تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 50*30 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وایت برد شیدکو سایز 30X50

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: فلز
جنس رویه: دارای صفحه مغناطیسی

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

 تخته وایت برد شیدکو سری آلفا یکی از تجهیزات اموزشی با کیفیت شرکت ایرانی شیدکو می باشد که برای استفاده در انواع محیط های آموزشی گزینه ای ایده آل به شمار می آید. این وایت برد با ویژگی هایی مانند استحکام و دوام بالا، نوآوری در طراحی و قیمت مناسب توانسته به کالایی محبوب در میان کاربران تبدیل شده و به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

 

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 30*50 سانتی متر به صورت دورو طراحی شده است. به این صورت که صفحه جلویی این محصول از نوع وایت برد و صفحه پشتی آن از نوع گرین برد (تخته سبز معمولی) می باشد. بنابراین در مواقعی که به ماژیک دسترسی نداشتید، به راحتی می توانید تخته را برگردانده و از پشت آن استفاده نمایید.

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

با توجه به ابعاد تخته وایت برد دو رو آلفا شیدکو سایز 50*30 سانتی متر، استفاده از آن در اتاق ها و کلاس های کوچک توصیه می شود. صفحه این تخته وایت برد، مغناطیسی می باشد و شما می توانید از استیکرهای مگنتی برای اتصال برگه های کاغذ بر روی آن بهره ببرید. ضمن اینکه کیفیت پاک شوندگی صفحه این تخته وایت برد شیدکو بسیار عالی است.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا

 

در ساخت تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا از ورقه های فلزی مرغوب و ضد زنگ استفاده شده که باعث استحکام بالای این وایت برد شده است. همچنین این ورقه های فلزی از تاب دار شدن تخته حتی در محیط های مرطوب و دارای شرایط سخت نیز جلوگیری می کنند. با توجه به این مشخصات، استفاده از این تخته وایت برد سری آلفا شیدکو در سایز 50*30 سانتی متر در تمام نقاط جغرافیایی ایران امکان پذیر خواهد بود.

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 50*30 سانتی متر

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 50*30 سانتی متر زهوارهای آلومینیومی آبکاری شده آن است که دور تا دور تخته را به صورت قاب احاطه کرده اند. این زهوارها که به رنگ نقره ای مات طراحی شده اند، جلوه ای خاص به تخته بخشیده اند و باعث استحکام و دوام بیشتر انجام می شوند.

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 50*30 سانتی متر

در محل اتصال زهوارهای تخته وایت برد مغناطیسی آلفا شیدکو سایز 30x50 سانتی متر از پوشش های پلاستیکی دو تکه استفاده شده است. این پوشش ها دارای قابلیت مخفی سازی پیچ نصب هستند و با طراحی جدید خود، امکان نصب تخته از هر چهار جهت را به شما می دهند. لازم به ذکر است که  تخته وایت برد شیدکو 50*30 هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی بر روی دیوار قابل نصب می باشد.

تخته وایت برد آلفا شیدکو سایز 50*30 سانتی متر

در مجموع در رابطه با این تخته می توان گفت که در جستجوی یک وایت برد خوش ساخت، با کیفیت و زیبا هستید، تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو در ابعاد 50*30 سانتی متر انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. برای دریافت قیمت تخته وایت برد شیدکو سری آلفا و اطلاع از نحوه خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری آلفا





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 26 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی