کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-311 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا ریمکس LH-311

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: 
AUX
دستگاه سازگار: انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا Aux ریمکس Remax LH-311 طول 1 متر

اگر به یک کابل انتقال صدا  صدای خوش ساخت، با دوام و با کیفیت برای گوش دادن به موسیقی در کارهای روزانه خود احتیاج دارید، ما به شما کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-311 طول 1 متر را پیشنهاد می کنیم! این کابل صدا یکی از کابل های پُر فروش بازار است و توانسته با قابلیت ها و کیفیت ساخت بسیار مطلوب خوب، به محبوبیت بالایی در میان طرفداران موسیقی دست یابد.

 

کابل صدا Aux ریمکس Remax LH-311 طول 1 متر

 

مهم ترین ویژگی کابل AUX ریمکس LH-311 کیفیت ساخت عالی و طول عمر بالای آن است که باعث شده بتوان از آن برای ماه ها و حتی سال ها استفاده کرد! در ساخت این کابل از یک روکش پلاستیکی نرم و انعطاف پذیر بهره برده شده که مقاومت بالایی به آن در برابر آسیب هایی مانند خمیدگی، کشیدگی، قطع شدن، پارگی، گره خوردن و در هم پیچیدن بخشیده است.

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-311 طول 1 متر

رشته های سیمی به کار رفته در کابل انتقال صدا ریمکس LH-311 از نوع مرغوب آن بوده و صدا را میان دو دستگاه با سرعت و کیفیتی فوق العاده منتقل می کنند. به طوری که صدا با همان کیفیت اولیه در دستگاه مقصد قابل پخش بوده و با مشکلاتی مانند افت وضوح یا تأثیر نویزها و تداخلات الکتریکی بر روی کیفیت آن روبرو نخواهید شد.

کابل صدا ریمکس LH-311 دارای دو رابط 3.5 میلی متری در دو سمت آن است و برای اتصال انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و MP3 پلیر به ضبط ماشین، اسپیکرهای قابل حمل و رومیزی، استریوی خانگی، گیرنده دیجیتال، کامپیوتر و... قابل استفاده می باشد. لازم به ذکر است که کابل AUX ریمکس Remax LH-311 با طول یک متر عرضه شده است.

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-311 طول 1 متر

یکی از رابط های کابل صدای ریمکس Remax LH-311 به صورت 90 درجه و کج طراحی شده و اتصال آن به دستگاه در موقعیت های مختلف را ساده تر می کند. همچنین محل اتصال کابل به رابط ها در یک سمت با محافظ فنری فلزی و در سمت دیگر با پوشش پلاستیکی محافظت می شود. بنابراین در اثر استفاده مداوم، این کابل آ یو ایکس ریمکس Remax LH-311 در این قسمت ها دچار پارگی یا جدا شدن از رابط ها نمی شود.

کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-311 طول 1 متر

در مجموع می توان گفت که کابل صدا AUX ریمکس Remax LH-311 طول 1 متر به خوبی توقعات شما از یک کابل با کیفیت و مقرون به صرفه را برآورده می کند و شنیدنِ موسیقی های محبوبتان را برای شما بیش از پیش لذت بخش می کند. برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید کابل انتقال صدای ریمکس LH-311 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین در صورتی که در انتخاب لوازم جانبی موبایل مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 9 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی