تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 180*1a0 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وایت برد شیدکو سایز 100x180

موقعیت نصب: دیواری
جنس بدنه: فلز
جنس رویه: استیل رنگ شده

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

یک وایت برد مرغوب و با کیفیت می تواند نقش مهمی در ارائه مطالب به مخاطبان ایفا کند. شاید برایتان پیش آمده که در حین کار با وایت برد با مشکلاتی مانند ناخوانا بودن مطالب نوشته شده یا کامل پاک نشدن اثرات ماژیک از روی آن مواجه شده باشید. استفاده از تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 180*100 سانتی متر یک راه حل ایده آل برای این مشکلات است و به شما در برگزاری با کیفیت یک کلاس آموزشی یا یک جلسه اداری کمک زیادی می کند.

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

تابلو وایت برد شیدکو سری تابا همان طور که در عنوان آن آمده از جمله تجهیزات آموزشی شرکت شیدکو می باشد که با توجه به ابعادی که دارد، برای استفاده در اتاق های بزرگ انتخاب مناسبی است. نکته قابل توجه در رابطه با این وایت برد این است که نصب آن به راحتی هر چه تمام تر بر روی دیوار انجام می شود و شما می توانید متناسب با شرایط محل استفاده و نیاز خود، از آن به صورت افقی یا عمودی بهره ببرید. وایت برد سری تابا شیدکو به دو قلاب نصب رنگی نیز مجهز است که برای نصب محکم تر تابلو مورد استفاده قرار می گیرند.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

 

اما شاید بتوان مهم ترین شاخصه تخته وایت برد شیدکو سری تابا را صفحه با کیفیت آن است که به شما اجازه می دهد تا به شکلی روان و نرم مطالب مورد نظر خود را بر روی آن یادداشت کرده و یا مطالب را پاک نمایید. این صفحه که از نوع مغناطیسی و از جنس استیل رنگ شده می باشد، از دوام بالایی نیز برخوردار است. ضمن اینکه شما می توانید از مگنت کریستالی و رنگی شیدکو برای چسباندن کاغذ بر روی صفحه استفاده نمایید.

 

مشخصات تابلو وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا

 

ویژگی قابل ذکر دیگر در رابطه با وایت برد تابا در اندازه 100*180 سانتی متر  زهوارهای آلومینیومی آبکاری شده آن است که اطراف صفحه تابلو را مانند یک قاب احاطه کرده اند. این زهوارها که دارای رنگ نقره ای مات هستند، از آلومینیوم درجه یک ساخته شده اند و استحکام بالایی به تابلو داده اند.

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 180*100 سانتی متر

شاید در مواجهه اول با تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سری تابا گوشه های رنگی و گرد آن نگاه شما را به سمت خود جلب کند! در گوشه های این تابلو و در محل تلاقی زهوارهای آن از اتصالات پلاستیکی دو تکه استفاده شده که رنگی بودن و طراحی زیبای آنها، جذابیت خاصی به این تخته وایت برد بخشیده است. این اتصالات پلاستیکی از قابلیت مخفی سازی پیچ نصب برخوردارند و نصب تخته بر روی دیوار را برای شما آسان تر می کنند.

 

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 180*100 سانتی متر

 

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 180*100 سانتی متر از استحکام و طول عمر بالایی نیز برخوردار است و حتی در شرایط محیطی سخت و رطوبت زیاد دوام بالایی خواهد داشت. در پشت این وایت برد از ورق فلزی گالوانیزه ضد زنگ استفاده شده و به همین دلیل به مرور زمان دچار تاب برداشتن نمی شود. همچنین داخل این تخته لایه های مشبک همراه با پرس گرم به کار رفته است. در مجموع در هر نقطه ای از ایران با هر شرایط آب و هوایی که هستید، بر روی وایت برد شیدکو سری تابا سایز 180*100 سانتی متر می توانید حساب باز کنید!

 

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 180*100 سانتی متر

 

شرکت ایده برتر پارسیان تابلو وایت برد تابا سایز 180*100 سانتی متر را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید تخته وایت برد شیدکو 180*100 را به شما ارائه دهند.

 

تخته وایت برد تابا شیدکو سایز 180*100 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی