گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Fold
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل سامسونگ Fold

رنگ : نقره ای، مشکی، سبز و آبی
حافظه داخلی: 512 گیگابایت
RAM: دوازده گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری، ظرفیت 4380 میلی آمپر ساعت
پردازنده: هشت هسته ای (1x2.84 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485)
سایز صفحه نمایش: 7.3 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Fold

شرکت سامسونگ در سال 2019 با رونمایی از یکی از منحصر به فردترین گوشی های خود تا به امروز، بار دیگر تمام نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است! گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Fold از همان روزهایی که خبر ساخته شدنش به گوش طرفداران سامسونگ رسید، به یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند روز تبدیل شد و امروز پس از رونمایی از آن، توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد! پس اگر به تکنولوژی روز دنیا علاقه مندید و قصد خرید یک گوشی متمایز و خاص را دارید، با ما تا انتهای متن همراه باشید!

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Fold

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy Fold

با استفاده از گوشی سامسونگ مدل Samsung Galaxy Fold با یک صفحه نمایش بزرگ در اندازه یک تبلت کار کنید و پس از اتمام کارتان آن را مانند یک کتاب تا نموده، در جیب خود بگذارید و به ادامه فعالیت هایتان بپردازید! اولین چیزی که در برخورد اول با این گوشی موبایل توجهتان را جلب می کند، همین طراحی جذاب و منحصر به فرد است!

ضخامت موبایل سامسونگ Galaxy Fold در حالت باز 6.9 میلی متر و در حالت تا شده 15.5 میلی متر است. البته این میزان ضخامت در حالت تاشده شاید کمی زیاد به نظر برسد، اما در هر صورت در حمل و جابجایی این گوشی مشکل خاصی نخواهید داشت.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy Fold

پنل داخلی گوشی گلکسی Fold شامل صفحه نمایش بزرگ آن می باشد که حدود 85.7 درصد از سطح آن را پوشانده است. به همین دلیل میزان حاشیه ها در اطراف آن کم است و می توانید از تصاویری بدون مرز لذت ببرید! پنل پشتی نیز شامل دوبین های سه گانه و فلش در یک سمت و یک صفحه نمایش کوچکتر در سمت دیگر است که به شما اجازه می دهد در هنگام بسته بودن گوشی نیز بتوانید با آن کار کنید!

گوشی گلکسی فولد سامسونگ در رنگ های نقره ای، مشکی، سبز و آبی موجود است و از بالاترین کیفیت ساخت بهره می برد. به طوری که از در دست گرفتن و کار کردن با آن حس خوشایندی به شما دست خواهد داد!

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy Fold

 

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Fold

ویژگی قابل توجه گوشی موبایل سامسونگ Fold صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن در داخل و صفحه نمایش کوچکتر آن بر روی کاور گوشی در پشت آن است! ابتدا به معرفی ویژگی های صفحه نمایش داخلی این گوشی می پردازیم.

صفحه نمایش داخلی گوشی Galaxy Fold دارای ابعاد 7.3 اینچ و رزولوشن 1536*2152 پیکسل است و تراکم 362 پیکسل بر اینچ را به ارمغان می آورد. این صفحه نمایش از کیفیتی عالی در پخش تصاویر برخوردار بوده و رنگ هایی طبیعی و زنده را به شما ارائه می دهد. پس اگر به تماشای فیلم های روز علاقه دارید، می توانید بر روی صفحه نمایش این گوشی موبایل اندروید کاملاً حساب باز کنید! همچنین شدت روشنایی صفحه نمایش گوشی گلکسی Fold کاملاً مناسب است و حتی در زیر نور آفتاب نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. نکته قابل توجه در رابطه با صفحه نمایش داخلی موبایل سامسونگ گلکسی فولد این است که خطی که از آن قسمت گوشی تا می شود، به هیچ عنوان بر روی صفحه نمایش دیده نمی شود و کوچکترین اختلالی در کارکرد لمسی آن ایجاد نمی کند!

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Fold

بر روی کاور گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Fold نیز یک صفحه نمایش کوچک 4.6 اینچی تعبیه شده که در حالت تا بودن گوشی می توانید کارهای جزئی و ضروری تان را با آن انجام دهید! رزولوشن این صفحه نمایش 720*1680 پیکسل است و از سرعت و دقت بالایی در تشخیص نقاط لمس شده بهره می برد!

دوربین های به کار رفته در گوشی فولد سامسونگ عملکردی مانند دوربین های گلکسی S10 و S10+، دو پرچم دار جدید سامسونگ، از خود نشان می دهند. این گوشی دارای دوربین سه گانه با لنزهای واید (12 مگاپیکسلی)، تله فوتو (12 مگاپیکسل) و اولترا واید (16 مگاپیکسل) می باشد و بهترین کیفیت در عکاسی و فیلمبرداری را به شما ارائه می دهد. از جمله ویژگی های دوربین های گوشی سامسونگ فولد می توان به قابلیت زوم اپتیکال دو برابری، فوکوس خودکار با امکان تشخیص فاز، مجهز بودن به فلش LED، امکان ثبت تصاویر پانوراما و HDR و فیلمبرداری با کیفیت 4K اشاره کرد. در واقع دوربین های این گوشی هر آنچه را که در ثبت عکس های با کیفیت به آنها نیاز دارید، به خصوص در طول روز و در مکان های دارای نور کافی برای شما فراهم می آورند.

 

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Fold

 

دوربین سلفی موبایل گلکسی فولد تاشو نیز دارای دو لنز واید 8 و 10 مگاپیکسلی است و به خوبی انتظارات علاقه مندان به ثبت سلفی را برآورده می کند. این دوربین که در قسمت داخلی گوشی تعبیه شده امکان ثبت عکس به صورت HDR و فیلمبرداری 4K را دارد.

گلکسی فولد سامسونگ یک دوربین دیگر نیز دارد که بر روی کاور گوشی قرار دارد و در مواقعی که گوشی را تا کرده اید، می توانید از آن استفاده کنید. این دوربین نیز دارای لنز 10 مگاپیکسلی است و برای ویدئو چت یا ثبت سلفی های معمولی بهترین عملکرد را دارد!

 

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy Fold

 

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Fold

از لحاظ سخت افزاری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی فولد چیزی از پرچم داران سامسونگ کمتر ندارد و امکان اجرای بازی های گرافیکی و اپلیکیشن های حرفه ای را برای شما فراهم می آورد. با استفاده از این موبایل از کار با سیستم عامل اندروید 9.0 (پای) نهایت لذت را خواهید برد و از عملکردی سریع و روان در انجام کارهای روزمره تان بهره مند می شوید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Fold

شرکت سامسونگ در گوشی موبایل Galaxy Fold از تراشه قدرتمند کوالکوم SM8150 اسنپ دراگون 855 استفاده کرده است. این تراشه به پردازنده مرکزی هشت هسته ای دارای معماری سه خوشه ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 640 مجهز می باشد و به خوبی از عهده پردازش های سنگین و پیچیده بر می آید.

ظرفیت حافظه داخلی گوشی گلکسی فولد 512 گیگابایت و حافظه رم آن 12 گیگابایت است و بدون هیچ مشکلی می توانید چند برنامه و بازی را به صورت هم زمان بر روی آن اجرا کنید. توجه داشته باشید که امکان استفاده از کارت حافظه جانبی برای این گوشی در نظر گرفته نشده است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy Fold

قابلیت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Fold

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Fold به باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4380 میلی آمپر ساعت مجهز است و خیال شما را به طور کامل بابت شارژ داشتن آن در طول روز راحت می کند. البته درست است که سخت افزار به کار رفته در این گوشی سامسونگ مصرف بسیار بهینه و پایینی دارند، اما به دلیل مجهز بودن گوشی به دو صفحه نمایش، تعبیه این باتری قوی برای آن منطقی به نظر می رسد. گوشی گلکسی فولد از قابلیت های شارژ وایرلس و شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. همچنین میزان شارژدهی باتری این گوشی موبایل به اندازه ای است که امکان شارژ گوشی های دیگر را نیز مانند یک پاوربانک به شما می دهد!

مورد قابل ذکر دیگر در ارتباط با گوشی گلکسی فولد سامسونگ این است که این گوشی به صورت تک سیم کارته عرضه شده و شما می توانید متناسب با نیازتان از سیم کارت در اندازه نانو یا سیم کارت الکترونیکی (eSIM) در آن استفاده کنید.

 

قابلیت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Fold

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Fold

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Fold دارای امکانات دیگری مانند نرم افزار دستیار صوتی بیکسبی (Bixby)، حسگر اثر انگشت (تعبیه شده در کناره بدنه گوشی)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، فشار سنج، پورت USB Type-C، قابلیت NFC، GPS، بلوتوث نسخه 5.0، وای فای، اسپیکرهای داخلی استریو و میکروفون های اختصاصی با قابلیت حذف نویز می باشد. نکته جالب توجه در این زمینه این است که جک 3.5 میلی متری صدا در این گوشی حذف شده و برای گوش دادن به موسیقی باید از پورت USB-C آن بهره ببرید.

 

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Fold

 

در مجموع گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy Fold با طراحی مدرن و جالب خود و همین طور ویژگی های سخت افزاری مناسب یکی از گوشی های هوشمند جذاب موجود در بازار است که شاید در آینده از آن به عنوان آغازگر تحولی عظیم در صنعت گوشی های هوشمند یاد شود!

چنانچه قصد خرید گوشی تاشو سامسونگ را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لوازم جانبی موبایل و نحوه خرید گوشی سامسونگ Galaxy Fold را به شما ارائه دهند.

 

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Fold





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 2 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی