ماشین حساب شارپ Sharp EL-128C
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب شارپ EL-128C

تعداد ارقام:  12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-128C

یک ماشین حساب خوب و با کیفیت می تواند نقش عمده ای در بهتر پیش رفتن کارهای روزمره شما داشته باشد. انواع مختلفی از ماشین حساب های رومیزی با قیمت های متفاوت در بازار موجود است که هر کدام امکانات متنوعی را در اختیار شما می گذارند. ماشین حساب شارپ  مدل EL-128C یکی از ماشین حساب های مقرون به صرفه و با کیفیت است که به خوبی نیازهای شما در انجام محاسبات روزانه را برطرف می کند.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-128C دارای یک صفحه نمایش 12 رقمی و شیب دار است و به آسانی می توان آن را بر روی میز گذاشت و از آن استفاده کرد. این نمایشگر قابلیت نمایش ارقام به صورت تفکیک شده سه تایی را دارد که باعث خوانایی بهتر و سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-128C

از جمله امکاناتی که ماشین حساب 12 رقمی شارپ EL-128C در اختیار شما می گذارد می توان به انجام محاسبات معمولی از طریق چهار عمل اصلی و محاسبه درصد اشاره کرد. همچنین این ماشین حساب به دکمه های حافظه مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا اعداد و نتایج محاسبات انجام شده را در حافظه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان بهره ببرید. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبات دارند و پیشنهاد می کنیم حتماً از قابلیت های آنها استفاده کنید

علاوه بر موارد ذکر شده، ماشین حساب ساده شارپ EL-128C به دکمه های TAX+ و TAX- نیز مجهز می باشد. از طریق دکمه ها می توانید تا مقدار مالیات را در دستگاه تعریف کرده و از آن برای محاسبه هزینه ها و قیمت خرید و فروش اجناس استفاده کنید. از این جهت اگر قصد خرید یک ماشین حساب برای مغازه یا فروشگاه خود دارید، ماشین حساب فروشگاهی شارپ EL-128C انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-128C

یکی از ویژگی های کاربردی ماشین حساب رومیزی شارپ مدل Sharp EL-128C قابلیت مشاهده محاسبات قبلی تا 120 مرحله و تصحیح خطاهای احتمالی آنها است. برای این منظور از دکمه های PREV، NEXT و CORRECT باید استفاده کنید.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-128C دارای ابعاد 97 *155 * 12 میلی متر و وزن حدود 95 گرم است و فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نمی کند. این ماشین حساب از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار بوده و برای مدتی طولانی شما را از خرید یک ماشین حساب دیگر بی نیاز می کند.

دکمه های ماشین حساب ساده رومیزی شارپ Sharp EL-128C دارای ابعاد مناسبی در مقایسه با ابعاد کلی دستگاه هستند و به صورت برآمده طراحی شده اند. این نوع طراحی به شما کمک می کند تا در هنگام وارد کردن ارقام با خطای کمتری مواجه شوید و بتوانید با سرعت بیشتری با ماشین حساب کار کنید. ضمن اینکه دکمه های این ماشین حساب بسیار نرم و روان هستند و در صورت کار زیاد با آنها در طول روز، احساس خستگی به شما دست نخواهد داد.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-128C

از لحاظ مصرف باتری نیز ماشین حساب شارپ EL-128C در وضعیت خوبی قرار دارد و برای ماه ها احتیاجی به تعویض باتری آن نیست. چرا که این ماشین حساب از قابلیت تغذیه از نور محیط برخوردار است و در مکان های روشن یا در طول روز بدون نیاز به باتری عمل می کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با  قیمت ماشین حساب رومیزی شارپ Sharpو نحوه خرید ماشین حساب شارپ را کسب نمایید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤال خود را در بخش «نظرات» همین بخش مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما در زمینه ویژگی های انواع ماشین حساب رومیزی کمک کنند.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-128C





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 3 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی