ماشین حساب شارپ Sharp EL-124T
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب شارپEL-124T

تعداد ارقام:  12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-124T

برای کسانی که به انجام محاسبات مهندسی و پیچیده در کسب و کار خود احتیاجی ندارند، صرف هزینه سنگین برای خرید ماشین حساب های پیشرفته منطقی به نظر نمی رسد. ماشین حساب شارپ Sharp EL-124T یکی از ماشین حساب های ارزان و با کیفیت موجود در بازار است که برای انجام محاسبات روزمره یک انتخاب عالی به شمار می آید! به طوری که شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار اندک از یک دستگاه با دوام و با کیفیت بهره مند شوید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-124T

ماشین حساب ساده شارپ Sharp EL-124T به خوبی از عهده انجام محاسبات معمولی شما در مغازه، فروشگاه یا اداره بر می آید. صفحه نمایش این ماشین حساب قابلیت نمایش 12 رقم را دارد و امکان کار با اعداد بزرگ را به شما می دهد. به طور کلی با استفاده از ماشین حساب شارپ مدل EL-124T قادر به انجام محاسبات معمولی با استفاده از چهار عمل اصلی، جذرگیری از اعداد، محاسبه درصد و ذخیره ارقام در حافظه و استفاده از آنها در محاسبات (از طریق دکمه های M+، M-، RM و CM) خواهید بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده شارپ EL-124T

علاوه بر امکانات ذکر شده، ماشین حساب رومیزی شارپ EL-124T از قابلیت محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس و هزینه های جاری با احتساب مالیات برخوردار است. برای این منظور باید از دکمه های TAX+ و TAX- استفاده کرده و مقدار مالیات را در حافظه دستگاه ذخیره نمایید. مجهز بودن به دکمه GT یکی دیگر از ویژگی های این ماشین حساب فروشگاهی است. با فشردن این دکمه حاصل جمع تمام محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر نشان داده خواهد شد.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-124T

ماشین حسابساده رومیزی شارپ EL-124T به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان مصرف باتری را داشته باشد. این ماشین حساب به پنل نوری مجهز است و انرژی مورد نیاز آن در طول روز و در محیط های روشن از نور محیط تأمین می شود. این ویژگی باعث افزایش دوام شارژ باتری دستگاه شده و خیال شما را از تعویض باتری برای مدتی طولانی راحت می کند!

ماشین حساب شارپ Sharp EL-124T

شاید برایتان پیش آمده باشد که به علت دکمه های کوچک و نامرغوب ماشین حساب درهنگام وارد کردن ارقام با مشکلات زیادی مواجه شده و به دلیل خطاهای مکرر ناچار به از سر گیری محاسبات شده باشید. دکمه های ماشین حساب ساده کوچک شارپ مدل Sharp EL-124T از ابعاد بسیار مناسبی به نسبت ابعاد کلی دستگاه برخوردارند و از عملکردی نرم و روان بهره می برند. بنابراین درصد خطا در هنگام وارد کردن ارقام با آنها بسیار پایین خواهد بود و محاسبات شما با سرعتی عالی به پیش خواهد رفت.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-124T

به طور کلی ماشین حساب شارپ Sharp EL-124T از طراحی ظاهری بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صفحه نمایش آن به صورت شیب دار طراحی شده است. بنابراین زاویه دید آن بسیار مناسب خواهد بود و به راحتی می توانید از آن به صورت رومیزی استفاده نمایید.

چنانچه قصد خرید ماشین حساب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان بهترین قیمت انواع ماشین حساب شارپ در بازار را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با نحوه خرید انواع ماشین حساب رومیزی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما به آنها رسیدگی کنند.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-124T





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 4 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی