پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M404n
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی Pro M404n

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 40 برگ در دقیقه 
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی  Pro M404n

اگر قصد خرید پرینتر لیزری تک کاره برای استفاده های اداری دارید و در جستجوی یک پرینتر با کیفیت و با دوام هستید، پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M404n گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود! این پرینتر که از قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو برخوردار است، برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم طراحی شده و یک پرینتر رومیزی به شمار می آید.

 

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی  Pro M404n

 

از جمله ویژگی های بارز چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M404n می توان به سرعت و کیفیت چاپ عالی، قابلیت استفاده در شبکه و کیفیت ساخت مطلوب اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی  Pro M404n

پرینتر تک کاره اچ پی Pro M404n اولین خروجی پرینت را در عرض 6.1 ثانیه به شما ارائه می دهد و از سرعت مناسبی در هنگام راه اندازی بهره می برد. این پرینتر لیزری اچ پی hp در هنگام چاپ های متوالی نیز سرعت بالایی دارد و قادر به چاپ 40 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای یک پرینتر اداری رومیزی کاملاً مطلوب بوده و در صورت نیاز به چاپ های فوری می توانید بر روی آن حساب باز کنید.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی  Pro M404n

 

باید به این نکته اشاره کنیم که  پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Pro M404n توانایی 80 هزار چاپ در ماه را دارد و برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط قابل استفاده می باشد. البته میزان توصیه شده از جانب شرکت اچ پی برای چاپ با این پرینتر، بین 750 تا 4000 برگ می باشد که بهتر است به منظور افزایش طول عمر دستگاه به آن عمل کنید!

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی  Pro M404n

اگر خواهان بهترین کیفیت چاپ سیاه و سفید هستید، پرینتر تک کاره اچ پی Pro M404n را انتخاب کنید! این پرینتر دارای رزولوشن 1200 * 1200 dpi بوده و کوچکترین جزئیات موجود در فایل های شما را با وضوحی عالی چاپ می کند. از این جهت این پرینتر برای چاپ تصاویر و به خصوص فایل های متنی کاربرد بالایی دارد و می توان آن را بهترین پرینتر اداری در این زمینه دانست.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی  Pro M404n

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با چاپگر تک کاره اچ پی Pro M404n عملکرد سریع و روان آن در انجام فرمان های چاپ صادر شده است. این چاپگر اچ پی دارای پردازنده مرکزی 1200 مگاهرتزی و حافظه 256 مگابایتی می باشد و با هنگی یا کند شدن در حین کار با آن کمتر مواجه می شوید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M404n

تونر کارتریج به طور کلی نقش مهمی در کیفیت چاپ پرینتر لیزری ایفا می کند و اگر از نوع نامرغوب آن باشد، مواد چاپ شده با پرینتر ممکن است کم رنگ یا ناخوانا باشند. چاپگر لیزری تک کاره Pro M404n با با کیفیت ترین تونر کارتریج های اچ پی سازگار است و بالاترین کیفیت چاپ را به شما ارائه می دهد. شما می توانید از تونر کارتریج های HP 59A (با ظرفیت چاپ 3000 برگ) و HP 59X (با ظرفیت چاپ 10000 برگ) در این پرینتر اچ پی استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از تونر کارتریج های غیراورجینال اچ پی ممکن است به عملکرد دستگاه شما لطماتی جدی وارد کند! برای خرید انواع تونر کارتریج اصل اچ پی با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M404n

در رابطه با کاغذ ورودی به پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی Pro M404n باید بگوییم که این پرینتر توانایی چاپ بر روی انواع کاغذهای معمولی در سایز A4، کاغذهای بازیافتی، پانچ شده، ضخیم، نازک، سربرگ دار، از پیش پرینت شده، پاکت نامه و لیبل را دارد. در حالت استاندارد پرینتر لیزری HP Pro M404n دارای یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است که برای استفاده در حجم کاری معمولی مناسب به نظر می رسد. این پرینتر از یک سینی 550 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که با تهیه آن به صورت جداگانه می توانید گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را ارتقا دهید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M404n

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M404n

با چاپگر لیزری اچ پی Pro M404n در سرویس هایی مانند HP ePrint، Google Cloud Print، Apple AirPrint یا Mopria می توانید از راه دور و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه با آن کار کنید! این سرویس ها این امکان را برای شما ایجاد می کنند تا فایل های مورد نظر خود را از طریق اینترنت به پرینتر ارسال و آنها را چاپ نمایید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M404n

بر روی بدنه چاپگر تک کاره اچ پی M404n پورت های USB و اترنت تعبیه شده است که اتصال پرینتر به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل را امکان پذیر می کنند. همچنین اگر قصد استفاده از پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M404n در شبکه و کار با آن به صورت گروهی و تیمی را دارید، این امکان برای شما مهیا است. لازم به ذکر است که شرکت اچ پی به روز ترین متدهای امنیتی را برای این پرینتر در نظر گرفته و حفظ اطلاعات شما در هنگام استفاده گروهی از آن تضمین شده می باشد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M404n

شما می توانید پرینتر تک کاره لیزری HP Pro M404n را بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما بهترین قیمت پرینتر لیزری و اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر لیزری تک کاره مشکی را به شما ارائه دهند. همچنین اگر سابقه استفاده از این پرینتر لیزری را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب پرینتر مورد نظرشان راهنمایی کنید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M404n





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 4 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی