برد هوشمند اسپکتروم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه برد هوشمند با برند اسپکتروم نیز یکی از تجهیزات آموزشی و کاربردی در فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان می باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا برد هوشمند اسپکتروم کاربرد وسیعی در حوزه های مختلفی از جمله شرکت ها، سازمان ها و مراکز آموزشی مثل مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها و .... مورد استفاده قرار می گیرند.

برد هوشمند اسپکتروم

برد هوشمند اسپکتروم

دستگاه برد هوشمند اسپکتروم یک صفحه نمایش بزرگ که به یک رایانه یا لپ تاپ وصل می شود و توسط ویدئو پروژکتورتصاویر و اطلاعات رایانه بر روی برد هوشمند نمایش داده می شود.

بردهوشمند اسپکتروم در مدل های متنوعی برای کاربردها و کارایی های مختلفی طراحی و تولید شده اند. از برد هوشمند اسپکتروم به عنوان یک ابزار آموزشی در مدارس، دانشگاه و آموزشگاه ها استفاده می شود که آموزش توسطبرد هوشمند آموزش های خلاقانه ای را ایجاد می کند و دانش آموزان را به درس و فراگیری علم علاقه مند تر می کند.

برد هوشمند اسپکتروم در انواع مختلفی از جمله برد هوشمند اینفرارد (infera red)، برد هوشمند مقاومتی، برد هوشمند الکترومغناطیس و برد هوشمند آلترا سونیک وجود دارند و رایج ترین و متداول ترین بردهای هوشمند در بازار برد هوشمند اینفرارد (infera red) و برد هوشمند الکترومغناطیس می باشند.

برد هوشمند الکترومغناطیس اسپکتروم : پشت صفحه برد هوشمند الکترومغناطیس صفحه ای از مدارهای الکترونیکی طراحی شده است. برای تعامل با برد هوشمند الکترومغناطیس حتما باید از قلم مخصوص برد استفاده کنید. برد هوشمند الکترومغناطیس تماس قلم مخصوص را با صفحه برد هوشمند شناسایی می کند و متون و اطلاعات را ایجاد می کند. برد هوشمند مغناطیسی اگر صفحه برد صدمه ببیند باید تمام صفحه بردهوشمند عوض شود که این امر هزینه بر می باشد.

بردهای هوشمند اینفراد را با نام برد هوشمند آی آر م در بازار نامیده می شود و بردهای هوشمند الکترومغناطیسی را برد هوشمند مگنت می گویند. بردهای هوشمند آی آر و برد هوشمند مقاومتی لمسی هستند یعنی به وسیله قلم و هم به وسیله انگشتان دست به راحتی می توانید با آنها کار کنید و مطلبی بر روی آنها بنویسید اما بردهای هوشمند الکترومغناطیسی (مگنت) و برد هوشمند آلترا سونیک حتما باید با قلم های مخصوص با آنها کار کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 دی 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی