تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 200*100 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وایت برد شیدکو سایز 100x200

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: فلز
جنس رویه: استیل رنگ شده

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

وایت بردهای سری تابا شرکت شیدکو توانسته اند با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری زیبا و استفاده از رنگ های شاداب در ساخت آنها، کیفیت عالی صفحه و دوام و استحکام بالا به تجهیزات آموزشی محبوب و پرفروش تبدیل شوند. به طوری که این روزها در اغلب مراکز آموزشی از آنها استفاده می شود. این وایت برد در سایزهای متفاوتی از کوچک تا بزرگ طراحی شده اند و نیازهای مختلف کاربران را پاسخگو هستند. از جمله وایت بردهای سری تابا شیکو باید به وایت برد سایز 100*200 سانتی متری آن اشاره کنیم که برای استفاده در کلاس ها و اتاق های بزرگ یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

تخته وایت برد سری تابا شیدکو سایز 200*100 سانتی متر وایت بردی مدرن، زیبا و مقاوم است که تجربه ای لذت بخش از نوشتن با ماژیک بر روی آن را برای شما به ارمغان می آورد! این وایت برد دارای یک صفحه مغناطیسی از جنس استیل رنگ شده می باشد که علاوه بر نوشتن مطالب، امکان چسباندن برگه های کاغذ با استفاده از مگنت کریستالی و رنگی شیدکو را نیز برای شما فراهم می آورد. صفحه این تابلو وایت برد شیدکو سری تابا از کیفیتی عالی برخوردار بوده و نوشتن و پاک کردن مطالب بر روی آن با حداکثر میزان روانی و سرعت انجام می شود. به طوری که پس از پاک کردن مطالب نوشته شده، کوچک ترین اثری از رد ماژیک بر روی تابلو وایت برد تابا سایز 100*200 سانتی متر باقی نخواهد ماند.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

 

علاوه بر کیفیت عالی صفحه، باید به طول عمر و استحکام بالای تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا نیز اشاره کنیم. در ساخت این تخته از ورق فلزی گالوانیزه ضد زنگ در پشت و لایه های مشبک همراه با پرس گرم در داخل آن استفاده شده است. به همین دلیل این وایت برد تابا شیدکو مقاومت زیادی در برابر آسیب های محیطی دارد و حتی در مناطق دارای رطوبت زیاد با مشکلاتی مانند تاب برداشتن مواجه نمی شود.

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 200*100 سانتی متر

اطراف صفحه تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 200*100 سانتی متر را زهوارهای آلومینیومی آبکاری شده به رنگ نقره ای مات احاطه کرده است. این زهوارها که در ساخت آنها از مواد اولیه درجه یک استفاده شده، استحکام و زیبایی تخته وایت برد را چند برابر کرده اند! ضمن اینکه در محل تلاقی زهوارهای این وایت برد در گوشه ها، از اتصالات پلاستیکی دو تکه رنگی بهره برده شده است. این اتصالات که به صورت گرد طراحی شده اند، از قابلیت مخفی سازی پیچ نصب برخوردارند و نصب تابلو بر روی دیوار را آسان تر می کنند. تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 2 در 1 دارای دو قلاب نصب رنگی نیز است و به آسانی بر روی دیوار هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قابل نصب می باشد.

 

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 200*100 سانتی متر

 

از آنجا که وایت برد شیدکو سری تابا سایز 100*200 سانتی متر از مواد پلاستیکی و آلومینیومی فابریک و غیر ضایعاتی ساخته شده، با دیگر وایت بردهای بی کیفیت موجود در بازار تفاوت زیادی دارد! در واقع اگر از آن دسته کاربرانی هستید که کیفیت ساخت، طول عمر و طراحی ظاهری زیبا در کنار هم برایتان اهمیت دارد، این وایت برد تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 200*100 سانتی متر

شما می توانید تجهیزات آموزشی برای مدارس را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید وایت برد تابا در اندازه 200*100 سانتی متر را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با نصب تخته وایت برد 200*100 پس از خرید به راهنمایی نیاز داشتید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت درج کنید.

 

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 200*100 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی