تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*150 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وایت برد شیدکو سایز 100*150

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: فلز
جنس رویه: دارای صفحه مغناطیسی

 مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

اگر قصد خرید وایت برد دارید و در جستجوی یک وایت برد زیبا، با کیفیت و خوش ساخت هستید، تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 150x100 سانتی متر گزینه ای ایده آل برای شما است. این وایت برد که از سری تخته های وایت برد سری آلفا شرکت شیدکو می باشد، برای استفاده در انواع کلاس های آموزشی و اتاق های جلسه شرکت ها و استارت آپ ها کاملاً مناسب است و با توجه به ابعادی که دارد، می توان از آن در اتاق های نسبتاً بزرگ بهره برد.

 مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

صفحه به کار رفته در تابلو وایت برد شیدکو سایز 150x100 سانتی متر از نوع مغناطیسی است و بالاترین کیفیت و سرعت در نوشتن و پاک کردن مطالب را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین امکان چسباندن مگنت بر روی این صفحه نیز وجود دارد.

در پنل پشتی تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا از ورق فلزی ضد زنگ استفاده شده که این موضوع باعث استحکام و دوام بالای تخته شده است. همچنین در داخل این تخته وایت برد لایه های مشبک همراه با پرس گرم به کار رفته است. این مشخصات از تاب برداشتن تخته وایت برد به مرور زمان حتی در مناطق دارای رطوبت زیاد و شرایط محیطی سخت، به طور کامل جلوگیری می کند. پس در هر منطقه ایران که هستید، بدون نگرانی می توانید از تخته وایت برد سری الفا شیدکو در اندازه 150x100 سانتی متر استفاده کنید.

 

 مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*150 سانتی متر

از جمله ویژگی های دیگر تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 150x100 سانتی متر که سبب دوام و طول عمر بالای آن شده، باید به زهوارهای آلومینیومی و آبکاری شده آن اشاره کنیم که مانند یک قاب دور تا دور صفحه را احاطه کرده است. این زهوارها دارای رنگ نقره ای مات هستند و ظاهری زیبا به این وایت برد داده اند.

گوشه های تخته وایت برد سایز 150x100 سانتی متر دارای اتصالات پلاستیکی دو تکه می باشند. این اتصالات از دیده شدن پیچ نصب جلوگیری می کنند. در حالت کلی شما می توانید این تابلو وایت برد را به هر دو صورت عمودی و افقی و از هر چهار جهت بر روی دیوار نصب نمایید.

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*150 سانتی متر

 

یکی از ویژگی های وایت برد مغناطیسی شیدکو در سایز 150x100 سانتی متر طراحی مدرن و زیبای آن است. این تابلو به جاماژیکی مجهز می باشد که می توان آن را در طول صفحه حرکت داد. همچنین در صورت نیاز قابلیت جمع کردن جاماژیکی بر روی صفحه تخته وایت برد برای شما وجود دارد. این نوع طراحی، استفاده از تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 150x100 سانتی متر را در موقعیت ها و شرایط مختلف بسیار آسان می کند.

وایت برد شیدکو 150x100 سانتی متر یکی از وایت بردهای با دوام، دارای طول عمر بالا و خوش ساخت موجود در بازار است که توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند و به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهزات آموزشی برای مدارس شناخته می شود.

 

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*150 سانتی متر

اگر قصد خرید وایت برد 150x100 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید وایت برد شیدکو سایز 150x100 سانتی متر و به طور کلی قیمت تجهیزات آموزشی را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان، نظرات خود در رابطه با وایت برد سری آلفا شیدکو را در بخش کامنت های سایت ثبت نمایید.

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 100*150 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 21 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی