تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*180 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وایت برد شیدکو سایز 100*180

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: فلز
جنس رویه: دارای صفحه مغناطیسی

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

این روزها کم کم استفاده از تخته گچی قدیمی در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی جای خود را به استفاده از تخته وایت برد بخشیده است. در صورت استفاده از وایت برد با مشکلات ناشی از نوشتن با گچ مواجهه نخواهید شد و می توانید کلاسی با کیفیت و خوب را برگزار نمایید. از میان انواع وایت بردهای موجود در بازار، باید به تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 180x100 سانتی متر اشاره کنیم که با توجه ابعاد بسیار مناسبی که دارد، به عنوان یکی از تجهیزات آموزشی پرکاربرد در انواع کلاس های آموزشی در ابعاد بزرگ می توان از آن استفاده کرد.

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

محصولات شرکت ایرانی شیدکو همواره از کیفیت ساختی عالی برخوردار بوده اند. تابلو وایت برد شیدکو سایز 180x100 سانتی متر نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از با دوام ترین وایت بردهای موجود می باشد. در پشت این تخته وایت برد از ورق فلزی گالوانیزه ضد زنگ و در داخل آن از لایه های مشبک همراه با پرس گرم بهره برده شده است. این مشخصات دوام و طول عمر بالای تخته وایت برد آلفا شیدکو را تضمین می کند! همچنین این وایت برد از مقاومت بالایی در برابر تاب برداشتن به مرور زمان برخوردار است و حتی در شرایط محیطی سخت و در مناطق دارای رطوبت زیاد نیز طول عمر بالایی دارد.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

 

صفحه تابلو وایت برد سری آلفا سایز 180x100 سانتی متر نیز از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و عمل نوشتن مطالب با ماژیک وایت برد بر روی آن و پاک کردن آنها به شکلی روان و سریع انجام می شود. صفحه این وایت برد از نوع مغناطیسی است و امکان چسباندن مگنت نیز بر روی آن وجود دارد. ضمن اینکه تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو دارای جاماژیکی متحرک نیز هست که می توان آن را در طول تخته جابجا کرد و یا آن را به روی صفحه جمع کرد.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

 

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*180 سانتی متر

یکی دیگر از مشخصات تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 180x100 سانتی متر زهوارهای آلومینیومی دور تا دور آن است که از نوع آبکاری شده و دارای رنگ نقره ای مات هستند. این زهوارها نقش مهمی در استحکام بالای تخته و نصب آسان آن دارند. محل تلاقی این زهوارها در گوشه های تخته وایت برد دارای اتصالات پلاستیکی دو تکه با قابلیت مخفی سازی پیچ نصب می باشند. این امکان برای شما مهیاست تا متناسب با شرایط کلاس و نیاز خود، تخته وایت برد شیدکو 180x100 را به صورت افقی یا عمودی بر روی دیوار نصب نمایید.

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*180 سانتی متر

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت تجهیزات آموزشی برای مدارس و نحوه خرید تخته وایت برد شیدکو سری آلفا سایز 180x100 سانتی متر را کسب نمایید. توجه داشته باشید که شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید.

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*180 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 21 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی