تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 150*100 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وایت برد شیدکو سایز 150*100

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: فلز
جنس رویه: استیل رنگ شده

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

اگر به دنبال یک وایت برد خوش ساخت و زیبا در ابعاد متوسط هستید، تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 150*100 سانتی متر تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. به طور کلی وایت بردهای سری تابا شرکت شیدکو با طراحی ظاهری زیبا و استفاده از رنگ های شاداب در ساخت آنها و کیفیت عالی صفحه دارای محبوبیت بالایی در میان کاربران هستند و این روزها در اکثر مراکز آموزشی از آنها استفاده می شود.

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

وایت برد سری تابا شیدکو که از انواع تجهیزات آموزشی به شمار می رود، یکی از مستحکم ترین و با دوام ترین وایت بردهای موجود در بازار است که در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. داخل این وایت برد از لایه های مشبک همراه با پرس گرم و پشت آن از ورق فلزی گالوانیزه ضد زنگ ساخته شده است. با توجه به این مشخصات، تابلو وایت برد شیدکو سری تابا در تمام شرایط محیطی و حتی در مناطق دارای رطوبت بیش از حد دوام بالایی خواهد داشت و با مشکلاتی مانند تاب برداشتن مواجه نخواهد شد.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

 

دور تا دور صفحه وایت برد تابا سایز 100*150 سانتی متر را زهوارهای آلومینیومی درجه یک آبکاری شده مانند یک قاب در بر گرفته اند. این زهوارها که با رنگ نقره ای مات طراحی شده اند استحکام و زیبایی خاصی به تابلو بخشیده اند و به نصب آسان تر آن بر روی دیوار کمک زیادی می کنند.

همان طور که اشاره کردیم، طراحی ظاهری زیبا یکی از مشخصات مهم تخته وایت برد شیدکو سری تابا در سایز 100*150 سانتی متر محسوب می شود. در چهار گوشه این وایت برد و در محل تلاقی زهوارهای آن، اتصالات پلاستیکی دو تکه به کار رفته که به صورت گرد و در چهار رنگ متنوع طراحی شده اند. این اتصالات که ظاهری شاداب و زیبا به تابلو داده اند، مانع از دیده شدن پیچ نصب نیز می شوند.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

 

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 150*100 سانتی متر

برای نصب تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 150*100 سانتی متر کار سختی پیش رو نخواهید داشت! این تابلو به دو قلاب نصب رنگی مجهز است و به شکلی محکم بر روی دیوار نصب می شود. شما می توانید متناسب با شرایط اتاق محل استفاده و نیاز خود، این وایت برد را به صورت افقی یا عمودی نصب کرده و از آن استفاده کنید.

مشخصه دیگر وایت برد شیدکو سایز 100*150 سانتی متر صفحه فوق العاده با کیفیت آن می باشد که از استیل رنگ شده ساخته شده است. این صفحه از نوع مغناطیسی است و نوشتن با ماژیک وایت برد بر روی آن به روان ترین شکل ممکن انجام می گیرد! همچنین از روان بودن پاک کردن مطالب از روی تخته نیز شگفت زده خواهید شد! در مجموع کیفیت ساخت صفحه تابلو وایت برد شیدکو مدل تابا سایز 100*150 سانتی متر به اندازه ای است که از کار کردن با آن لذت خواهید برد!

 

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 150*100 سانتی متر

 

در جمع بندی معرفی تخته وایت برد تابا در اندازه 100*150 سانتی متر باید گفت که اگر به دنبال بالاترین کیفیت و سرعت در نوشتن هستید و دوام و طول عمر بالای وایت برد مورد استفاده باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد، این وایت برد انتخاب ایده آلی برایتان خواهد بود!

شما می توانید برای دریافت قیمت تخته وایت برد شیدکو 100*150 و همچنین نحوه خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 24 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی