اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4041CN
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس شیائومی FXR4041CN

رنگ: سفید
رابط اتصال: بلوتوث
نوع اتصال: بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم  Xiaomi FXR4041CN

اسپیکر مدل FXR4041CN یکی از اسپیکرهای قابل حمل و بلوتوثی تولید شرکت شیائومی است که توانسته با کیفیت ساخت عالی و قدرت مناسب در پخش موسیقی به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند. این اسپیکر برای کسانی که به گوش دادن به موسیقی در حین فعالیت های روزمره شان علاقه دارند، انتخاب مناسبی است و به خوبی انتظارات شما از یک اسپیکر قابل حمل را برآورده می کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4041CN به شکل استوانه ای طراحی شده و از ابعاد بسیار جمع و جوری برخوردار است. همچنین وزن این اسپیکر قابل حمل برابر با 132 گرم می باشد که باعث شده تا به آسانی و بدون کوچکترین مشکلی بتوانید آن را با خود به مکان های مختلف حمل کنید!

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم  Xiaomi FXR4041CN

نکته قابل توجه در رابطه با طراحی اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل FXR4041CN این است که بر روی بدنه آن هیچ دکمه ای دیده نمی شود و تنها یک نشانگر LED رنگی برای نشان دادن وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه و بلوتوث بر روی آن تعبیه شده است! این طراحی اگر چه ساده به نظر می رسد، اما باعث شده تا استفاده از دستگاه و کار با آن برای شما جذاب تر شود! دکمه خاموش و روشن اسپیکر استوانه ای شیائومی FXR4041CN در قسمت بالای اسپیکر و در زیر باند آن قرار دارد. همچنین برای کم یا زیاد کردن صدای موسیقی در حال پخش، می توانید قسمت فلزی بالای بدنه را به صورت 360 درجه ای بچرخانید!

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی FXR4041CN

اسپیکر پرتابل شیائومی Xiaomi FXR4041CN دارای بلوتوث نسخه 4.1 می باشد و به انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث به صورت بی سیم متصل می شود. این اسپیکر از مقاومت بالایی در برابر نویزهای محیطی برخوردار است و در هنگام اتصال بلوتوثی، صدایی شفاف و بدون خش را به شما ارائه می دهد. البته توجه داشته باشید که برد اسپیکر بلوتوثی شیائومی FXR4041CN برابر با 10 متر است و فاصله آن با دستگاه منبع پخش نباید از این مقدار بیشتر شود.

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی FXR4041CN

با استفاده از اسپیکر بلوتوثی شیائومی FXR4041CN می توانید از صدایی رسا و قوی برای مصارف شخصی بهره مند شوید. توان خروجی این اسپیکر برابر با 5 وات است که برای یک اسپیکر قابل حمل کوچک مناسب به نظر می رسد. پس اگر قصد پخش موسیقی در اتاق های کوچک و محیط های کم سر و صدا دارید، می توانید بر روی قدرت صدای اسپیکر بی سیم شیائومی FXR4041CN حساب باز کنید! همچنین میزان بیس صدای ارائه شده توسط این اسپیکر قابل قبول است و انتظارات شما را تا حد زیادی برآورده می کند.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی FXR4041CN

 

دیگر مشخصات فنی اسپیکر بی سیم قابل حمل شیائومی FXR4041CN شامل نسبت سیگنال به نویز 85 دسی بل، امپدانس 4 اهم و فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز می شود. پس می توان گفت که این اسپیکر توانایی پخش انواع صداهای زیر و بمِ قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان را دارد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4041CN

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4041CN انرژی مورد نیاز خود را از باتری لیتیوم یونی خود تأمین می کند. این باتری دارای ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت است و شارژ کامل آن برای 7 ساعت پخش موسیقی کفایت می کند. پس با خیالی راحت بابت دوام شارژ باتری این اسپیکر، از آن برای پخش موسیقی های مورد علاقه تان به مدتی طولانی استفاده کنید! لازم به ذکر است که شارژ باتری اسپیکر قابل حمل وایرلس شیائومی مدل Xiaomi FXR4041CN از طریق پورت micro USB موجود بر روی بدنه آن انجام می شود.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که در ساخت اسپیکر بلوتوث دار شیائومی FXR4041CN از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل دستگاه دارای طول عمر بالایی است. به نحوی که در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین، وارد آمدن ناگهانی ضربه یا فشار بیش از حد، به آسانی آسیب نمی بیند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4041CN

شما می توانید برای دریافت قیمت اسپیکر بلوتوثی شیائومی و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. همچنین اگر سابقه استفاده از اسپیکر قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4041CN را دارید، نظرات خود در رابطه با آن را در بخش کامنت های همین صفحه درج نمایید.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4041CN





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 3 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی