مانیتور لمسی 70 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1070
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نمایشگر تاچ 70 اینچ آی تری تاچ

رزولوشن: 1920*1080 پیکسل
ابعاد برد: 70 اینچ
قابلیت نوشتن :با انگشت و قلم
کنتراست: 1600:1

معرفی مانیتور تاچ 70 اینچ آی تری تاچ Excellence E1070

اگر هنوز از برد هوشمند و وایت برد برای برگزاری جلسات اداری یا کلاس های آموزشی خود استفاده می کنید و از مشکلاتی مانند نصب و هزینه های تعمیر و نگهداری ویدئو پروژکتور، کابل کشی و تنظیم تصویر بر روی صفحه نمایش خسته شده اید، ما به شما استفاده از مانیتور لمسی 70 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1070 را پیشنهاد می کنیم!

معرفی مانیتور تاچ 70 اینچ آی تری تاچ Excellence E1070

مانیتور تاچ 70 اینچ آی تری تاچ Excellence E1070 محصول شرکت i3-Technologies و از مانیتورهای سری E این شرکت است و می توان از آن در ادارات و شرکت های استارت آپی برای برگزاری جلسات، کلاس های آموزشی، محیط های تجاری، نمایشگاه ها و به طور کلی هر جایی که نیاز به ارائه مطالب به مخاطبان وجود دارد، استفاده کرد.

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 70 اینچ i3TOUCH Excellence E1070

برای معرفی نمایشگر لمسی 70 اینچ i3TOUCH Excellence E1070 از مشخصات تصاویر ارائه شده توسط آن شروع می کنیم! این مانیتور لمسی دارای رزولوشن 1920*1080 پیکسل می باشد و تصاویر به نمایش درآمده با آن دارای کیفیت فول اچ دی خواهند بود. همچنین مانیتور تاچ 70 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1070 دارای میزان روشنایی قابل قبولی است و حتی در محیط های روشن نیز تصاویری شفاف و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد.

از دیگر ویژگی های مانیتور تاچ اسکرین آی تری تاچ 70 اینچی i3TOUCH E1070 باید به خاصیت ضد انعکاسی آن اشاره کنیم که مانع از دیده شدن بازتاب تصاویر محیط بر روی صفحه و در نتیجه افت وضوح نمایش می شود. همچنین زاویه دید این پنل لمسی 178 درجه است و از هر موقعیت و زاویه ای، محتوای در حال نمایش بر روی صفحه آن برای مخاطبان قابل مشاهده خواهد بود.

 

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 70 اینچ i3TOUCH Excellence E1070

 

اما شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات نمایشگر لمسی تاچ اسکرین آی تری مدل Excellence E1070 را در دقت و سرعت فوق العاده عالی آن در تشخیص نقاط لمس شده دانست. این مانیتور لمسی از فناوری V-Sense بهره می برد و بلافاصله پس از لمس، واکنش مناسب را به شما نشان می دهد. لازم به ذکر است که مانیتور لمسی آی تری تاچ 70 اینچی i3TOUCH E1070 قابلیت تشخیص 20 لمس به صورت هم زمان را دارد و برای کار با آن نیازی به استفاده از ابزار یا تنظیمات خاصی نیست. شما می توانید با انگشت یا قلم مطالب مورد نظر خود را بر روی این مانیتور یادداشت کنید، عمل کشیدن و رها کردن را انجام دهید و از کار با سیستم عامل آن لذت ببرید!

 

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 70 اینچ i3TOUCH Excellence E1070

 

مانیتور لمسی 70 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1070 یک جایگزین مهیج برای صفحات هوشمند معمولی است و محیطی تعاملی و هیجان انگیز را در کلاس درس یا محیط کار به وجود می آورد. به عنوان مثال چند دانش آموز به صورت هم زمان می توانند بر روی این مانیتور هوشمند تمرین کنند، نمودار بکشند و به طور کلی در فرآیند یادگیری و آموزش سهیم باشند! همچنین در جلسات کاری و درون تیمی، کارمندان می توانند از طریق این مانیتور تاچ 55 اینچی بر روی یک مسأله به طور مشارکتی کار کرده و ایده های خود را با یکدیگر در میان بگذارند.

مانیتور لمسی 70 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1070

مجهز بودن به شیار OPS یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد صفحه نمایش تاچ 70 اینچی i3TOUCH E1070 است! این درگاه از آخرین نسخه ویندوز بهره می برد و از طریق آن می توانید از مانیتور هوشمند خود به عنوان یک کامپیوتر رومیزی دارای سیستم عامل ویندوز استفاده کنید! در این حالت نیاز به هیچ گونه کابلی برای اتصال صفحه نمایش لمسی آی تری تاچ به دستگاه های دیگر ندارید و بالافاصله پس از روشن کردن آن، قادر به کار با ویندوز خواهید بود!

 

مانیتور لمسی 70 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1070

 

نمایشگر تاچ آی تری تاچ 70 اینچ i3TOUCH Excellence E1070 دارای پورت های ارتباطی HDMI و VGA نیز هست و شما می توانید در صورت نیاز آن را از طریق کابل به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمایید. لازم به ذکر است که این مانیتور لمسی علاوه بر ویندوز، با سیستم عامل های مک و لینوکس نیز سازگار می باشد و در تمام محیط های آموزشی و کاری قابل استفاده است. با توجه به اینکه نمایشگر لمسی آی تری تاچ i3TOUCH E1070 به دو اسپیکر داخلی 20 واتی با قابلیت پخش صدای استریو مجهز است، می توانید در کنار تصاویر با کیفیت از صدای پر قدرت آن نیز بهره مند شوید!

مانیتور لمسی 70 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1070

مانیتور لمسی 70 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1070 برای استفاده مداوم به مدت طولانی نیز کاربرد بالایی دارد و علاوه بر قابلیت استفاده در کلاس ها و جلسات معمولی، می توان از آن در تمام طول 24 ساعت شبانه روز و هر 7 روز هفته به صورت مداوم استفاده کرد! این ویژگی برای استفاده در نمایشگاه ها و محیط های تجاری کارایی بالایی دارد.

تاچ مانیتور 70 اینچی i3TOUCH E1070 با قابلیت هایی مانند ارائه اسلایدها و فایل های PDF آموزشی، یادداشت مطالب بر روی آن به صورت لمسی، کار با مرورگر و استفاده از اینترنت، نمایش عکس و ویدئو و... یکی از ایده آل ترین تجهیزات برای استفاده در انواع محیط های اداری و آموزشی است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان از بهترین قیمت مانیتور لمسی 70 اینچی i3TOUCH E1070 در بازار مطلع شوید. همچنین اگر در رابطه با نحوه خرید انواع مانیتور صنعتی لمسی نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما بگذارند.

مانیتور لمسی 70 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH Excellence E1070





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 26 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی