اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1106
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس مارشال ME-1106

رنگ: مشکی، سفید، قرمز، نارنجی
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal ME-1106

شنیدن موسیقی در گردش های تفریحی در طبیعت یا مهمانی های خانوادگی به صورت دسته جمعی لذت بیشتری دارد و خاطره ای به یاد ماندنی را برای شما رقم می زند! اسپیکر یکی از تجهیزاتی است که در چنین شرایطی کمک زیادی به شما می کند و لذت شنیدن موسیقی های دلخواهتان را برای شما دو چندان می کند! اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1106 به خوبی انتظارات شما را از یک اسپیکر قدرتمند و با کیفیت برآورده می کند! این اسپیکر توانسته با طراحی ظاهری جذاب و زیبا و کیفیت مطلوب در پخش موسیقی به یکی از اسپیکرهای پرفروش در بازار تبدیل شده و نظر کاربران را به سوی خود جلب کند.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal ME-1106

اسپیکر قابل حمل مارشال Marshal ME-1106 دارای ابعاد 136 * 130 * 105 میلی متر و وزن 500 گرم می باشد. البته مجهز نبودن این اسپیکر قابل حمل به دسته نگهدارنده ممکن است کار شما را برای جابجایی آن کمی دچار مشکل کند!

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal ME-1106

 اسپیکر پرتابل مارشال مدل ME-1106 به دو بلندگو برای پخش صدا مجهز است که در هنگام پخش موسیقی، چراغ های LED تعبیه شده در کنار آنها در رنگ های مختلف روشن می شود. این نورپردازی حس متفاوتی از پخش موسیقی را برای شما به ارمغان می آورد و باعث می شود تا از شنیدن موسیقی لذت بیشتری ببرید!

قابلیت و کارایی های اسپیکر مارشال ME-1106

در قسمت بالایی بدنه اسپیکر مارشال مدل Marshal ME-1106 دکمه های کنترلی صدا به شکلی دایره ای شکل و زیبا تعبیه شده اند. این دکمه ها برای تنظیم میزان صدا، عوض کردن ترک موسیقی در حال پخش و کار با رادیو مورد استفاده قرار می گیرند و دسترسی به آنها به آسانی انجام می شود.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1106 راه های متفاوتی برای اتصال به دستگاه های دیگر را در اختیار شما می گذارد. به طوری که هم به صورت با سیم و هم به صورت بی سیم قابل اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال می باشد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر مارشال ME-1106

برای استفاده از  اسپیکر بی سیم مارشال Marshal ME-1106 به صورت بی سیم، باید از بلوتوث بهره ببرید. این اسپیکر به بلوتوث مجهز بوده و می توان آن را به انواع  گوشی موبایل، لپ تاپ ، کامپیوتر، تبلت، هدفون و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. همچنین شما می توانید تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا را از طریق کابل AUX به اسپیکر بلوتوثی مارشال Marshal ME-1106 متصل نمایید.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر مارشال ME-1106

 

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوث بی سیم مارشال ME-1106، پورت USB و شیار کارت حافظه نیز موجود است و امکان اتصال فلش مموری و کارت حافظه TF به اسپیکر را برای شما فراهم می آورد. در این حالت قابلیت تعویض فولدر در هنگام پخش موسیقی نیز برای شما وجود دارد و به آسانی می توانید آهنگ های مورد نظرتان را جهت پخش انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اسپیکر قابل حمل بی سیم مارشال Marshal ME-1106 توانایی پخش فایل های موزیک با فرمت های MP3 و WMA را داراست.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1106

اسپیکر قابل حمل وایرلس Marshal ME-1106 دارای توان ورودی 5 وات و میزان حساسیت 70 دسی بل است و صدایی با کیفیت، شفاف و واضح به شما ارائه می دهد. همچنین صدای ارائه شده توسط این اسپیکر به خصوص در هنگام ارتباط بدون سیم دچار افت کیفیت نمی شود و می توانید با خیالی راحت از آن در محیط های مختلف برای پخش موسیقی استفاده کنید.

اگر علاوه بر موسیقی به برنامه های رادیویی نیز علاقه دارید، اسپیکر بلوتوث دار مارشال ME-1106 برایتان انتخاب مناسبی خواهد بود. این اسپیکر مجهز به رادیو می باشد و می توان از آن برای گوش دادن به رادیو بهره برد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1106

یکی دیگر از قابلیت های اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1106 امکان انجام مکالمه تلفنی و پاسخ دادن به تماس های دریافتی بر روی گوشی است. این اسپیکر دارای میکروفون داخلی بوده و در هنگام ارتباط بلوتوثی با موبایل، امکان صحبت کردن را نیز فراهم می آورد. توجه داشته باشید که حداکثر فاصله اسپیکر با دستگاه های دیگر در هنگام ارتباط بلوتوثی بیشتر از 10 متر نباید باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید اسپیکر بلوتوثی مارشال ME-1106به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه انتخاب انواع اسپیکر قابل حمل و ارائه بهترین قیمت های بازار هستند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1106





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 26 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی