیده اند. در محل تلاقی این زهوارها در گوشه های تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 200*100 سانتی متر اتصالات پلاستیکی دو تکه به کار رفته اند. این اتصالات از قابلیت مخفی کردن پیچ های نصب برخوردارند.

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

 

به طور کلی برای نصب تخته وایت برد آلفا شیدکو در ابعاد 100*200 سانتی متر کار سختی پیش رو نخواهید داشت و می توانید متناسب با شرایط کلاس و نیاز خود، آن را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی بر روی دیوار نصب نمایید.

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*200 سانتی متر

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، مجهز بودن تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 200*100 سانتی متر به جاماژیکی است. این جاماژیکی به صورتی طراحی شده که امکان حرکت دادن آن در طول تخته وجود دارد و می توان آن را روی صفحه جمع کرد.

 

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*200 سانتی متر

 

اما همان طور که اشاره کردیم، تخته وایت برد آلفا سایز 200*100 سانتی متر از کیفیت ساخت و استحکامی عالی بهره می برد و این به دلیل به کار رفتن مواد اولیه مرغوب در ساخت آن است. پنل پشتی این وایت برد از ورق فلزی گالوانیزه ضد زنگ و داخل آن از لایه های مشبک همراه با پرس گرم ساخته شده اند و به این دلیل وایت برد آلفا سایز 200*100 سانتی متر به طور کامل در برابر تاب برداشتن به مرور زمان مقاوم باشد. به طوری که حتی در شرایط سخت محیطی و مناطق دارای رطوبت زیاد نیز می توان بر روی طول عمر بالای آن حساب باز کرد.

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*200 سانتی متر

تخته وایت برد شیدکو 1*2 با طول 2 متری و عرض یک متری خود کاملاً پاسخگوی اتاق ها و کلاس های بزرگ خواهد بود و رضایت هم مدرسان و هم دانشجویان را جلب می کند. برای اطلاع از قیمت وایت برد آلفا شیدکو و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید تجهیزات اموزشی از جمله تجهیزات آموزشی برای مدارس و دانشگاه ها با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 21 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی