پاوربانک تسکو TSCO TP 861 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک تسکو 861

وزن: 229 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر
تعداد پورت: 2

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 861

با گسترش استفاده از تلفن های هوشمند، این روزها پاوربانک به یکی از پرکاربرد لوازم جانبی موبایل تبدیل شده است. یک پاوربانک قدرتمند و با کیفیت می تواند شما را از دغدغه تمام شدن شارژ گوشی تان نجات دهد و آسایش خیال را در انجام فعالیت های روزمره برایتان به ارمغان آورد! پاوربانک تسکو TSCO TP 861 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از همین پاوربانک ها است که به خوبی از عهده تأمین شارژ گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال شما بر می آید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 861

شارژر همراه تسکو TSCO TP 861 با وزن 229 گرم و ابعاد 148 * 75 * 16.8 میلی متر عرضه شده و دارای طراحی ظاهری مناسبی است. با توجه وزن کم و ابعاد جمع و جور این پاوربانک، در حمل و جابجایی آن با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. باید به این نکته اشاره کنیم که بدنه پاوربانک تسکو مدل TP 861 از پلاستیک ABS ساخته شده و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند فشار بیش از حد، وارد آمدن ناگهانی ضربه یا رها شدن از دست و افتادن به روی زمین صدمه نمی بیند.

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 861

 

باتری به کار رفته در پاوربانک ضد ضربه تسکو TSCO TP 861 از نوع لیتیوم یونی است و دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت می باشد. این میزان ظرفیت برای استفاده های روزمره بسیار مناسب می باشد و امکان چند بار شارژ کردن گوشی در طول روز را فراهم می آورد. همچنین این پاوربانک از سرعت قابل توجهی در هنگام شارژ شدن برخوردار است و در عرض 5 تا 6 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 861

برای شارژ کردن این پاور بانک 10000 میلی آمپری هم از پورت micro USB و هم از پورت لایتنینگ تعبیه شده بر روی بدنه آن می توانید استفاده کنید. مجهز بودن به پورت لایتنینگ یکی از ویژگی های متمایز کننده این پاوربانک است. ضمن اینکه بر روی بدنه پاوربانک دو پورت تسکو TP 861 نشانگرهای LED تعبیه شده که برای نمایش میزان شارژ باتری دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

پاوربانک تسکو TSCO TP 861 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 پاوربانک تسکو TSCO TP 861 با ظرفیت 10000 میلی آمپر به دو پورت USB با شدت جریان خروجی 2.1 آمپر مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. با توجه به شدت جریان خروجی این پاوربانک، می توان بر روی سرعت شارژدهی مناسب آن حساب کرد. لازم به ذکر است که از پاوربانک ده هزار تسکو TP 861 برای شارژ انواع گوشی های موبایل اندرویدی و ios، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست کارایی دارد.

پاوربانک تسکو TSCO TP 861 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

همراه با شارژر همراه تسکو TP 861 یک کابل میکرو USB با طول 10 سانتی متر نیز عرض می شود. نکته قابل توجه در این زمینه این است که این کابل درون بدنه پاوربانک و بر روی دو درگاه خروجی USB و لایتنینگ جاگذاری شده است. این نوع طراحی هم به متفاوت و خاص بودن پاوربانک گوشی مدل TSCO TP 861 کمک کرده و هم باعث شده تا بتوان از کابل آن به عنوان محافظی برای پورت های دستگاه بهره برد.

پاوربانک تسکو TSCO TP 861 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

اگر قصد خرید یک شارژر همراه را دارید و به دنبال پاوربانکی با کیفیت، دارای سرعت شارژ مناسب و ظرفیت بالا و مقرون به صرفه هستید، پاور بانک 10000 تسکو TP 861 گزینه مناسبی برای شماست. برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاوربانک جیبی تسکو TP 861 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

پاوربانک تسکو TSCO TP 861 با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 24 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی