پاوربانک ریمکس Remax Colorful با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک ریمکس Colorful

وزن: 300 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: گوشی، تبلت، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Colorful

اگر می خواهید تا از دغدغه تمام شدن شارژ گوشی در حین انجام فعالیت های روزمره تان خلاص شوید، پاوربانک ریمکس Remax Colorful با ظرفیت 10000 میلی آمپر را همیشه با خود به همراه داشته باشید! پاوربانک ریمکس Colorful را می توان یکی از پاوربانک های زیبا، شیک و دارای طراحی جوان پسند دانست که برای کاربرانی عرضه شده که علاوه بر ویژگی های فنی، ظاهر پاوربانک نیز برایشان اهمیت دارد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Colorful

شارژر همراه ریمکس Colorful با وزن 300 گرم و در ابعاد 138*69.7*17.3 روانه بازار شده و حمل و جابجایی آن به آسانی صورت می گیرد. بدنه این پاور بانک از پلاستیک ABS ساخته شده و مقاومت بسیار قابل قبولی در برابر رها شدن از دست و زمین خوردن، وارد آمدن ضربه و خراشیدگی دارد. پس با خیال راحت بابت دوام و طول عمر پاوربانک ریمکس Colorful می توانید از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده نمایید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Colorful

باتری به کار رفته در پاور بانک ضد ضربه ریمکس Colorful از نوع لیتیوم پلیمری است و ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورد. شارژ کامل این پاوربانک برای سه تا چهار بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) کفایت می کند

پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس Remax Colorful دارای دو پورت USB با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.1 آمپر است و این امکان را ایجاد می کند تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ نمایید. با توجه به شدت جریان خروجی این پاور بانک دو پورت، می توانید از آن برای شارژ سریع تر گوشی خود نسبت به پاوربانک های 1.0 آمپری بهره ببرید. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به شارژ فوری کارایی بالایی پیدا می کند.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Colorful

پاوربانک ریمکس Remax Colorful با ظرفیت 10000 میلی آمپر

برای شارژ باتری پاوربانک ریمکس Remax Colorful با ظرفیت 10000 میلی آمپر باید از پورت micro USB تعبیه شده در قسمت کناری بدنه آن استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.1 آمپر است و به همین دلیل پاوربانک با سرعت قابل قبولی شارژ می شود. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه از میزان شارژ باتری پاوربانک مطلع شوید.

پاوربانک ریمکس Remax Colorful با ظرفیت 10000 میلی آمپر

از لحاظ ظاهری نیز پاور بانک جیبی ریمکس مدل Remax Colorful در وضعیت مناسبی قرار دارد و به صورت دو رنگ و در رنگ های سفید/قرمز، سفید/زرد و سفید/آبی به بازار عرضه شده است. گوشه های این پاوربانک به صورت گرد طراحی شده اند و جلوه ای شیک و زیبا به آن بخشیده اند. همچنین در قسمت های رنگی شارژر همراه گوشی ریمکس Colorful از رنگ اکریلیک استفاده شده است.

در مجموع پاوربانک ده هزار میلی آمپر ریمکس Remax Colorful را می توان یک شارژر همراه مناسب برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه دانست که به خوبی از عهده وظایف عادی بر می آید.

پاوربانک ریمکس Remax Colorful با ظرفیت 10000 میلی آمپر

برای اطلاع از قیمت لوازم جانبی موبایل و نحوه خرید پاور بانک 10000 ریمکس به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده ارائه بهترین قیمت انواع پاوربانک موجود در بازار به شما هستند که برای ارتباط با آنها علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤال در بخش «نظرات» سایت ایده برتر نیز اقدام نمایید.

 

پاوربانک ریمکس Remax Colorful با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی