.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل سامسونگ گلکسی Note10

رنگ : رنگ طیفی (گرادیانی)، سفید، مشکی، صورتی، قرمز
حافظه داخلی: 256 گیگابایت
RAM: هشت گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت
پردازنده: هشت هسته ای (2x2.65 GHz Lightning + 4x1.8 GHz Thunder)
سایز صفحه نمایش: 6.3 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy Note10

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 10 جدیدترین عضو از سری گوشی های نوت سامسونگ است که در سال 2019 از آن رونمایی شد. بنابر ادعای شرکت سامسونگ، گوشی موبایل مدل Samsung Galaxy Note10 تنها یک گوشی هوشمند نیست؛ بلکه تلفیقی از یک کنسول بازی، یک پرده نمایش سینما و یک کامپیوتر با قلم هوشمند است! در واقع این گوشی امکان انجام هر کاری را که دلتان بخواهد، برای شما فراهم می آورد! پس اگر به تکنولوژی روز دنیا علاقه مندید و قصد خرید یک گوشی حیرت انگیز را دارید. برای آشنایی با مشخصات گوشی موبایل Samsung Galaxy Note 10 با ما تا انتهای متن همراه باشید!

معرفی گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy Note10

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy Note10

گوشی های سری نوت سامسونگ همواره به صفحه نمایش های بزرگ خود معروف بوده اند. موبایل سامسونگ Galaxy Note 10 نیز از این قاعده مستثنی نیست و اولین چیزی که توجه شما را در برخورد اول با آن جلب می کند، صفحه نمایش بدون مرز آن است! صفحه نمایش این گوشی موبایل حدود 90.9 درصد از قسمت جلویی آن را پوشانده و تجربه ای لذت بخش و بی نظیر از کار با گوشی را برایتان فراهم می آورد! به طوری که میزان حاشیه ها در اطراف آن به کمترین میزان خود رسیده و تشخیص مرز بین تصاویر در حال نمایش بر روی نمایشگر و تصاویر واقعی برای شما سخت خواهد بود!

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy Note10

 

طراحی گوشی گلکسی Samsung Note 10 را می توان باشکوه، جذاب و فوق العاده زیبا دانست؛ به طوری که در هنگام در دست گرفتن آن حس خوشایندی به شما دست خواهد داد. بدنه این گوشی از شیشه (گوریلا گلس 6) ساخته شده و یک قاب آلومینیومی دور تا دور آن را در بر گرفته است.

پنل پشتی گوشی سامسونگ Note10 نیز شامل آرم سامسونگ در وسط و دوربین های سه گانه در قسمت سمت چپ بالای آن می شود که به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته اند. این موبایل دارای رنگ بندی متنوع و زیبایی نیز هست و شما می توانید از میان رنگ های سفید، مشکی، صورتی، قرمز و رنگ طیفی (گرادیانی) رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy Note10

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Note 10

اگر به دنبال بالاترین کیفیت در نمایش هستید، موبایل سامسونگ Galaxy Note 10 را انتخاب کنید! این صفحه نمایش دارای میزان حساسیت و دقت بسیار بالایی است و برای انجام کارهای گرافیکی با قلم مشهور سامسونگ موسوم به اس پن کاملاً مناسب می باشد.

شرکت سامسونگ در گوشی سامسونگ گلکسی Note10 از یک صفحه نمایش داینامیک آمولد استفاده کرده که دارای ابعاد 6.3 اینچ و رزولوشن 1080*2280 پیکسل است. این صفحه نمایش تراکم 401 پیکسل به ازای هر اینچ را به شما ارائه می دهد و تصاویر نمایش داده شده با آن کاملاً شارپ و دارای رنگ های طبیعی و زنده خواهند بود. صفحه نمایش گوشی نوت 10 سامسونگ از استاندارد HDR10+ نیز پشتیبانی می کند و قابلیت تنظیم رنگ و میزان روشنایی تصاویر متناسب با شرایط محیطی را داراست. همچنین این صفحه نمایش را می توان از لحاظ شدت روشنایی بهترین صفحه نمایش در میان گوشی های پرچم دار روز دانست! به طوری که حتی در زیر نور مستقیم آفتاب از شفافیت و درخشندگی تصاویر آن کاسته نمی شود و در همه حال تصاویری واضح و با کیفیت را به شما ارائه می دهد. به طور کلی اگر از طرفداران فیلم های سینمایی با کیفیت هستید و دوست دارید تا بازی های گرافیکی را با بالاترین وضوح انجام دهید، صفحه نمایش گوشی سامسونگ نوت 10 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند!

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Note10

موبایل گلکسی Note 10 برای کسانی که به عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای علاقه دارند، یک انتخاب ایده آل است! این گوشی دارای دوربین سه گانه با لنزهای واید (12 مگاپیکسل)، تله فوتو (12 مگاپیکسل) و اولترا واید (16 مگاپیکسل) می باشد که از جمله قابلیت های آنها باید به فوکوس خودکار در کنار تشخیص فاز، زوم اپتیکال دو برابری، ثبت عکس به صورت پانوراما، HDR اتوماتیک، مجهز بودن به فلش LED و فیلمبرداری با کیفیت عالی 4K و صدای استریو اشاره کرد. این دوربین در طول روز و در محیط های دارای نور کافی بهترین کیفیت در عکاسی را ارائه می دهد و حتی کوچکترین جزئیات را نیز با وضوحی بی نظیر ثبت می کند! اما در شب و در محیط های تاریک کمی از کیفیت عملکرد آن کاسته می شود.

 

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Note10

دوربین موبایل گلکسی Note 10 نیز دارای لنزی 10 مگاپیکسلی است و هم در ثبت سلفی و هم در هنگام چت ها و تماس های ویدئویی عملکردی عالی از خود نشان می دهد. همچنین با دوربین سلفی این گوشی با کیفیت 4K می توانید فیملبرداری کنید! به طور کلی اگر به ثبت فیلم و عکس سلفی از خود و دوستانتان و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی علاقه دارید، دوربین سلفی گلکسی Note 10 سامسونگ ایده آل ترین انتخاب برای شما است!

 

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Note10

 

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Note 10

با موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note10 جدیدترین بازی های گرافیکی را انجام دهید، نرم افزارهای تخصصی و حرفه ای را اجرا کنید، به ادیت عکس و فیلم بپردازید، فیلم ببینید و به طور کلی هر کاری دوست دارید با آن انجام دهید! سخت افزار به کار رفته در این گوشی عملکردی سریع و روان در کار با سیستم عامل اندروید 9.0 (پای) را به ارمغان می آورد و کار با گوشی را برایتان لذت بخش می کند!

شرکت سامسونگ گوشی گلکسی نوت 10 را با دو مشخصات مختلف برای بازارهای آمریکا و چین و بازار خاورمیانه (شامل بازار ایران) ارائه داده که در ادامه به معرفی مشخصات سخت افزاری ارائه شده برای بازار خاورمیانه می پردازیم.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Note10

گوشی سامسونگ Galaxy Note10 مجهز به تراشه قدرتمند 7 نانومتری اکسینوس 9825 است که نسل جدید تراشه های سامسونگ به حساب می آید و توان پردازشی عالی در کنار مصرف انرژی بهینه را ارائه می دهد. این تراشه به پردازنده مرکزی هشت هسته ای با معماری سه خوشه ای و پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP12 مجهز است و به خوبی از عهده پردازش های سنگین و پیچیده بر می آید.

دیگر مشخصات سخت افزاری گوشی سامسونگ گلکسی نوت تِن شامل حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی آن می شود. توجه داشته باشید که در این گوشی امکان استفاده از کارت حافظه جانبی در نظر گرفته نشده است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Note10

باتری گوشی گلکسی نوت10 از نوع لیتیوم یونی است و 3500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این میزان ظرفیت با توجه به مصرف بهینه تراشه به کار رفته در گوشی، برای انجام فعالیت های مختلف کفایت می کند و نیازی به شارژ چند باره باتری گوشی در طول روز نخواهید داشت. این گوشی موبایل اندروید از قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع (با استفاده از شارژر 25 واتی) و همین طور شارژ وایرلس پشتیبانی می کند. علاوه بر این شما می توانید گوشی های دیگر را نیز با باتری گوشی نوت 10 شارژ کنید و از آن در نقش پاوربانک بهره ببرید!

 

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Note10

 

قابلیت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 10

قلم اس پن همواره وجه تمایز گوشی های سری نوت با دیگر گوشی های پرچم دار بوده است. حالا این قلم در کنار گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 10 به بهترین کیفیت و کارایی خود دست یافته است! قلم اس پن در این گوشی سامسونگ دارای ابعاد 105*4.35*5.8 میلی متر و وزن حدود 30 گرم می باشد که نسبت به نسل های قبلی آن، باریک تر و کوتاه تر شده است. این قلم علاوه بر امکان یادداشت و طراحی، قابلیت هایی مانند کنترل بلوتوثی و از راه دور برای عکاسی یا جابجا شدن بین اسلایدهای مختلف را نیز در اختیار شما می گذارد. قلم اس پن همچنین به قابلیت ژیروسکوپ نیز مجهز شده و می توانید از طریق ژست های حرکتی قلم با گوشی خود کار کنید! به عنوان مثال با حرکت دادن اس پن به صورت افقی می توانید بین عکس های خود در گالری جابجا شوید یا با حرکت دادن عمودی آن صدای موسیقی در حال پخش را تغییر دهید!

قابلیت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note10

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 10

از دیگر امکانات گوشی سامسونگ Galaxy Note10 باید به مجهز بودن آن به پورت USB Type-C، دستیار صوتی Bixby، حسگر اثر انگشت (تعبیه شده در زیر صفحه نمایش و مجهز به قابلیت اولتراسونیک)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، فشارسنج، قابلیت NFC، GPS، بلوتوث نسخه 5.0، وای فای و میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف نویزهای محیطی اشاره کرد.

نکته جالب درباره گوشی گلگسی نوت10 این است که سامسونگ بالاخره جک 3.5 میلی متری را در این گوشی حذف کرده و برای گوش دادن به موسیقی با هندزفری باید از پورت USB-C آن بهره ببرید!

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note10

در مجموع اگر از طرفداران سری نوت سامسونگ هستید و از نسخه های قبلی آن استفاده کرده اید، گوشی نوت ده یک سورپرایز ویژه برای شما خواهد بود و اوج هیجان و لذت در کار با یک گوشی پرچم دار قدرتمند را به شما هدیه می دهد!

شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لوازم جانبی موبایل و نحوه خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 با بهترین قیمت بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود درباره این گوشی را در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

 

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note10





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 1 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی