تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 150*90 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تابلو اعلانات شیدکو سایز 90x150

موقعیت نصب: روی پایه
جنس بدنه: پشت تابلو دارای صفحه فلزی، زهوارهای آلومینیومی اکستروژنی، پایه از جنس فلز
جنس رویه: پارچه مخملی ضد آفتاب

مشخصات برد اعلانات 90*150 شیدکو

شرکت ایرانی شیدکو یکی از شرکت های معتبر فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات آموزشی شامل صندلی دانشجویی، تابلو اعلانات، گرین برد، ماژیک وایت برد، میز نقشه کشی و تابلو اعلانات است که محصولاتی با کیفیت و خوش ساخت را به بازار عرضه می کند؛ به طوری که امروزه در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزشی از تولیدات این شرکت استفاده می شود. از جمله محصولات شیدکو باید به تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک سایز 150*90 سانتی متر اشاره کنیم که برای استفاده در مدارس، دانشگاه ها، مراکز آموزشی، ادارات، شرکت ها و ورودی آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی عرضه شده است.

مشخصات برد اعلانات 90*150 شیدکو

تابلو اعلانات شیشه خور شیدکو 150*90 سانتی متر دارای پایه ای فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک است. این پایه مقاومت بالایی در برابر خط و خش و خراشیدگی دارد و در زیر قسمت هلالی آن چهار چرخ ترمز دار به کار رفته اند. به این ترتیب برخلاف تابلو اعلانات های ساده که در مکانی ثابت بر روی دیوار نصب می شوند، نیازی به نصب این تابلو اعلانات ندارید و به آسانی می توانید آن را متناسب با شرایط محل مورد استفاده جابجا نمایید. همچنین قابلیت تنظیم پروفیل رابط میان پایه ها نیز وجود دارد و این امکان برایتان مهیا است تا از تابلوهایی در سایزهای مختلف بر روی آن استفاده کنید.

صفحه تابلو اعلانات پایه دار شیدکو سایز 150*90 سانتی متر دارای ضخامت مناسبی می باشد و سطح آن با پارچه مخملی ضد آفتاب پوشانده شده است. صفحه این تابلو به گونه ای طراحی شده که نفوذ سوزن و پونز به آن به آسانی و به شکلی نرم و روان انجام می شود و به مرور زمان از کیفیت ساخت آن کاسته نخواهد شد. همچنین در پشت تابلو اعلانات پایه متحرک شیدکو سایز 150x90 سانتی متر از ورقه ای فلزی و مستحکم استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نفوذ آب دارد.

مشخصات برد اعلانات 90*150 شیدکو

به طور کلی استحکام برد اعلانات شیشه خور شیدکو سایز 150*90 سانتی متر تا حدی است که می توان از آن هم در فضاهای داخلی و هم در فضاهای باز استفاده کرد. همچنین این تابلو در شرایط محیطی سخت و مناطق دارای رطوبت زیاد نیز طول عمر بالایی خواهد داشت.

تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 150*90 سانتی متر

زهوارها و قاب برد اعلانات پایه متحرک شیدکو سایز 150 در 90 سانتی متر به صورت اکستروژنی و از آلومینیوم ساخته شده و استحکام و زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است. این قاب دارای فریم ریلی می باشد و امکان استفاده از شیشه های ضخیم به عنوان درب را برای شما فراهم می آورد. همراه با این تابلو یک قفل کلیددار نیز ارائه می شود که به شما اجازه می دهد تا مانع از دستکاری اعلامیه ها و اطلاعیه های نصب شده بر روی تابلو توسط سایرین شوید. توجه نمایید که این تابلو اعلانات فاقد شیشه ارائه می شود و شما می توانید در صورت نیاز به آسانی در فریم ریلی آن شیشه نصب نمایید.

تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 150*90 سانتی متر

تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 150*90 سانتی متر با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به پایه متحرک، امکان تغییر سایز پایه و استفاده از تابلوهای مختلف بر روی آن، استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت صفحه و اسکلت تابلو و همچنین دوام و طول عمر بالا یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما محسوب می شود. با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت تابلو اعلانات شیشه ای پایه متحرک شیدکو سایز 150*90 سانتی متر و نحوه خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس را به شما ارائه دهند.

 

تابلو اعلانات شیشه خور پایه متحرک شیدکو سایز 150*90 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی