تابلو اعلانات ساده شیدکو سایز 120*90 سانتی متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تابلو اعلانات شیدکو سایز 90x120

موقعیت نصب: دیواری

جنس بدنه: قاب اکستروژنی، استفاده از ورق ضخیم ضد آب در پشت تابلو

جنس رویه: پارچه مخملی ضد آفتاب

مشخصات برد اعلانات 120*90 شیدکو

اگر در جستجوی یک تابلو اعلانات زیبا، با کیفیت و دارای قیمت مناسب هستید، ما به شما تابلو اعلانات ساده شیدکو سایز 120*90 سانتی متر را پیشنهاد می کنیم! این تابلو که محصول شرکت ایرانی خوشنام شیدکو است، در اکثر فضاهای عمومی کاربرد دارد؛ به طوری که می توان از آن در مراکز آموزشی، دانشگاه ها، بیمارستان ها، ادارات، شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها، رستوران ها، کافه ها، ورودی آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی و... برای اتصال انواع اعلامیه های کاغذی و مقوایی استفاده کرد.

مشخصات برد اعلانات 120*90 شیدکو

تابلو اعلانات اداری شیدکو 120*90 از کیفیت ساختی عالی برخوردار است و برای سال ها شما را از صرف هزینه مجدد برای خرید تابلو اعلانات جدید بی نیاز می کند! در واقع شما با پرداخت هزینه ای بسیار اندک، می توانید برای مدتی طولانی از یک تابلو اعلانات با کیفیت و خوش ساخت بهره مند شوید! این موضوع به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در ساخت این تابلو اعلانات می باشد.

مشخصات برد اعلانات 120*90 شیدکو

صفحه برد اعلانات 120*90 شیدکو دارای ضخامت 3.5 سانتی متر بوده و روی آن را یک پارچه مخملی ضد آفتاب پوشانده است. شما به راحتی می توانید اعلامیه های خود را با سوزن یا پونز به این صفحه متصل کنید و نیازی به صرف انرژی بیش از حد برای این کار ندارید! ضمن اینکه جای سوزن و پونز بر روی صفحه این تابلو اعلانات باقی نمی ماند و با گذشت زمان از کیفیت آن کاسته نمی شود.

مشخصات برد اعلانات 120*90 شیدکو

 

در پشت تابلو اعلانات شیدکو در اندازه 120*90 سانتی متر نیز ورقه ای ضخیم و ضد آب به کار رفته که استحکامی عالی به این تابلو بخشیده است. از این جهت حتی در مناطق پُرباران و دارای رطوبت زیاد و به طور کلی مناطق دارای شرایط محیطی سخت نیز می توان از طول عمر و دوام بالای این تابلو اعلانات اطمینان کامل داشت.

تابلو اعلانات ساده شیدکو سایز 120*90 سانتی متر

ضد آب بودن ورقه پشتی تابلو اعلانات ساده شیدکو سایز 120*90 سانتی متر و همچنین ضد آفتاب بودن پارچه رویه آن، این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید متناسب با نیاز خود از این تابلو هم در محیط های داخلی و هم در فضاهای باز استفاده کنید.

مورد دیگری که هم باعث زیباتر شدن ویژگی های ظاهری تابلو اعلانات ایرانی شیدکو سایز 120*90 سانتی متر شده و هم به مستحکم تر شدن تابلو کمک زیادی کرده، زهوارها و قاب اکستروژنی به کار رفته در اطراف صفحه آن است. این قاب از آلومینیوم درجه یک ساخته شده و در گوشه های آن از اتصالات پلاستیکی استفاده شده است. اتصالات پلاستیکی به کار رفته در این تابلو از نوع مرغوب آن بوده و از قابلیت مخفی سازی پیچ نصب برخوردارند.

مشخصات برد اعلانات 120*90 شیدکو

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که نصب تابلو اعلانات شیدکو سایز 120 در 90 سانتی متر بر روی دیوار به سادگی هر چه تمام تر صورت می گیرد و حتی کاربران تازه کار نیز به آسانی قادر به انجام این کار خواهند بود.

شما می توانید تابلو اعلانات شیدکو را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید تجهیزات آموزشی را به شما ارائه دهند.

 

مشخصات برد اعلانات 120*90 شیدکو





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 1 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی