تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 90*60 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تابلو اعلانات شیدکو سایز 60X90

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: قاب اکستروژنی و استفاده از ورق ضخیم ضد آب در پشت تابلو
جنس رویه: پارچه مخصوص ضد آفتاب

مشخصات برد اعلانات 90*60 شیدکو

شرکت شیدکو یکی از شرکت های ایرانی فعال در زمینه تجهیزات آموزشی می باشد که همواره محصولاتی با کیفیت و خوش ساخت را به بازار عرضه کرده است. از جمله محصولات این شرکت باید از تابلوهای اعلانات شیشه خور آن اشاره کنیم که در انواع مراکز آموزشی و دانشگاهی، فضاهای اداری و ورودی آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی قابل استفاده می باشد. این تابلوها در ابعاد مختلفی، از کوچک تا بزرگ ارائه شده اند و در محیط های مختلف متناسب با نیاز کاربران می توان از آنها بهره برد. در ادامه تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 60x90 سانتی متر را بررسی می کنیم.

مشخصات برد اعلانات 90*60 شیدکو

برد اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 60x90 سانتی متر همان طور که در عنوان آن نیز مشخص است، دارای امکان نصب درب شیشه ای بوده و به این صورت از اعلامیه های نصب شده بر روی آن محافظت می نماید. ضمن اینکه همراه با این تابلو اعلانات یک قفل نیز ارائه می شود که به شما اجازه می دهد تا با استفاده از آن اعلامیه ها را در صورت نیاز از دسترس دیگران محفوظ نگه دارید. توجه نمایید که درب شیشه ای به صورت از پیش نصب شده بر روی تابلو وجود ندارد و شما می توانید پس از خرید تابلو و متناسب با نیاز خود، بر روی آن شیشه نصب نمایید.

 

مشخصات برد اعلانات 90*60 شیدکو

 

دور تا دور صفحه برد اعلانات 60x90 شیدکو را زهوارها و قاب اکستروژنی احاطه کرده که زیبایی و استحکام بالایی به این تابلو بخشیده اند. فریم این قاب به صورت ریلی شکل طراحی شده و شیشه به آسانی و نرمی هر چه تمام روی آن حرکت می کند. علاوه بر این محل تلاقی زهوارها در چهار گوشه تابلو با اتصالات پلاستیکی پوشانده شده اند.

جهت نصب برد اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 90x60 سانتی متر بر روی دیوار، ابتدا باید قلاب های آویز مربوط به تابلو را به صورت مستقل بر روی دیوار نصب نمایید و پس از آن قلاب های تعبیه شده در پشت تابلو را به آنها متصل نمایید.

مشخصات برد اعلانات 90*60 شیدکو

 

تابلو اعلانات شیشه خورشیدکو سایز 60*90 سانتی متر

صفحه تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 60x90 سانتی متر از ضخامت مطلوبی برخوردار بوده و بر روی آن از پارچه مخصوص ضد آفتاب استفاده شده است. به طوری که سوزن یا پونز با سرعت و راحتیِ قابل ملاحظه ای به آن نفوذ می کند و همچنین جای سوزن ها پس از برداشتن اعلامیه، بر روی صفحه تابلو باقی نمی ماند.

در پشت تابلو اعلانات شیدکو در سایز 60x90 نیز از ورقه ای ضخیم و ضد آب استفاده شده که استفاده از این تابلو اعلانات در مناطق دارای رطوبت زیاد و پُر باران را نیز امکان پذیر کرده است. این تابلو اعلانات شیدکو از دوام و استحکام قابل توجهی برخوردار می باشد و در هر منطقه ای که از ایران حضور دارید، می توانید با خیالی آسوده بابت طول عمر بالای این تابلو، از آن هم در محیط های بسته و هم در محیط های باز استفاده نمایید.

تابلو اعلانات شیشه خورشیدکو سایز 60*90 سانتی متر

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت شرکت ایده برتر پارسیان دیدن فرمایید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و نحوه نصب این تابلو اعلانات به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

v





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 26 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی