تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 170*90 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تابلو اعلانات شیدکو سایز 90x170

موقعیت نصب: روی پایه
جنس بدنه: پشت تابلو دارای صفحه فلزی، زهوارهای آلومینیومی اکستروژنی، پایه از جنس فلز
جنس رویه: پارچه مخملی ضد آفتاب

مشخصات برد اعلانات 170*90 شیدکو

اگر در جستجوی یک تابلو اعلانات خوش ساخت و دارای امکانات متعدد هستید، تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 170*90 سانتی متر هر آنچه را که مد نظر شماست، برایتان فراهم می آورد! این تابلو اعلانات یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ایرانی شیدکو می باشد که یکی از تجهیزات آموزشی به شمار می رود و در تمام مراکز آموزشی کشور شامل مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه و همچنین فضاهای اداری و آپارتمان ها قابل استفاده می باشد.

تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 170*90 سانتی متر دارای زهوارهای اکستروژنی می باشد که از آلومینیوم درجه یک ساخته شده اند و در محل تلاقی آنها اتصالاتی پلاستیکی به کار رفته است. این زهوارها علاوه بر این که باعث زیباتر شدن ظاهر تابلو شده اند، استحکام بالایی نیز به آن بخشیده اند.

مشخصات برد اعلانات 170*90 شیدکو

سطح صفحه تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 170*90 سانتی متر با پارچه مخملی ضد آفتاب پوشانده شده است. صفحه این تابلو اعلانات که دارای ضخامت بسیار مناسبی نیز هست، از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد و امکان نصب انواع اعلامیه های کاغذی و مقوایی با سوزن یا پونز را برای شما به آسانی فراهم می آورد. همچنین کیفیت این صفحه به مرور زمان و در اثر استفاده زیاد کاسته نخواهد شد.

از آنجا که برد اعلانات 170*90 شیدکو دارای پایه های چرخ دار است، برای نصب و استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت! پایه های به کار رفته در این تابلو اعلانات از جنس فلز هستند و پوششی از رنگ الکترواستاتیک سطح آن را پوشانده است. به همین دلیل این پایه ها مقاومت بالایی در برابر خط و خش و خراشیدگی دارند. همچنین پروفیل رابط میان پایه های این تابلوی اعلانات شیدکو قابلیت تنظیم را دارد و این اجازه را به شما می دهد تا از تابلوهایی با سایزهای مختلف بر روی آن استفاده کنید.

مشخصات برد اعلانات 170*90 شیدکو

تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 170*90 سانتی متر

قاب این تابلو اعلانات به صورت ریلی طراحی شده و امکان استفاده از شیشه های ضخیم به عنوان درب را برایتان فراهم می آورد. توجه نمایید که این کالا فاقد شیشه است و شما باید در صورت نیاز درب های شیشه ای آن را پس از خرید بر روی آن نصب نمایید. البته فریم تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو 170 در 90 سانتی متر بسیار با کیفیت است و شیشه به آسانی هر چه تمام تر بر روی قسمت ریلی آن حرکت می کند. این تابلو دارای قفل کلید دار نیز هست و استفاده از آن بر روی درب، از دسترسی دیگران به اعلامیه ها و دستکاری آنها جلوگیری می کند.

تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 170*90 سانتی متر

در پشت تابلو اعلانات پایه متحرک شیدکو سایز 170*90 سانتی متر از ورق فلزی ضد زنگ و ضخیمی استفاده شده که باعث هر چه مستحکم تر شدن تابلو شده است. از این جهت استفاده از این برد اعلانات حتی در مناطق دارای رطوبت زیاد و شرایط محیطی سخت نیز امکان پذیر می باشد و شما می توانید در هر نقطه ای از ایران که حضور دارید، با خیالی راحت بابت دوام و طول عمر بالای این تابلو اعلانات از آن هم در فضاهای داخلی و هم فضاهای باز بهره ببرید.

شما می توانید تابلو اعلانات شیدکو با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت تابلو اعلانات شیشه ای پایه متحرک شیدکو سایز 170*90 سانتی متر و نحوه خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این تابلو سؤالی دارید، آن را در قسمت «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

 

تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 170*90 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی