تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 120*90 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تابلو اعلانات شیدکو سایز 90X120

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: قاب اکستروژنی و استفاده از ورق ضخیم ضد آب در پشت تابلو
جنس رویه: پارچه مخصوص ضد آفتاب

مشخصات برد اعلانات 120*90 شیدکو

تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 90*120 سانتی متر که از انواع تجهیزات آموزشی به شمار می رود، یکی از بادوام ترین تابلوهای اعلانات موجود در بازار است که برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود! در ساخت این تابلو اعلانات از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده شده و هم در فضاهای بسته و هم در فضاهای باز برای نصب اعلامیه می توان از آن بهره برد. به طور کلی تابلوهای اعلانات ساخته شده توسط شرکت شیدکو در انواع محیط های اداری و شرکتی، فضاهای دانشگاهی و آموزشی، آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی قابل استفاده می باشند.

مشخصات برد اعلانات 120*90 شیدکو

یکی از مهم ترین مشخصات برد اعلانات 90*120 شیدکو صفحه ضخیم و خوش ساخت تابلو می باشد که از پارچه مخملی ضد آفتاب بر روی آن استفاده شده است. این صفحه به گونه ای طراحی شده که نصب اعلامیه با سوزن یا پونز بر روی آن به آسانی و بدون نیاز به صرف انرژی زیاد امکان پذیر است و به مرور زمان از کیفیت ساخت آن کاسته نخواهد شد. همچنین جای سوزن یا پونز بر روی صفحه تابلو اعلانات شیشه خور سایز 90*120 سانتی متر باقی نمی ماند و به همین دلیل برای مدتی طولانی می توانید از آن برای نصب اعلامیه ها و اطلاعیه ها بهره ببرید.

مشخصات برد اعلانات 120*90 شیدکو

 

برد اعلانات شیدکو سایز 90*120 سانتی متر امکان نصب درب شیشه ای را دارد که از برگه های کاغذ نصب شده بر روی آن در مقابل آسیب های محیطی و اتفاقاتی مانند کنده شدن و افتادن آنها محافظت می کند. همراه با این تابلو اعلانات یک قفل کلید دار نیز ارائه می شود و به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از آن از دستکاری اعلامیه های نصب شده بر روی تابلو توسط بینندگان جلوگیری کنید. توجه نمایید که درب شیشه ای به صورت از پیش نصب شده بر روی تابلو وجود ندارد و شما می توانید پس از خرید تابلو و متناسب با نیاز خود، بر روی آن شیشه نصب نمایید.

تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 120*90 سانتی متر

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 90*120 سانتی متر زهوارها و قاب اکستروژنی به کار رفته در اطراف صفحه آن است. این قاب به صورت ریلی طراحی شده و به حرکت آسان تر شیشه ها و روان باز و بسته شدن درب تابلو کمک زیادی می کند. ضمن اینکه گوشه های این تابلو اعلانات دارای اتصالات پلاستیکی هستند که باعث زیباتر شدن ظاهر آن شده اند.

تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 120*90 سانتی متر

تابلو اعلانات شیدکو در سایز 120*90 سانتی متر دارای قابلیت نصب آسانی نیز می باشد. به این ترتیب که ابتدا باید قلاب های آویز ارائه شده همراه با تابلو را به دیوار نصب کنید و پس از آن قلاب های تعبیه شده در پشت تابلو را به آنها متصل نمایید. لازم به ذکر است که در پشت این تابلو اعلانات از ورقه ای ضخیم و ضد آب بهره برده شده که باعث استحکام بالای تابلو حتی در مناطق دارای رطوبت زیاد و پر باران شده است.

تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 120*90 سانتی متر

با توجه به کیفیت ساخت عالی و طول عمر بالای برد اعلانات شیدکو 90 در 120 سانتی متر، در هر نقطه ای از ایران با هر شرایط آب و هوایی که هستید، می توانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید.

شما می توانید برای دریافت قیمت تابلو اعلانات شیدکو 120*90 و یا به طور کلی تر نحوه خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس و دانشگاه ها با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 120*90 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی