ماشین حساب شارپ Sharp EL-2192
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب شارپ EL-2192

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-2192

ماشین حساب شارپ Sharp EL-2192 که محصول شرکت شارپ Sharp می باشد، برای انجام محاسبات فروشگاهی و مالی انتخابی ایده آل به شمار می آید؛ چرا که به پرینتر مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا بلافاصله پس از انجام محاسبات نتایج حاصل را بر روی کاغذ چاپ کنید. پس اگر قصد استفاده از محاسبات انجام شده در اسناد خود را دارید، دیگر نیازی به نوشتن آنها بر روی کاغذ به صورت دستی نیست و بدین ترتیب از درصد خطای احتمالی تا حد بسیار زیادی کاسته می شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-2192

پرینتر تعبیه شده در ماشین حساب شارپ مدل Sharp EL-2192 دارای سرعت چاپ 3 خط در ثانیه است و قادر به چاپ در دو رنگ مشکی (نتایج مثبت) و قرمز (نتایج منفی) می باشد. محل قرارگیری رول کاغذ مورد استفاده این پرینتر به صورت خارجی طراحی شده و از این جهت دسترسی به آن جهت تعویض بسیار آسان خواهد بود.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ماشین حساب چاپگر دار شارپ Sharp EL-2192 صفحه نمایش بزرگ و 12 رقمی آن می باشد که به صورت شیب دار طراحی شده است. این نوع طراحی باعث زاویه دید عالی این نمایشگر می شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-2192

 

ماشین حساب ساده شارپ EL-2192 در ابعاد 215*168*50 میلی متر و وزن 528 گرم به بازار عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی محسوب می شود. کیفیت ساخت عالی، مشخصه اصلی این ماشین حساب است؛ به طوری که برای سال ها می توانید از آن بدون نگرانی بابت آسیب دیدن در برابر صدمات احتمالی استفاده کنید.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-2192

ماشین حساب شارپ Sharp EL-2192 برای انجام محاسبات معمولی طراحی شده و از قابلیت هایی مانند انجام محاسبه با چهار عمل اصلی و محاسبه درصد برخوردار است. همچنین این ماشین حساب دارای امکان ذخیره اعداد در حافظه و استفاده از آنها در محاسبات نیز می باشد.

 

ماشین حساب شارپ Sharp EL-2192

یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب شارپ مدل EL-2192 امکان تغییر تعداد ارقام پس از ممیز است. برای این منظور می توانید از سوئیچ تعبیه شده بر روی بدنه (در قسمت بالایی صفحه کلید) استفاده کرده و متناسب با نیازهای محاسباتی خود، تعداد ارقام اعشاری را تعیین کنید.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-2192

دکمه های ماشین حساب فروشگاهی شارپ EL-2192 دارای ابعادی کاملا بزرگ هستند و به صورت برجسته طراحی شده اند. همچنین این دکمه ها از فاصله ای کاملا مناسب از یکدیگر برخوردارند. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این ماشین حساب چاپگردار شارپ Sharp در انجام محاسبات سریع کارایی بالایی دارد و درصد خطای احتمالی در وارد کردن ارقام با دکمه های آن پایین خواهد بود.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-2192

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب رومیزی شارپ Sharp و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-2192





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 3 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی